ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-4.2.01-0241-C0001
Номер на проект:
BG051PO001/07/4.2-01/225
Наименование:
Клуб "Знам и мога"
Бенефициент:
Сдружение “Знам и мога” - гр. София
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
14.03.2008
Начална дата:
17.06.2008
Дата на приключване:
01.11.2009
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
N/A
Дейности:
3.1.1. Сформиране на училищни екипи
3.1.2. Разработване на модулите от експерти – методисти за всяка една възрастова група.
3.1.3. Изготвяне на план за работа по проекта на училищно ниво и разпределяне на функциите между членовете на екипа за провеждане на занятията
3.1.4. Подбор и разпределяне на материалите и изготвянето на тематични модули на занятията за всеки клуб
3.1.5. Представяне на целите на проекта и плана за работа на всички заинтересовани страни ( родители, учители, медии) във всяко училище
3.1.6. Уточняване на условията и технологията на работа
3.1.7. Създаване на план-график за провеждане на занятията
3.1.8. Изготвяне на списъци със социално слаби ученици за включване в занятията
3.1.9. Сформиране на групите за работа в клубовете чрез попълване на декларации от родителите за съгласие за участие в клубовете (пропорционално участие на момичета и момчета)
3.2.1. Създаване на система от количествени и качествени методи за проследяване на ефикасността и ефективността на занятията. Извършвяане на анализ и оценка на занятията от експерти - методисти
3.2.2. Разработване на план за прилагане на методите за събиране на информация от анализа и оценка на данните
3.2.3.* Консултиране с екипи от училищата партньори с цел специфициране на съдържанието и организацията на занятията и провеждане на работни срещи с училищните екипи ( 3 члена- пом. директор, педагогически съветник и учител)
3.2.4.* Провеждане на родителски срещи веднъж на два месеца
3.3.1. Консултиране с екипи от училищата партньори с цел специфициране на съдържанието и организацията на занятията в конкретните училища
3.3.2.* Провеждане на работни срещи с училищните екипи ( 3 члена- пом. директор, педагогически съветник и учител)
3.3.3.* Провеждане на родителски срещи веднъж на два месеца
3.4.1.Провеждане на минимум 30 занятия за клубовете в начален етап за всяка от сформираните групи
3.4.2. Провеждане на минимум 34 занятия за гимназиален етап за всяка от сформираните групи
3.4.3. Разработване на сценарии за провеждане на състезания в самите училища между: а) участниците в клубовете; б) ученици от училищата партньори и участниците в клубовете в самите училища; в) клубове в отделните училища - партьори;
3.4.4. Организиране и провеждане на състезанията на всяко ниво
3.5.1. Провеждане на конкурс за дизайн на уебстраница на клубовете сред учениците. Изработка на уебстраницата от специалист
3.5.2. Събиране и обработване на информация и поддръжка на уеб страницата и дискусионния форум в рамките на проекта и след това
3.5.3. Провеждане на конкурс за изработка на клип от учениците
3.5.4. Подготовка и издаване на дипляна за обобщаване и популяризиране на резултатите по проекта
3.5.5.* Участие в радио и ТВ предавания
3.6.1.* Изготвяне на междинни доклади с оценките и направени изводи и препоръки
3.6.2.* Изготвяне на доклади за дейността на училищните клубове и училищните екипи
3.6.3. Изготвяне на краен доклад с резултатите от проекта
Партньори
Партньори:
124 Основно училище “Васил Левски“ - София
42-ро ОСНОВНО УЧИЛИЩЕ "ХАДЖИ ДИМИТЪР" - София
6-то Основно Училище „Граф Игнатиев”
39 СОУ „ Петър Динеков”
119 Средно Общообразователно училище “Академик Михаил Арнаудов”
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
47 290 BGN
Общ бюджет:
46 207 BGN
БФП:
46 207 BGN
Общо изплатени средства:
46 203 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
46 207
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
9 450 BGN
2009
15 991 BGN
2010
0 BGN
2011
20 763 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
46 203 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
39 276
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
8 033 BGN
2009
13 592 BGN
2010
0 BGN
2011
17 648 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
39 273 BGN
В т.ч. Национално финансиране
6 931
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
1 418 BGN
2009
2 399 BGN
2010
0 BGN
2011
3 114 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
6 931 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой/% ученици, участващи в извънучилищни дейности
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз