ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-4.2.01-0042-C0001
Номер на проект:
BG051PO001/07/4.2-01/232
Наименование:
ЕКОЛОГИЧЕН И РЕХАБИЛИТАЦИОНЕН ЛАГЕР
Бенефициент:
УЧИЛИЩНО НАСТОЯТЕЛСТВО НА ПОМОЩНО УЧИЛИЩЕ " ИВАН ВАЗОВ " СЕЛО НОВО СЕЛО
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
14.03.2008
Начална дата:
08.07.2008
Дата на приключване:
08.07.2009
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северен централен               Велико Търново                    Велико Търново
Описание
Описание на проекта:
N/A
Дейности:
1.I ГРУПА ОСНОВНИ ДЕЙНОСТИ- ОРГАНИЗАЦИОННО, ИНФОРМАЦИОННО И СЧЕТОВОДНО ОБСЛУЖВА- НЕ НА ПРОЕКТА
1.1.Сформиране на екип за управление и координиране на дейностите по проекта
1.2.Закупуване на канцеларски материали за нуждите на проекта
1.3.Анализ на ресурсната обезпеченост от специалисти, наети в 4-те училища – партньори
1.4.Анкетиране на децата и родителите, целева група по проекта, за получаване на обратна информация какви са очакванията им посещение на екологичен и рехабилитационен лагер по проекта
1.5.Анализ на резултатите от анкетите от екипа за управление на проекта и диагностичните екипи в училищата-партньори по проекта;
1.6.Набиране на информация чрез анкетиране за потребностите на целевата група и за обратна връзка с цел текущо информиране за ефективността от изпълнение на проектните дейности и необходимостта от корекции;
1.7.Счетоводно отчитане на проекта - текущо, по време на целия проект
1.8.Сформиране на Комитет за мониторинг на проектните дейности
1.9.*Изработване на междинни съдържателни и финансови отчети на всеки 3 месеца от изпълнение на проекта
1.10.Изработване на финален съдържателен и финансов отчет по проекта
2.ІІ ГРУПА ОСНОВНИ ДЕЙНОСТИ – СФОРМИРАНЕ НА ЕКИПИ ЗА РЕАЛИЗИРАНЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО МЕСТА НА ИЗПЪЛНЕНИЕ И РАЗПРЕДЕЛЯНЕ НА ДЕЦАТА ПО СЕКЦИИ.
2.1.Разпределяне на конкретните ангажименти в екипите за работа по секции в четирите училища, пряко ангажирани с изпълнението на проектните дейности: -Секция за деца от 7 – 11 години -Секция за деца от 12 – 16 години -Секция за деца от 17 – 19 г
2.2.Определяне ръководители на екипите за работа по секции в четирите училища
2.3.Разпределяне на децата от целевата група по секции на база техните възрастови особености Секция за деца от 7 – 11 години Секция за деца от 12 – 16 години Секция за деца от 17 – 19 години
2.4.Изготвяне на график за работа по секциите в четирите училища
3.III *ОСНОВНА ГРУПА ДЕЙНОСТИ – Теоретична и практическа подготовка
3.1. Теоретична подготовка
3.1.1.Теоретично запознаване с видовете отпадъци
3.1.2.Теоретично запознаване с вредата от замърсяването на морската вода с нефт и мазут
3.1.3.Теоретично запознаване с вредата от пагубното замърсяване на морската флора и фауна.
3.1.4.Теоретично запознаване с вредата от промишления риболов
3.1.5.Теоретично запознаване с вредата от прекомерното изсичане на горите и влиянието върху флората и фауната.
3.1.6.Теоретично запознаване с проекти за опазване на околната среда /като проекти за опазване на хищниците в България, Опазване на редките породи в България и т.н./
3.2.*Практическа подготовка
3.2.1.Посещение на Пречиствателната станция във Велико Търново с беседа от специалисти - еколози.
3.2.2.Почистване на район - разделно събиране на отпадъци
3.2.3.Изложба на рисунки на тема: “ Как си представям еколагер”
3.2.4.Изработване на хранилки и поилки за птици и животни.
4.ІV ГРУПА ОСНОВНИ ДЕЙНОСТИ - ПРОВЕЖДАНЕ НА ЛЕТЕН ЕКОЛОГИЧЕН ЛАГЕР
4.1.Почистване на бреговата ивица – разделно събиране на отпадъци
4.2.Наблюдение на природни явления - изгрев, залез, прилив, отлив
4.3.Пространствено ориентиране за посоките на света
4.4.Наблюдение на морска флора и фауна
4.5.Посещение на морска гара и запознаване с морския транспорт.
4.6.Посещение на рибарско селище
4.7.Посещение на Делфинариум
4.8.Посещение на Аквариум
4.9.Посещение на Ботаническа градина
4.10.Формиране на начални умения за оказване на първа помощ при удавяне.
4.11.Изработване на предмети и колажи от природни материали
5.V ГРУПА ОСНОВНИ ДЕЙНОСТИ - ПРОВЕЖДАНЕ НА ЗИМЕН ЕКОЛОГИЧЕН ЛАГЕР
5.1. Ориентиране: - работа с компас и карта - ориентиране чрез природни ориентири
5.2. Бивакуване: - избиране на място за бивак - построяване на бивак - палене и гасене на огън
5.3.Пешеходен преход сред природата по екопътеки и полезни съвети за оцеляване в сурови условия
5.4.Опасностите в планината
5.5.Посещение на пещера
5.6.Първа помощ - практически занятия
5.7.Запознаване с растителния и животинския свят на месността
5.8.Монтиране на ,изработените от учениците, хранилки и поилки за животни и птици
5.9.Тематични вечери край лагерния огън
6.*VІ ГРУПА ОСНОВНИ ДЕЙНОСТИ - ДЕЙНОСТИ ПО ПОПУЛЯРИЗИРАНЕ НА ПОЗИТИВНИТЕ ПРАКТИКИ ОТ ДЕЙНОСТИТЕ ПО ПРОЕКТА: 1. Работни срещи
6.1.1.- Работна среща „ Разработване на проект за рекламна брошура на проекта „ – участват всички партниращи страни;
6.1.2. -Работна среща на тема : “ Резултат от проектните дейности върху състоянието на детето с интелектуална недостатъчност и детето от общообразователното училище „ – след ІІІ месец от стартиране на проекта
6.1.3. - Работна среща „ Резултати от реализирането на проектните дейности”
6. 2.*Пресконференции
6.2.1.|-начална – при стартиране на проекта с цел информиране на обществеността за предстоящите проектни дейности, целите и очакваните резултати от реализирането на проекта;
6.2.2.-финална – при приключване на проекта с цел информиране на обществеността за резултатите от извършените дейности и постигнатите положителни практики;
6.2.3.*-междинна - след приключване на дадена дейност с цел конфериране на постигнатите резултати
6.3.Семинари 6.3.1.- Тема: “ Екологията - начин да запазим природата за бъдещите поколения
6.3.2.- Тема: “ Събирането на отпадъци като метод за корекция и рехабилитация на фината моторика при деца със специал ни образователни потребности”
6.4.Изработване на информационни плакати за проекта / 100 броя /и рекламни брошури / 400 броя /.
Партньори
Партньори:
ПОМОЩНО УЧИЛИЩЕ "ИВАН ВАЗОВ"
Помощно училище “ Св. Теодосий Търновски “
Основно училище „Васил Левски“
Помощно училище “ Петко Рачов Славейков”
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
44 996 BGN
Общ бюджет:
44 269 BGN
БФП:
44 269 BGN
Общо изплатени средства:
44 269 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
44 269
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
8 999 BGN
2009
27 656 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
7 614 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
44 269 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
37 629
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
7 649 BGN
2009
23 507 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
6 472 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
37 629 BGN
В т.ч. Национално финансиране
6 640
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
1 350 BGN
2009
4 148 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
1 142 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
6 640 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой/% ученици, участващи в извънучилищни дейности
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз