ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-5.2.07-0233-C0001
Номер на проект:
---
Наименование:
“Алтернатива за достоен живот ”
Бенефициент:
Община Червен бряг
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
05.08.2010
Начална дата:
04.11.2010
Дата на приключване:
01.03.2012
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северозападен               Плевен                    Червен бряг
Описание
Описание на проекта:
1. Разработване на информационни материали и провеждане на кампания сред потенциалните потребители на услугата “Домашен помощник” и обществеността; 2. Разработване на индивидуални оценки на потребностите от социални услуги на кандидатите за потребители; 3. Разработване на необходимата документация за предоставяне на социалните услуги; 4. Подбор на потребителите на социални услуги; 5. Подбор на домашните помощници; 6. Провеждане на въвеждащо обучение на домашните помощници. 7. Сключване на договори с потребителите на домашните помощници; 8. Предоставяне на социалната услуга “Домашен помощник”; 9. Изработване на индивидуални планове за предоставяните социални услуги; 10. Методическа помощ и консултиране на домашните помощници; 14.Осъществяване на вътрешен мониторинт на качеството на предлаганата услуга “Домашен помощник”;
Дейности:
1.Разработване на информационни материали и провеждане на кампания сред потенциалните потребители на услугата “Домашен помощник” и обществеността Изработване на плакат и информационна диплянка – данни за финансиращия орган и изпълнителите на проекта; срок и размер на финансирате; критерии за подбор на потребители на социалните услуги; критерии за подбор на хората, които ще работят като домашни помощници,; тарифи и др. Публикуване на рекламно каре в общинския вестник Излъчване на съобщение по кабелната телевизия. Превеждане на разяснителна кампания сред обществеността.
2.Разработване на индивидуални оценки на потребностите от социални услуги на кандидатите за потребители. Индивидуалните оценки включват: оценка на общото физическо и психическо състояние на социалния потребител, способността му за справяне с ежедневни дейности, социалната му активност и интереси; взаимоотношение със семейството му и други значими хора, битовите условия на живот, изискванията за медикаментозно лечение и диети, допълнителни потребности.
3.Разработване на необходимата документация за предоставяне на социалната услуга Събиране на информация, изработване на досиета и план-графици на потребителите на услугата и на лицата изпълняващи описаните дейности.
4.Подбор на потребителите на социална услуга На база индивидуални оценки на потребностите от социални услуги и индивидуални срещи с кандидатите за потребители, ще се извърши подбор на реално нуждаещите се потребители на предоставяните социални услуги.
5.Подбор на домашните помощници Провеждане на интервюта и преглед на документи на кандидатите за работа като домашни помощници, като се отчитат нуждите на потребителите и техния личен избор.
6.Провеждане на въвеждащо обучение на домашните помощници Провеждане на 20 часа обучение за домашните помощници по темите: нормативна база за извършване на социални услуги, функционални задължения; поддържане на лична хигиена на обслужваните лица и на дома; решаване на проблеми и конфликти и др.
7.Изработване на индивидуален план за предоставяне на социалната услуга Индивидуалният план се изготвя съвместно с потребителя или негов представител на база оценка на индивидуалните потребности от социални услуги и оценка на риска.
8.Сключване на договори с потребителите на социалната услуга и домашните помощници. Регламентиране на правата и задълженията на потребителите и доставчиците на социалната услуга. Сключване на договори.
9.Предоставяне на услугата “Домашен помощник” Извършване на социална услуга, включваща обслужване на болни, възрастни хора и самотни лица. Услугата ще бъде предоставяна в рамките на пълен работен ден или почасово. Услугата се предоставя по начин, съхраняващ човешкото достойноство и гарантираш правото на личен избор на обслужваните лица.
10.Поддържащо обучение и супервизия Всеки месец, по един ден в почивни дни, ще се провеждат специализирани консултации на домашните помощници за обсъждане на проблеми и трудности и за допълнително обучение на основни модули от професията “Домашен помощник”, специалност “Социални услуги на деца и възрастни с хронични заболявания, с физически и сензорни увреждания”.
11.Осъществяване на вътрешен мониторинт на качеството на предлаганата услуга “Домашен помощник”. Периодични посещения на потребителите и отразяване качеството на предлаганите услуги. Получаване на достоверна информация от потребителите, относно предоставяните им услуги. Осъществяване на обратна връзка. Оценка на изпълнението и напредъка на проекта.
Партньори
Партньори:
Сдружение с нестопанска цел -дружество "Знание"
Изпълнители:
Георги Драгнев Назъров
Наташа Георгиева Ангелова
Юлия Ангелова Коцева
Дамяна Цакова Христова
Лиляна Пенчева Йорданова
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
172 566 BGN
Общ бюджет:
166 805 BGN
БФП:
166 805 BGN
Общо изплатени средства:
152 638 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
166 805
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
34 513 BGN
2011
43 147 BGN
2012
74 978 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
152 638 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
141 784
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
29 336 BGN
2011
36 675 BGN
2012
63 731 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
129 743 BGN
В т.ч. Национално финансиране
25 021
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
5 177 BGN
2011
6 472 BGN
2012
11 247 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
22 896 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой назначени социални асистенти
Индикатор 2
Бройназначени домашни помощници
Индикатор 3
Брой обучени лица за извършване на услугата "социален асистент"
Индикатор 4
Брой обучени лица за извършване на услугата "домашен помощник"
Индикатор 5
1. Общ брой потребители на услугата /брой сключени договори с потребители за целия период на проекта/ 233
Индикатор 6
1. Брой обслужвани потребители /брой лица/деца от целевата група, включени в проекта, съгл. раздел III от Формуляра за кандидатстване/. От тях: 233
Индикатор 7
2. Брой лица, започнали работа в резултат на осигурена грижа в семейна среда за болните им 233
Индикатор 8
1. Общ брой потребители на услугата /брой сключени договори с потребители за целия период на проекта/ ДП 233
Индикатор 9
1. Брой обслужвани потребители /брой лица от целевата група, включени в проекта, съгл. раздел III от Формуляра за кандидатстване/ ДП 233
Индикатор 10
2. Брой лица, започнали работа в резултат на осигурена грижа в семейна среда за болните им близки ДП 233
Индикатор 11
3. Брой лица, за които е предотвратено настаняването в специализирана институция ДП 233
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз