Дейности:
|
Дейност 1:
Потвърждаване на участниците и на групите за обучение спрямо анализа на нуждата
В първи месец, непосредствено след одобрение на проектното предложение е предвидена дейност по потвърждение на участниците, спрямо направения предварителен анализ на нуждите от обучение и затвърждаване на необходимостта от обучение на всяко от предвидените за участие лица, както и тяхната готовност за преминаване на обучение. Дейност 2:
Провеждане на дейности по информиране, определяне на график за работа, определяне на отговорностите по проекта и организиране на работата по проекта
В първи месец по изпълнение на дейностите по проектното предложение ще се организира изпълнението на проектните дейности, ще се определят отговорностите и екипите за изпълнение на проекта във водещата организация, както и ще се направят първите предвидени информационни събития – публикуване на информация на фирмения сайт, пресконференция, новина в периодичния печат. Ще бъде изготвена и информационната табела, която да фигурира при провеждане на обученията. Дейност 3:
Подготовка на процедура за избор на подизпълнител, провеждане на търг, подписване на договор с подизпълнител/и и съгласуване на дейностите с АЗ
Успоредно с дейност 1 и 2 в първи месец, е планирано проучване на потенциални изпълнители и отправяне на покана за участие в тръжна процедура, ще започне процесът по организиране и провеждане на процедура за избор на изпълнител за обученията по проекта - подготовка на тръжна документация и изпращането й за съгласуване и одобрение от АЗ към МТСП за всички обучения в рамките на проектното предложение. Предвидено е процедурата по избор на доставчик/ци на посочените обучения и подписването на договор/и за изпълнение да бъде финализирано до втория месец включително. Подготовка на дейност 4, 5, 6 и 7– обучения за целеви групи „Технически лица – консултанти” и „Ръководители на търговски екипи”:
Уточняване на програми за обучения, организиране на провеждането на обученията и информиране на заинтересованите лица
Д Подготовка на дейност 4, 5, 6, 7: След избор на подизпълнител в месец втори, в трети месец ще бъдат съгласувани с подизъплнителя/ите графикът за провеждане на обученията, спрямо предварително заложения в проекта график в месеци, ще бъдат уведомени лицата, които ще се включат в обученията и ще бъдат подготвени материалите за участие, спрямо изискванията на програмата.
В четвърти месец е планирано да стартира провеждането на първото обучение по проекта за целева група „Технически лица – консултанти”, по част от професия "Техник на компютърни системи” за планиране и внедряване на корпоративна система за информационна сигурност ISO 27000. Лицата ще бъдат организирани в една група от осем човека, като групата трябва да завърши своето обучение през пети месец.
Дейност 5:
Провеждане на обучение по ключова компетенция за презентационни умения
За целева група „Ръководители на търговски екипи”
През четвърти и пети месец е планирано провеждането на обучение по презентационни умения за целева група „Ръководители на търговски екипи”, като поради по-големия брой и заетост на участниците, обучението се предвижда да се проведе в два поредни месеца в две групи. Дейност 6:
Провеждане на обучение по ключова компетенция за бизнес етикет и протокол
За целева група „Ръководители на търговски екипи
През четвърти и пети месец е планирано провеждането и на обучение за бизнес етикет и протокол за същата целева група. Дейност 7:
Провеждане на обучение по ключова компетенция за търговски умения за неспециалисти
За целева група „Технически лица – специалисти”
През пети месец ще се проведе обучение по ключова компетенция за търговски умения за неспециалисти за техническите лица, с ниво на компетенция „специалисти”. Дейност 8:
Дейности по анализ на проведените обучения, обобщаване на обратните връзки и отчитане на дейностите по проведените обучения.
Подготовка и предаване на междинен отчет за тримесечието.
В края на пети месец и началото на шести месец ще се направи обратна връзка и анализ на проведените обучения, ще се обобщят резултатите и ще се направи оценка на работата на подизпълнителя/ите и на екипа за изпълнение на проекта от страна на „Парафлоу Комуникейшънс” ООД. Ще бъде оформен и предаден междинен отчет за изпълнението на проекта към Агенция по Заетостта. Планиране на дейности 9, 10, 11
обучения за целеви групи „Технически лица – специалисти”, „Технически лица – специалисти” и „Административен и изпълнителен персонал”:
Уточняване на програми за обучения, организиране на провеждането на обученията и Планиране на дейности 9, 10, 11: В началото на шести месец са предвидени дейности по потвърждаване на участници, програми за обучение, учебни материали за обучения за целеви групи „Технически лица – специалисти”, „Технически лица – специалисти” и „Административен и изпълнителен персонал” по отбелязаните в шести, седми и осми месец обучения.
В шести и седми месец е предвидено стартирането и успешното приключване на обучението на една група от осем участника за целева група „Технически лица – консултанти” по част от професия "Офис-мениджър” за за управление на процеси и услуги по методология ITIL v3.
Дейност 10:
Провеждане на обучение по част от професия "Техник на компютърни системи” за администрация на Linux/UNIX базирани системи
За целева група „Технически лица – специалисти”
От седми до осми месец е планирано провеждането на обучение част от професия "Техник на компютърни системи” за администрация на Linux/UNIX базирани системи за целева група „Технически лица – специалисти”, организирани в една или две групи. Дейност 11:
Провеждане на обучение по ключова компетенция за
подобряване на работата с продуктите на Microsoft Office За целева група „Адиминистративен и изпълнителен персонал”
През осми месец е планирано провеждане на обучение по ключова компетенция за подобряване на работата с продуктите на Microsoft Office за целева група „Адиминистративен и изпълнителен персонал”. Дейност 12:
Дейности по анализ на проведените обучения,обобщаване на обратните връзки и отчитане на дейностите по проведените обучения.
Подготовка и предаване на междинен отчет за тримесечието.
В девети месец ще се направи обратна връзка и анализ на проведените обучения, ще се обобщят резултатите и ще се направи оценка на работата на подизпълнителя/ите и на екипа за изпълнение на проекта от страна на „Парафлоу Комуникейшънс” ООД. Ще бъде оформен и предаден междинен отчет за изпълнението на проекта към Агенция по Заетостта. Планиране на дейности 13, 14
обучения за целеви групи „Технически лица – специалисти” и „Технически лица – специалисти”:
Уточняване на програми за обучения, организиране на провеждането на обученията и информиране на заинтересованите лица
Дейност Планиране на дейности 13 и 14: В девети месец, успоредно с анализа на изминалите обучения са предвидени дейности по потвърждаване на участници, програми за обучение, учебни материали за обучения за целеви групи „Технически лица – специалисти”, „Технически лица – специалисти” по предстоящите в десети и единадесети месец обучения.
В десети и единадесети месец са планирани да се проведат дейности по обучение за придобиване на част от професия „Офис-мениджър” за управление на проекти по методология на Project Management Institute за целева група „Технически лица – консултанти”.
Дейност 14:
Провеждане на обучение по част от професия "Техник на компютърни системи” за
администрация на Microsoft Infrastructure components 2008
За целева група „Технически лица – специалисти
В десети и единадесети месец е планирано и провеждане на обучение по част от професия "Техник на компютърни системи” за администрация на Microsoft Infrastructure components 2008 за целева група „Технически лица – специалисти” Дейност 15:
Дейности по анализ на проведените обучения, обобщаване на обратните връзки и отчитане на дейностите по проведените обучения. Подготовка и предаване на междинен отчет за тримесечието.
В края на единадесети месец ще се направи обратна връзка и анализ на проведените обучения, ще се обобщят резултатите и ще се направи оценка на работата на подизпълнителя/ите и на екипа за изпълнение на проекта от страна на „Парафлоу Комуникейшънс” ООД. Ще бъде оформен и предаден междинен отчет за изпълнението на проекта към Агенция по Заетостта. Дейност 16:
Изготвяне и предаване на финален технически и финансови отчети
В края на единадесети месец ще стартира подготвянето на финален технически и финансов отчет по изпълнението на проекта, който трябва да бъде завършен и предаден в дванадесети месец. Дейност 4:
Провеждане на обучение по част от професия "Техник на компютърни системи” за планиране и внедряване на корпоративна система за информационна сигурност ISO 27000
За целева група „Технически лица – консултанти”
В четвърти месец е планирано да стартира провеждането на първото обучение по проекта за целева група „Технически лица – консултанти”, по част от професия "Техник на компютърни системи” за планиране и внедряване на корпоративна система за информационна сигурност ISO 27000. Лицата ще бъдат организирани в една група от осем човека, като групата трябва да завърши своето обучение през пети месец. Дейност 9:
Провеждане на обучение по част от професия "Офис-мениджър” за
за управление на процеси и услуги по методология ITIL v3
За целева група „Технически лица – консултанти”
В шести и седми месец е предвидено стартирането и успешното приключване на обучението на една група от осем участника за целева група „Технически лица – консултанти” по част от професия "Офис-мениджър” за за управление на процеси и услуги по методология ITIL v3. Дейност 13:
Провеждане на обучение по част от професия "Офис-мениджър” за управление на проекти по методология на Project Management Institute
За целева група „Технически лица – консултанти”
В десети и единадесети месец са планирани да се проведат дейности по обучение за придобиване на част от професия „Офис-мениджър” за управление на проекти по методология на Project Management Institute за целева група „Технически лица – консултанти”.
|