ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.1.02-0522-C0001
Номер на проект:
ESF-2102-06-02001
Наименование:
Опит и професионализъм за сигурно бъдеще
Бенефициент:
„ЕЛБРУС ХОЛИДЕЙС” ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
10.09.2010
Начална дата:
08.10.2010
Дата на приключване:
01.05.2011
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Южен централен               Пазарджик                    Велинград
Описание
Описание на проекта:
Осигуряване на по-ефективно управление и мотивиране на персонала, зает с туристическа дейност, с цел по-качествено обслужване на клиенти. Повишаване на професионалната квалификация и адаптивността на служителите от „Елбрус Холидейс” ЕООД, чрез обучения по част от професия и развитие на ключови компетенции.
Дейности:
Изпълнение на Дейност 1 - Изграждане на система за управление на проекта По време на тази дейност се предвиждат провеждане на срещи межу екипа за управление с цел събиране на информация за организационната среда и политиката й по отношение на хората. Ще се направи анализ на конкретните нужди и потребности от обучение на участниците, като се отчете спецификата на дейността на фирмата и проблемни сфери. Конкретни изисквания - в какви насоки ще бъдат обучавани служителите, теми, варианти и възможности ще бъдат съгласувани между желаните насоки за обучение на служителите и реалните им потребности. Ще се уточнят вариантите за място и време на провеждане на обучението, продължителност, както и разходи за провеждане на обучението. Ще бъдат сключени граждански договори с участниците в екипа на управление.
Подготовка на Дейност 2 – Организация и провеждане на търг за избор на обучаваща организация Подготовка за тръжна процедура
Изпълнение на Дейност 2 – Организация и провеждане на търг за избор на обучаваща организация Организиране на тръжна процедура за избор на обучаваща организация за провеждане на предвидените в проекта обучения. Задължително условие е обучаващата организация да притежавам лиценз за Център за професионално обучение, издаден от НАПОО. Със спечелилия търга кандидат ще бъде сключен договор за възлагане на обучителни услуги
Изпълнение на Дейност 3 - Провеждане на обучение за придобиване на квалификация по част от професия Провеждане на обучение "Организация на туризма и свободното време ". Обучението ще е организирано в четири учебни групи, в които служителите ще усвоят основните теоретични и практически знания. Продължителността на всеки курс ще е 152 учебни часа, като се предвиждат допълнителни до 4 учебни часа за провеждане на заключителен изпит. Общата продължителност на обученията на четирите групи е 608 учебни часа и 16 учебни часа за провеждане на заключителен изпит. На успешно издържалите заключителния изпит по специалността Центъра за професионално обучение ще издаде документ, удостоверяващ придобитите знания и умения (Удостоверение).
Изпълнение на Дейност 4 – Провеждане на обучение за придобиване на ключови компетенции обучение по "Управление на конфликти" ще бъде организирано в 30 учебни часа, като в това обучение ще бъдат включени всичките 79 заети лица във фирмата. Те ще бъдат разпределени в четири учебни групи. За нуждите на обучението Водещата организация ще предостави за ползване собствени две учебни зали. Ще бъде наета презентационна техника, с цел по-добро усвояване и онагледяване на учебния материал. Продължителността на всеки курс ще е 30 учебни часа. Общата продължителност на обученията на четирите групи е както следва: (4 групи * 30 учебни часа) или общо 120 учебни часа. Успешно завършилите обучението ще получат сертификат. В обучението по ключови компетенции ще се използват различни методи - тренинги, ролеви игри, интерактивно обучение и др.
Изпълнение на Дейност 5 – Публичност и визуализация на проекта Популяризирането ще се осъществи в следните направления: • Изработване на 2 броя информационни табели • Изработване на 1000 броя рекламни брошури за проведеното обучение • Изработване на 3000 броя информационни дипляни • Информиране на персонала на фирмата
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
„Хармония 1” ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
96 553 BGN
Общ бюджет:
112 661 BGN
БФП:
90 129 BGN
Общо изплатени средства:
90 124 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
90 129
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
19 311 BGN
2011
70 814 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
90 124 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
76 609
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
16 414 BGN
2011
60 192 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
76 606 BGN
В т.ч. Национално финансиране
13 519
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
2 897 BGN
2011
10 622 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
13 519 BGN
Финансиране от бенефициента
24 138
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2
Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 3
дял на лицата, придобили или повишили степента си на професионална квалификация
Индикатор 4
дял на лицата, придобили ключови компетенции
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз