Дейности:
|
Изпълнение на дейност 1I. Управление на проекта Непосредствено след подписването на договор за финансиране ще се проведе среща с екипа по проекта с цел изготвяне на План за действие включващ:
Разпределение на конкретните задачи и отговорности между членовете на екипа; Разработване на времеви график за работа по проекта;
Разработване на план за рекламните дейности за информиране и публичност на проекта.
Изготвяне на правилник за наблюдение на изпълнението и вътрешната оценка на проекта.
Подготовка на дейност 2
Провеждане на професионално обучение по част от професийте „ Сервитьор – барман” и „Готвач”
1.Сформиране на групите, участващи в професионално обучение по част от професията „Сервитьор-барман” и част от професията „Готвач”.
Участниците в обученията ще заявят участието си в обучението, като попълнят молба – заявление по образец и ще представят документи, доказващи здравословното им състояние и образователно ниво. На всички участници в професионалното обучение ще бъдат изготвени документи, съдържащи информация за хорариума учебни часове, постигнати резултати и придобито образование. Сформирането на групите ще се извърши при спазване на хоризонталните принципи и съобразено с месечна натовареност на заетите лица включени в обучението.
По проекта се предвижда в професионалното обучение да бъдат включени общо 20 заети лица, които са на граждански и трудов договор в ЕТ „Румен Трифонов – Ирена”. От тях 11 ще се обучават по част от професията „Готвач”, а 9 по част от професията „Сервитьор-барман” модул „Сервитьор”.
Изпълнение на дейност 2
Провеждане на професионално обучение по част от професийте „ Сервитьор – барман” и „Готвач”
.Организиране и провеждане на професионално обучение по част от професията “Сервитьор-барман”
През месец 3 след подписване на договора ще стартира професионално обучение на 9 заети лица, по част от професията „Сервитьор-барман”- модул „Сервитьор”. Планирано е обучение по Рамкова програма Д, с разработен учебен план и учебна програма в съответствие с производствената необходимост на фирмата. Продължителността на обучението е 40 часа теория и 140 часа практическо обучение,общо 180 учебни часа. Часовете по теория ще се провеждат в зала осигурена от обучаващата организация,оборудвана с необходимите дидактически материали, а практическото обучение на работното място, в ресторанта на фирмата.В хода на обучението ще се използват тестове и задания за проверка на постигнатите знания и умения.
2.Организиране и провеждане на професионално обучение по част от професията “Готвач”модул „Национални ястия в българската кухня”
През месец 3 след подписване на договора ще стартира професионално обучение на 11 лица , по част от професията „Готвач”. Предвидено е обучение по Рамкова програма Д, с разработен учебен план в съответствие с изискванията на работодателя. Продължителността на обучението е 50 часа теория и 160 часа практическо обучение,общо 210 учебни часа. Часовете по теория ще се провеждат в зала, осигурена от обучаващата организация, която е оборудвана с необходимите дидактически материали, а практическото обучение на работното място, в ресторанта на фирмата. В хода на обучението ще се използват тестове и задания за проверка на постигнатите знания и умения.
3.Провеждане на изпити и издаване на Удостоверения за професионално обучение
Подготовка на дейност 3
Провеждане на обучение по ключови компетенции
През месец 2 ще се проведе обучение за придобиване на ключови компетентности. Обучението ще бъде на модулен принцип и ще включва следните модули Изпълнение на дейност 3
Провеждане на обучение по ключови компетенции
Модул1: Умения за общуване и обслужване на клиенти”- В обучението са включени 20 заети лица, разделени на две групи.Обучението ще се проведе в зала осигурена от обучаващата организация, с продължителност 15 учебни часа, за всяка група, общо 30 часа за двете групи. Учебните материали ще бъдат подготвени от обучаващата организация. Планирани са съвременни методи и техники на обучение, с цел постигане на положителни резултати. За обучението са необходими следните материали и пособия: папка съдържаща разработени материали, химикалка, флипчарт и маркери.
Модул2: Английски език – за 10 заети лица, в една група.Продължителност на обучението 120 учебни часа,, в зала осигурена от обучаващата организация. Учебните материали ще бъдат подготвени и осигурени от обучаващата организация, която е Партньор 2 по проекта. В хода на обучението ще се използват методи и техники на обучение , които да осигурят постигане на очакваните резултати.
При стартиране на курса по Английски език ще се проведат изпити за установяване входящото ниво в съответствие с Европейската квалификационна рамка.При установяване на значителна разлика в показаните резултати ще се използва диференциран подход на работа .
След приключване на обучението ще се проведе изпит за установяване нивото на знания по английски език в съответствие с Европейската квалификационна рамка. На всички бенефициенти успешно положили изпити ще се издаде Сертификат по образец на обучаващата институция, която е Партньор 2 по проекта
Модул 3: „Управление на стреса” – Планирано е обучение на 20 лица, които ще бъдат разделени на 2 групи. Предвидени са 20 учебни часа за една група, общо 40 учебни часа за цялото обучение, които ще се проведат в наета за целта зала осигурена с необходимите дидактически материали. Обучителните материали ще бъдат подготвени и осигурени от обучаващата организация, която е Партньор 2 по проекта.
Подготовка на дейност 4
Информиране и публичност
Със стартиране и по време на проекта са предвидени редица дейности за популяризиране и разпространение на целите, дейностите и резултатите по проекта. Предвидените дейности за популяризиране на проекта са насочени към поддържане на непрекъсната осведоменост за развитието на проекта и постигнатите положителни резултати Изпълнение на дейност 4
Информиране и публичност
Изработване на две презентации / една при старта на проекта и една в края на проекта/, общо 130 презентационни материали, които ще бъдат раздавани на пресконференцията. Презентациите ще съдържат основни акценти на проектното предложение, както и постигнатите положителни резултати при реализирането на проекта и степента на постигнатите очаквани резултати. Презентациите ще бъдат публикувани на интернет страниците на партньорите.
Периодично оповестяване за резултатите от напредъка на проекта в печатни и електронни медии;
Изготвяне на цветни диплянки, които ще съдържат основни аспекти на проекта ;
Изготвяне на цветни рекламни брошури , съдържащи 6 страници;
Анкети при старта и финала на проекта с обучаемите за индикация на очакванията, промените след приключване на обученията и желание за последващо обучение – 80 броя;
Изработване и окачване на информационна табела – 3 бр. / по една за ВО и двата партньора/.
|