ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-5.2.06-0021-C0001
Номер на проект:
BG051PO001-5.2.06/D01/0016
Наименование:
Независимост…….., увереност……….., мобилност………!
Бенефициент:
Фондация "Съпричастие" - клон Силистра
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
05.08.2010
Начална дата:
29.10.2010
Дата на приключване:
01.01.2012
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северен централен               Силистра                    Силистра
Описание
Описание на проекта:
Проектът цели осигуряване на независимост в ежедневието на хората с увреждания чрез увеличаване на тяхната мобилност с помощта на иновативната социална услуга „от врата до врата”, насърчаване на работодателите да наемат на работа хора с увреждания и повишаване степента на информираност на обществото за проблемите и възможностите на хората с увреждания с цел промяна на обществените нагласи и премахване на съществуващите стереотипи.
Дейности:
1. Работна среща на екипа на проекта. Провеждане на работна среща на екипа на проекта, запознаване с целите на финансиращата програма и на проекта. Запознаване с дейностите на проекта и времевия график.
2. Организиране на иновативната социална услуга “от врата до врата” Ще се отправят покани за оферти по техническо задание за специализиран автомобил с платформа за инвалидни колички. Ще се закупи специализиран автомобил; ще се проведат интервюта за работа с диспечер, шофьор и социален работник; ще се подпишат договори за работа с персонала; ще се изготвят графици за ползване на услугата; ще се създадат правила за ползване на специализирания транспорт; Командироване на екипа до НЦСР за обмяна на опит.
3. Осигуряване на иновативна социална услуга „от врата до врата” Ще се осигури специализиран транспорт за лица с над 50% увреждания от дома до държавни и обществени институции. По желание на потребителите се предвижда придружаване и помощ при посещение в държавни, общински, образователни, здравни и други обществени институции: четене и писане на документи, консултиране и съдействие. Медико-консултативен мобилен екип включващ невролог, психиатър, кардиолог, терапевт и др. По желание на потребителите ще осигурим лекар специалист за домашно посещение. Психологическо консултиране. По предварителна заявка психолога ще посещава домовете на потребителите и ще провежда индивидуални и семейни консултации, за оказване на подкрепа и помощ за социално включване.
4. Популяризиране на проекта 1. За изпълнението на проекта - рекламна дипляна. 2. Разпространение на постигнатите резултати - пакет от 60 излъчвания на рекламни клипове и съобщения в радио „Мелодия” , рекламен клип в регионална Телевизия «Север»; публикации в периодичен печат 3. Отразяване на донорска помощ – външна реклама чрез рекламни стикери луминат върху превозното средство с логото на финансиращата организация.
5. Обучителен семинар – „Как да си намеря работа” Обучителния семинар включва придобиване на умения у хората с увреждания за писане на автобиография, мотивационно писмо – видове. Провеждане на ролеви игри: 1. „Интервюто, което ще работи за мен” 2. Често задавани въпроси при интервюто за работа. За обезпечаване на дейността ще се наеме зала с компютри. Обучението ще се провежда в продължение на 3 месеца (3 групи по 10 души) Имайки предвид, че състава на групата ще се състои от хора с различни по вид увреждания, тя не може да надхвърля 10 души. Поради същата причина предвиждаме по – лек интензитет на занятията. (3 пъти седмично по 2 часа).
6. Подготовка на семинара за работодатели и хора с увреждания -срещи с хора от местния бизнес; – избор на лектори; – изготвяне и отпечатване на материали за семинара дипляни, наръчник за хора с увреждания и работодатели) - избор на подходяща зала; – съставяне на програмата на семинара. – изготвяне на покани.
7. Провеждане на семинара за работодатели и хора с увреждания - информиране на хората от малкия и среден бизнес за преференциите при наемане на лице с намалена работоспособност и запознаване с програмата на Агенцията за хора с увреждания за финансиране на достъп, обзавеждане и обурудване на работно (-и) места за хора с трайно намалена работоспособност.
8. Подготовка на семинара за представители на общинската и държавна администрация. -срещи директори на общински и държавни институции. – избор на лектори; – изготвяне и отпечатване на материали за семинара дипляни - избор на подходяща зала; – съставяне на програмата на семинара. – изготвяне на покани.
9. Провеждане на семинара представители на общинската и държавна администрация Запознаване на административните служители с проблемите, които срещат в ежедневието си хората със сензорни увреждания. Семинара ще се проведе в 2 дни. Първия ден ще запознаем присъстващите с елементарни знаци от езика на жестомимиката, който използват хората със слухови проблеми. Втория ден ще запознаем присъстващите, с това, как да се държат с човек със зрителен проблем – как да се подпише, как да му покажат къде да седне.
10. Отчет на проекта Изготвяне на междинни и краен отчет на проекта включващи финансова и описателна част.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Цветелина Василева Василева
Галина Русева Лечева
Веселина Златева Стоилова
Валентин Дамянов Дамянов
Снежана Петрова Карагьозова
Радка Атанасова Стойкова
Славчо Георгиев Аврамов
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
105 956 BGN
Общ бюджет:
56 266 BGN
БФП:
56 266 BGN
Общо изплатени средства:
61 998 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
56 266
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
21 191 BGN
2011
26 991 BGN
2012
20 183 BGN
2013
- 181 BGN
2014
0 BGN
2015
- 6 186 BGN
61 998 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
53 085
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
18 012 BGN
2011
22 942 BGN
2012
17 156 BGN
2013
- 154 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
57 957 BGN
В т.ч. Национално финансиране
3 182
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
3 179 BGN
2011
4 049 BGN
2012
3 028 BGN
2013
- 27 BGN
2014
0 BGN
2015
- 6 186 BGN
4 041 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица ползвали Социалната услуга
Индикатор 2
Брой лица ползвали социален работник – придружител.
Индикатор 3
Брой лица използвали посредническата услуга
Индикатор 4
Брой лица посещавали семинар „как да си намеря работа
Индикатор 5
Брой представители на местния бизнес посетили семинара за работодатели и хора с увреждания
Индикатор 6
Брой хора с увреждания посетили семинара за работодатели и хора с увреждания
Индикатор 7
Брой медии отразили иновативната социална услуга „От врата до врата” и семинарите
Индикатор 8
Брой сключени договори граждански договори
Индикатор 9
Брой лица ползвали Социалната услуга 021
Индикатор 10
Брой лица ползвали социален работник – придружител 021
Индикатор 11
Брой лица използвали посредническата услуга 021
Индикатор 12
Брой лица посещавали семинар „как да си намеря работа 021
Индикатор 13
Брой представители на местния бизнес посетили семинара за работодатели и хора с увреждания 021
Индикатор 14
Брой хора с увреждания посетили семинара за работодатели и хора с увреждания 021
Индикатор 15
Брой медии отразили иновативната социална услуга „От врата до врата” 021
Индикатор 16
Брой сключени договори граждански договори 021
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз