ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.1.01-0474-C0001
Номер на проект:
ESF-2101-04-02003
Наименование:
Адаптивна и конкурентноспособна работна сила за по-конкурентни туристически услуги
Бенефициент:
"ИНФОЦЕНТЪР" ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
13.03.2008
Начална дата:
28.03.2008
Дата на приключване:
28.05.2009
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северен централен               Габрово
Описание
Описание на проекта:
Повишаване на професионалните компетенции на общо 52 заети лица от 6 малки предприятия от хотелиерството и кетъринга в Трявна чрез обучение по английски и ИКТ
Дейности:
Дейност 1: Подписване на Договор за партньорство и сформиране на Борд за туризма в Трявна/Т2 БОРД/ - подготовка и изпълнение Учредяване на Борд за туризма в Трявна, включващ представители на партньора, работодателите, заявили потребност от обучение и обучаемите. Подписване на Договор за партньорство.
Дейност 2: Разпространение на информация за старта на проекта - подготовка и изпълнение Обяви в местния вестник ”Тревненска седмица" - 4бр., Създаване на уеб сайт. Изработване и разпространение на 100 брошури
Дейност 3: Организация на езиковото обучение и информационно-обучителния модул Наемане на допълнително помещение, провеждане на информационно-обучителен модул. Обявяване на крайните резултати. Провеждане на предварителни диагностични тестове за определяне входното ниво на обучаемите,. Сформиране на обучителни групи и избор на групови координатори. Изготвяне и утвърждаване на график. Анкети за очакванията от обученията. Сключване договори между ВО и работодателите, заявили обучение и с обучаемите. Избор и доставка на учебници, изготвяне на учебни помагала
Дейност 4: Стартиране и провеждане на обученията Провеждане на контролни тестове, ежемесечни срещи за обмен на опит и информация между преподаватели и екипа на проекта, проверка и наблюдение на часовете от ръководителя на проекта, текуща устна проверка на знания и умения чрез дискусии, финални тестове за определяне на изходно ниво, анкети средобучаемите и преподавателите за определяне на ефективността на обученията, ежемесечни срещи между екипа на проекта, партньорите, работодателите и груповите отговорници за обсъждане хода на проекта
Дейност 5: Избор на действаща хотелска база в Трявна за ”Симулирани ситуации на работното място” Наемане база за практическо обучение от ВО
Дейност 6: Провеждане на практически езикови занимания Провеждане на практически езикови занимания с цел подобряване комуникативните способности на обучаемите за справяне в реални професионални ситуации
Дейност 7: Избор на външен изпълнител /ЦПО,лицензиран от НАПОО/ за професионално обучение по Компютърна грамотност Определяне на критериите за избор,процедура по избор, сключване на договор
Дейност 8: Провеждане на професионално обучение за Компютърна грамотност Организация и провеждане на обучението
Дейност 9: Сертифициране на обученията и сключване на договори за заетост Изготвяне на сертификати за успешно преминалите обучението, изготвяне и сключване на допълнителни споразумения за запазване заетостта за срок от една година, церемония по връчване на сертификатите, предложение за стимулиране на 10-те най-добре представили се обучаеми
Дейност 10: Крайна оценка на проекта и изготвяне на финалния технически и финансов доклад Изговяне на крайна оценка, важна част от която ще бъдат анкетите и анализа в края.
Партньори
Партньори:
ЕТ "Балабанов - Христо Балабанов"
Изпълнители:
"Интелекти" ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
54 649 BGN
Общ бюджет:
50 006 BGN
БФП:
50 006 BGN
Общо изплатени средства:
50 006 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
50 006
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
24 147 BGN
2009
25 859 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
50 006 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
42 505
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
20 525 BGN
2009
21 981 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
42 505 BGN
В т.ч. Национално финансиране
7 501
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
3 622 BGN
2009
3 879 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
7 501 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 2
Дял на служителите, успешно завършили обучение
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз