Дейности:
|
1. Организационна дейност, мониторинг и отчетност Сключване на граждански договори с членовете на екипа
Изготвяне и запознаване на екипа с техническите задания към гражданските договори
Разработване на Правилник за вътрешен ред.
Изготвяне на оперативна документация за работа на Центъра - бланки на документи за кандидатстване, оперативен план за действие, форми на индивидуални договори, регистри, графици, изготвяне на критериите за включване и оценка на потребностите на потребителите.
Ежемесечни посещения в изнесените в селата офиси за проверка качеството на предоставяните услуги и удовлетвореността на бенефициентите.
Събиране на потребителски такси в размер на 10.00 лв. месечно;
Сключване на трудови договори с персонала;
Сключване на граждански договори;
Сключване на договори за предоставяне на услуги;
Изготвяне на междинни и финални технически и финансови отчети.
2. Информационна дейност и популяризиране на проекта За информиране на обществеността и потенциалните бенефициенти на проекта се предвижда, провеждане на информационни срещи във всички населени места на общината; изготвяне, отпечатване и разпространение на 600 дипляни; изработване на 11 информационни табели, които ще бъдат поставени на сградата на Центъра за иновационни социални политики и стратегии в гр. Луковит и на изнесените в селата офиси; изработване на 1 табела за офиса на проекта, изработване на 500 афиши, с които ще се информират потребителите и обществеността за масовите събития, предвидени в проекта: беседи, лектории, срещи; изработване и публикуване на прессъобщения и провеждане в края на проекта на заключителна конференция с участието на 40 лица за отчитане на постигнатите резултати. На закупеното оборудване ще бъдат поставени обозначителни етикети с информация за финансиращия орган. 3. Подбор, обучение на персонала и наемане на работа - Обявяване процедурата за подбор в Дирекция „Бюро по труда” Луковит и местната преса
- приемане на заявления
- сформиране на комисия и подбор на кандидатите
- сключване граждански договор с лектор
- обучение на персонала за работа с възрастни хора при предоставяне на социални услуги в общността
4. Ремонт и оборудване на помещение - провеждане на търг за възлагане ремонта на помещенията на изпълнител;
- провеждане на търг за доставка на оборудване и обзавеждане;
- извършване на ремонт, съгл. количествено-стойностната сметка.
- доставка на обзавеждането и оборудването.
Изпълнителите ще бъдат избрани след провеждане на тръжни процедури по реда на ПМС55.
5. Подбор на потребители Приемане на заявления и документи
Сформиране на комисия
Оценка и подбор на потребители.
6. Предоставяне на социалните услуги Социалните услуги ще се предоставят от назначените 11 сътрудника социални дейности, арттерапевт, медицинска сестра, организатор културно-масови дейности, компютърен специалист и хигиенист. Специализирани консултации по юридически, здравни и психологически въпроси ще предоставят от наети по гражджански договори експерти – юрист, лекар и психолог.
Сътрудниците социални дейности ще бъдат с постоянно работно място, по един в Центъра в гр. Луковит и изнесените офиси в 10 села. Те ще приемат заявления от кандидат потребителите, ще консултират потребителите по социални въпроси, ще оказват съдействие при изготвяне на пакети документи, необходими пред различни институции, ще организират предвидените масови събития, ще контактуват с институциите по места и ще водят оперативната документация.
Въз основа на направените оценки и изготвените индивидуални планове ще се изготви график за предоставяне на услугите по места от мобилен екип – организатор културно-масови дейности, арттерапевт, медицинска сестра и компютърен специалист.
Планираните социални услуги са:
1. Медицински услуги
1.1. Измерване на кръвно налягане, пулс, температура – два пъти месечно и при необходимост
1.2. Поддържане на медицинска чанта с медикаменти и консумативи за спешна медицинска помощ
2. Организиране на свободното време и социално интегриране
2.1. Занимателна трудотерапия
- арттерапия –изработване на мартеници, макраме;
- конструктивна дейност - изработване на пана от различни природни и текстилни материали
2.2 Функционална терапия
- цветарство – засаждане, размножаване и отглеждане на цветя;
- зеленчукопроизводство – производство на разсад.
2.3. Организиране на социални контакти:
- екскурзии – до Троянски манастир, Съева дупка, Велико Търново, Габрово, Плевен и София, като в последните две се предвижда и посещение на театър и кино. Екскурзиите са съвместни за всички потребители.
- празнуване на лични празници (съвместно по населени места за всички потребители) – 10 месеца, ежемесечно;
- празнуване на традиционни и религиозни празници – Осми март, Великден, Нова година;
2.4. Релаксация чрез развлекателни игри и забавления – гледане на телевизионни предавания, сериали; игра на табла, шах, карти, излет за посрещане на Първа пролет.
3. Образователни услуги
3.1 Организиране на лектории – здравни, правни и психологични;
3.2 Обучение за ползване на Интернет;
3.3 Повишаване информираността – гледане на новинарски емисии, публицистични предавания, преглед, прочит и обсъждане на вестници и списания. (Ще се направи абонамент за в. „Трета възраст” и в. „ Телеграф”).
Провеждане на търг за доставка на материали и консумативи; за избор на транспортна фирма за провеждане на екскурзиите.
Предвижда се произведените от потребителите изделия, засадените цветя и отгледаните разсади да бъдат изложени и продадени, като получените средства ще бъдат дарени на младежите от „Защитено жилище за младежи с физически увреждания” в гр. Луковит.
|