Дейности:
|
Изпълнение на дейност 1: Управление на проекта.
Среща на екипа по проекта и разпределяне на задачите по времевия график; Уточняване на процедури за вътрешна комуникация и контрол на дейността, въвеждане на система за вътрешен мониторинг и отчетност, както и система за междинни срещи; Провеждане на регулярни срещи на екипа по управление на проекта и партньорите за проследяване изпълнението на проекта; Разрешаване на евентуални трудности, които може да възникнат по време на изпълнението на проекта; Изготвяне на междинни и финален отчет и поддържане на нужната документация; Администриране на проекта и осчетоводяване на дейностите по проекта. Изпълнение на дейност 2: Подготовка на обученията Провеждане на диагностика за установяване на специфичните нужди от обучение с цел изготвяне на по-детайлен и прецизен дизайн и съдържание на курсовете по програмата за обучение, както и формиране на групи за обучения; Предложените на проектен етап програми за съдържанието на курсовете ще бъдат настроени към конкретните нужди на обучаемите и на съответното ниво от лекторите на съответното обучение. Целта на направения редизайн на съдържанието на курсовете е да се подготвят обученията така, че да са максимално полезни за участниците в обученията. Изпълнение на дейност 3: Провеждане на обученията и издаване на съответните документи на успешно завършилите Провеждане на обучения по професионална квалификация: Мениджърски умения, Умения за продажба и управление на клиента, Проектен мениджмънт, Презентационни и комуникационни умения, Управление на вътрешно-фирмените комуникации, Управление на времето и стреса, Брейнсторминг техники, Маркетинг.
Завършилите обученията получават удостоверение за част от професия Икономист; Провеждане на обучения по ключови компетенции: Работа в интегриран нюзрум, Икономическа журналистика, Икономическа журналистика за напреднали, Правила и добри практики в полза на качествената журналистика, Мултимедийна визуализация на данни, Етични норми на журналистиката, Видео обучения, Умения за работа с числа и данни. Завършилите обученията получават сертификат за ключови умения. Изпълнение на дейност 4: Оценка на ефективността на обученията Оценката се провежда в две посоки:
1. Оценка от страна на участниците във всяко едно обучение. Оценката се прави на база на анкети за обратна връзка, които участниците в конкретното обучение попълват след края му.
2. Оценка от страна на лектора, който оценява професионалните качества и умения на участниците, тяхното представяне по време на обучението и усвояване на учебния материал. Оценката се изготвя след всяко обучение и се изготвя отчет. Изпълнение на Дейност 5: Дейности по визуализация и публичност Ще бъде подготвено съобщение, информиращо за проекта, неговите цели и дейности, което ще бъде изпратено до специализирани медии. Медиите периодично ще бъдат информирани за напредъка на проекта; На информационните сайтове на ВО и партньорите ще присъства информация за изпълнението на проекта; Рекламните атрибути на оперативната програма (лого и име) ще присъстват и на всички учебни материали и доклади при изпълнение на проекта, както и на мястото на реализиране на проекта.
|