Дейности:
|
Подготовка на Дейност 1: Сформиране на екип на проекта и добро управление. 1.1. Сформиране на екип на проекта.
Екипът на проекта включва: Ръководител на проекта, Координатор и Счетоводител и Координатор обучения на проекта. Ръководителят на проекта, заедно с останалите членове на екипа, ще изготви подробен план за реализиране на дейностите. Планът ще включва подробно разписване на ангажиментите на всеки член, в зависимост от неговите проектни задължения; актуализиран план за действие; прецизиране на отделните етапи за реализиране на дейностите;
Дейност 2: Подготовка и провеждане на процедура за избор на изпълнител/и от страна на бенефициента по ПМС 55 за изпълнение на обученията по проекта. При избора на изпълнител/и Софика Груп АД ще се ръководи от следните критерии: наличие на лицензия от НАПОО обученията по професионална квалификация и опит в областта на обученията за избор на изпълнител/и на ключовите компетенции. При провеждането на процедурите по ПМС 55/12.03.2007 г. ще бъдат спазени всички изисквания към бенефициентите на безвъзмездна помощ по отношение на подготовката на документацията, сроковете, съгласуването с договарящия орган, подписването на договори с избраните изпълнители. Дейност 3: Подготовка и провеждане на обучения за професионална квалификация 3.1 Обучение по Част Професия Икономист, код:345120, Специалност Търговия, код: 3451202 Професия Икономист, код:345120, Специалност Икономика и мениджмънт, код: 3451204
В обучението ще участват 34 служители (2 групи по 17 човека). Обучението ще се проведе в рамките на 120 часа (20 дни).
След завършване на обучението лицата ще трябва да:
Да знае:
Организиране и проектиране на дейности. Типове организационни структури;
Да разработва и управлява проекти;
Организационна структура и стилове на управление;
Принципите на целеполагането в краткосрочен и дългосрочен план;
Организация и управление на търговската дейност
Да може:
Да тълкува основните икономически понятия и и стопански процеси;
Да познава организационно-управленската структура и функции на предприятието;
Да може да управлява проекти;
Да организира логистиката на процесите в предприятието.
3.2 Обучение по част от професия Професия Икономист, код:345120, Специалност Търговия, код: 3451202 (6 групи по 13 човека)
Обучението ще се извърши в рамките на 120 часа (20 дни).
След завършване на обучението лицата ще трябва да:
Да знае:
Основни изисквания към оформяне на фирмена документация;
Принципите на целеполагането в краткосрочен и дългосрочен план;
Стилове на управление и управленски функции;
Организиране и проектиране на дейности. Типове организационни структури;
Организационна структура и управление на търговската дейност.
Основите на вербаната и невербелната комуникация.
Да може:
Да борави с фирмена документация;
Да организира логистиката на процесите в предприятието.
Да организира правилно времето си;
Да тълкува основните икономически понятия и и стопански процеси;
Да познава организационно-управленската структура и функции на предприятието;
3.3.Обучение по Част от професия Професия Икономист, код:345120, Специалност Икономика и мениджмънт, код: 3451204 24 човека ( две групи по 12 човека)
Обучението ще се извърши в рамките на 90 часа (15 дни).
След завършване на обучението лицата ще трябва да:
Да знае:
Основни изисквания към оформяне на фирмена документация;
Принципите на целеполагането в краткосрочен и дългосрочен план;
Да разработва проекти;
Организиране и проектиране на дейности. Типове организационни структури;
Организационна структура и управление на търговската дейност.
Основите на вербаната и невербелната комуникация.
Планиране и ръководене на производствения процес
Да може:
Да познава и тълкува основните икономически понятия и процеси.
Да оформя кореспонденция с добра езикова култура;
Да организира правилно времето си;
Да тълкува основните икономически понятия и и стопански процеси;
Да управлява проекти;
Да познава организационно-управленската структура и функции на предприятието;
3.4 Обучение по Част от професия Професия Икономист, код:345120, Специалност Икономика и мениджмънт, код: 3451204
В обучението ще участват 9 човека. Обучението ще се реализира в рамките на 110 ч. – 19 дни.
След завършване на обучението лицата ще трябва да:
Да знае:
Основни макроиконмически принципи;
Планиране и ръководене на производствения процес
Принципите на целеполагането в краткосрочен и дългосрочен план;
Организационна структура и управление на търговската дейност Стилове на управление и управленчески структури;
Основите на вербаната и невербелната комуникация.
Да анализира и оценява влиянието на факторите върху основните показатели на стопанската дейност;
Да може:
Да познава и прилага основните съвременни информационни източници;
Да познава и тълкува основните икономически понятия и процеси.
Да оформя кореспонденция с добра езикова култура;
Да организира правилно времето си;
Да тълкува основните икономически понятия и и стопански процеси;
Да управлява проекти;
Да познава организационно-управленската структура и функции на предприятието;
3.5 Обучение по Част от професия Професия Икономист, код:345120, Специалност Икономика и мениджмънт, код: 3451204
В обучението ще участват 14 човека. Обучението ще се реализира в рамките на 110ч. – 19 дни.
След завършване на обучението лицата ще трябва да:
Да знае:
Организацията на трудовия процес;
Основните макроикономически принципи;
Планиране и ръководене на производствения процес
Принципите на целеполагането в краткосрочен и да познава и прилага съвременните информационни източници в областта на икономиката
дългосрочен план;
Стилове на управление и управленчески структури;
Видовете офис-техника и нейното приложение
Да може:
Да работи с информационни технологии и продукти;
Да познава и прилага основните съвременни информационни източници;
Да познава и тълкува основните икономически понятия и процеси.
Да познава нормативните документи, регламентиращи дейността на предприятието
Да тълкува основните икономически понятия и и стопански процеси;
Да познава организационно-управленската структура и функции на предприятието;
Изпълнение на Дейност 1: Сформиране на екип на проекта и добро управление. 1.2. Добро управление на проекта.
За всеки етап от изпълнение на проекта ще бъдат одобрени индикатори за напредък, индикатори за резултати и индикатори за въздействие, чрез които ще се измерват постигнатите количествени и качествени резултати. Планът ще отчита в максимална степен задълженията на Софика Груп АД като бенефициент на безвъзмездна помощ и свързаните с това: подготовка на междинни технически доклади и финансови отчети и искания за междинни плащания; отговорности, свързани с подготовката и одобрението на документация за избор на изпълнител/и по ПМС 55/12.03.2007 г.; съхраняване на проектното досие и финансовата документация и др.
Дейност 4: Подготовка и провеждане на обучения по ключови компетентности 4.1. Обучение по Microsoft Office за 67 служители на Софика Груп АД.
Обучението е част от ключова компетентност „Дигитална компетентност”, съгласно Европейската референтна рамка. Курсът е структуриран под формата на набор от модули и е обогатен с множество демонстрации. Участниците ще бъдат разделени 6 групи от по 10 и 1 група от 7 човека. Продължителност на обучението: 16 часа.
4.2. 117 заети лица в компанията ще преминат обучение по Управление на проекти. В рамките на тези обучения служителите ще получат знания и умения по: същност и управление на проекти; етапи – проучване, планиране, изпълнение; Анализ на възможностите; Ресурсно и финансово осигуряване и др. Курсистите ще бъдат разделени на 6 по 17 човека и 1 група от 15 човека групи. Продължителност на обучението: 16 часа
4.3. Обучение за 14 заети в Софика по “Умения за продажби”
В рамките на обучението служителите ще получат знания за: типове клиенти, активно слушане, реакции към клиента, проблемни клиенти, етапи от разговора, как да печелим клиенти и др.
Обучението ще се провежда в 1 група от 14 човека.
Продължителност на обучението 16 часа
4.4. ITIL Обучение - В обучението ще бъдат включени 6 служители на компанията. Те ще се обучават в една група. Основни теми, които ще бъдат:
Service Strategy, която разглежда основните бизнес цели и очаквания за да се убеди, че ИТ стратегията е в унисон с бизнес стратегията на организацията
- Service Design, който стартира с набор от нови бизнес изисквания и завършва с разработка на решение, проектирано да посрещне бизнес нуждите на организацията
- Service Transition, отговорен за управлението на промените, рисковете и осигуряване на качеството и има за цел да да внедри услугите в експлоатационната среда планирано и с минимално прекъсване на услугите
- Service Operation, обхващащ ежедневните дейоности в работата на услугите
- Continual Service Improvement, който обхваща всички останали елементи и търси начини за подобрение на услугите и осигуряване на процесите
Продължителност на обучението 24 часа
Дейност 5: Информация и публичност по проекта. Съгласно изискванията към бенефициентите за информация и публичност, в рамките на проекта ще бъдат изготвени една информационна табела за оповестяване на проекта, която ще бъде поставена в офиса на Софика Груп АД; ще бъде отпечатана информационна листовка в тираж от 400 броя; ще бъде проведена заключителна пресконференция; ще бъде направена една публикация в медиите (печатни или електронни), свързана с целите и резултатите от проекта. Дейност 6: Финансово и техническо отчитане на проекта. Одит. 6.1 Финансово и техническо отчитане на проекта.
Финансовите и техническите доклади ще се изготвят в съответствие с изискванията на договарящия орган. През последния проектен месец екипът по проекта ще изготви окончателните технически доклад и финансов отчет.
6.2 Съгласно изписванията на програмата ще бъде извършен одит, тъй като сумата на проекта е над 200 000 лв.
|