ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-5.2.07-0172-C0001
Номер на проект:
---
Наименование:
Грижа за хора с увреждания и самотно живеещи в Община Стражица
Бенефициент:
Община Стражица
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
05.08.2010
Начална дата:
05.11.2010
Дата на приключване:
05.01.2012
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северен централен               Велико Търново                    Стражица
Описание
Описание на проекта:
1. Организация и управление на проекта 2. Провеждане на информационна кампания 3.Извършване на индивидуални оценки на потребностите от социални услуги и разработване на индивидуални планове за предоставяне на услугите 4. Подбор на потребителите и сключване на договори 5.Подбор на домашните помощници 6.Обучение на домашните помощници 7.Сключване на договори с домашните помощници 8.Предоставяне на социалната услуга „Домашен помощник”
Дейности:
„Организация и управление на проекта” Сформирания екип ще управлява проекта като се разработят задължителните документи по проекта и се води надлежна документация и кореспонденция. Ще се организира изпълнението на дейностите по проекта, ще се извършва оценка на дейността на ДП, оценка на дейности и резултати, изготвяне на отчети, отчитане на индикаторите, планиране и изпълнение на стъпки в резултат на наблюдението и оценката.
„Провеждане на информационна кампания” Публикуване на съобщения по местния радиовъзел, сайта и бюлетина на Община Стражица, регионални медии. Ще се изработи и разпространи информационна брошура в тираж 500бр., , ще се изработят и разлепят плакати в тираж от 30 бр.
„Извършване на индивидуални оценки на потребностите от социални услуги и разработване на индивидуални планове за предоставяне на услугите” Оценката на потребностите ще се извърши от външни експерти с необходимата квалификация. Тя ще се извърши съгласно Методиката за предоставяне на услугата в общността „Домашен помощник” /Приложение К/. Анализирайки индивидуалните оценки на потребностите, съгласувано с потребителя ще се изготвят индивидуални планове за всеки потребител.
„Подбор на потребителите и сключване на договори” Приемане и разглеждане на заявленията на желаещите, съобразно оценките на потребностите.Определяне на потребителите. Нает по проекта експерт - социоконсултант ще разяснява сред потребителите правата и отговорностите на страните. Сключване на договорите.
„Подбор на домашните помощници” Приемане и разглеждане на документите на кандидатите. Интервю с кандидатите. Класиране и определяне на най-подходящите лица съгласно приета Методика на Община Стражица.
„Обучение на домашните помощници” В началото на проекта ще се проведе въвеждащо обучение в рамките на 3 дни на домашните помощници, които не са обучени за предоставяне на услугата домашен помощник по фаза 1. След предоставяне на услугата в рамките на 6 месеца организиране на тридневно поддържащо обучение за всички домашни помощници. Обученията ще се извършат при спазване изискванията на Методиката за предоставяне на услугата в общността „Домашен помощник”.
„Сключване на договори с домашните помощници” Сключване на трудови договори с домашните помощници.
„Предоставяне на социалната услуга „Домашен помощник” Дейността включва предоставянето на социалната услуга „Домашен помощник” в продължение на 12 месеца.
Партньори
Партньори:
Сдружение „Развитие на гражданското общество”
Изпълнители:
"АВИ - Дизайн" ООД
Служба по трудова медицина"Медик-консулт"ООД
Янтра прес
спринт 05
ак и ко
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
183 224 BGN
Общ бюджет:
155 865 BGN
БФП:
155 865 BGN
Общо изплатени средства:
140 810 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
155 865
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
36 645 BGN
2011
93 475 BGN
2012
10 691 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
140 810 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
132 485
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
31 148 BGN
2011
79 453 BGN
2012
9 087 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
119 689 BGN
В т.ч. Национално финансиране
23 380
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
5 497 BGN
2011
14 021 BGN
2012
1 604 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
21 122 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Бройназначени домашни помощници
Индикатор 2
Брой потребители на услугата "домашен помощник"
Индикатор 3
Брой обучени лица за извършване на услугата "домашен помощник"
Индикатор 4
Брой обслужвани потребители /брой лица от целевата група, включени в проекта, съгл. раздел III от Формуляра за кандидатстване/ BG051PO001-5.2.07-0172-C0001
Индикатор 5
Брой лица, започнали работа в резултат на осигурена грижа в семейна среда за болните им близки BG051PO001-5.2.07-0172-C0001
Индикатор 6
Брой лица, за които е предотвратено настаняването в специализирана институция BG051PO001-5.2.07-0172-C0001
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз