Дейности:
|
Организация и управление на проекта Сформиране на екипа за управление на проекта; среща с партньора за уточняване на отговорностите по проекта и сключване на споразумение за партньорство;изготвяне на подробен план-график на дейностите,разпределяне на отговорностите между членовете на екипа; контактуване с целевите групи и поддържане на обратна връзка;изготвяне на отчети за извършените дейности от членовете на екипа-ежеседмични и месечни;разработване на част от информационните материали от екипа за управление на проекта и създаване на добра организация за промоция на проекта и финансиращата програма; изготвяне на междинни и финален доклад за изпълнение на дейностите;създаване на организация и за разрешаване и на други възникнали проблеми при реализирането на проекта. Подбор на потребителите на социалната услуга и подбор на домашните помощници. Подбират се лица, отговарящи на условията на проекта.Ежемесечно се следи за запазване броя на потребителите.При отпадане на някой от потребителите се подбира нов потребител.Подбор се безработни лица, които ще работят като домашни помощници. Извършване на индивидуална оценка на потребностите на всеки потребител. След като са подбрани потенциалните потребители на социални услуги, се изготвя “Оценки на потребностите от социални услуги” на всеки потребител. Въвеждащо обучение на домашни помощници, които не са преминали такова във фаза 1 и поддържащо обучение за домашни помощници, които са преминали обучение във фаза 1 Въвеждащото обучение ще се извърши в рамките на 5 дни- 40 часа, а поддържащото обучение ще се извърши в рамките на 3 дни- 20 часа.Партньора по проекта –ТО на НТС гр.Добрич ще осигури необходимите преподаватели, учебни програми, приспособления за извършване на дейността. Община Генерал Тошево ще осигури зала за провеждане на дейността, ще създаде организация за присъствието на преподаватели и обучаващи се домашни помощници. Сключване на тристранни договори между доставчика и потребителя за предоставяне на услугата “Домашен помощник” На база на направения подбор на потребителите на услугата “Домашен помощник” и на лицата ,които ще извършват тези услуги се сключват договори, като се описват права и отговорности на прекия доставчик на социалните услуги /домашен помощник/, видовете услуги, които ще ползва потребителя , честотата на предоставянето им, срока за изпълнение и разрешаване на спорни въпроси. Предоставяне на социалната услуга “Домашен помощник” За “Домашен помощник” се предоставят следните услуги:Приготвяне на храна, подпомагане при хранене;пазаруване- снабдяване с ежедневно необходимите продукти и лекарства;помощ за поддържане на лична хигиена;поддържане на хигиената в жилищните помещения, обитавани от обгрижваните лица;помощ при вземането на лекарства;извършване на плащания за битови услуги;помощ при общуването и поддържането на социални контакти, развлечения и занимания в дома, или извън него; Разработване на индивидуални планове Изготвяне на индивидуални планове на всеки потребител на социални услуги, според оценките за видовете социални услуги, които ще ползват. Разработване на информационни материали и провеждане на информационни кампании сред потенциалните потребители Изготвяне и разпространение на цветни рекламни брошури и дипляни за целите и дейностите на проекта; рекламна табела на проекта; оповестяване в местните и областни медии стартирането на проекта- неговите цели, регион на действие, целеви групи, конкретни дейности, очаквани резултати и източници на финансиране, хода на реализиране на дейностите по проекта; изготвяне и разпространение на цветни дипляни с резултатите от проекта;публикуване на информация относно реализацията на проектните дейности, цели, регион на действие, целеви групи, очаквани и постигнати резултати на интернетстраниците на Община Генерал Тошево
|