Дейности:
|
Дейност 1
Сформиране и стиковане на екипа по проекта, провеждане на работни срещи с цел детайлно планиране и организиране на включените в проекта дейности.
сформиране и стиковане на екипа по проекта, провеждане на работни срещи с цел детайлно планиране и организиране на включените в него дейности; координиране на ангажиментите с партньорите и утвърждаване на график. През същия месец ще бъде организирана и проведена пресконфереция Дейност 2
Провеждане на пресконференции с цел запознаване на всички заинтересовани страни с проекта, целите, дейностите, резултатите и популяризиране на Оперативната програма.
През същия месец ще бъде организирана и проведена пресконфереция /Дейност 2/ и ще бъдат изготвени брошури и информационни табла с цел запознаване на всички заинтересовани страни с целите, дейностите и очакваните резултати както на конкретния проект, така и на Оперативната програма, като основен източник на финансирането. На фирмения уеб сайт ще се появи специална информационна секция за реализацията на проекта и ще бъде инициирана публикация в печатно издание. Дейност 3
Определяне на критерии за избор и иницииране на процедура за избор по ПМС 55 на доставчик/ци за провеждане на обученията за придобиване на професионална квалификация.
през първия месец екипа на проекта ще определи критерии за избор и ще инициира процедура за избор по ПМС 55 на доставчик/ци за провеждане на обученията за придобиване на професионална квалификация по двете обособени позиции /Дейност 3/. Дейност 4
Избор на доставчик/ци за провеждане на обученията за придобиване на професионална квалификация.
до края на втория месец да бъде определен ЦПО и да се сключи/ат договор/и за провеждане на обученията като се разпише и одобри учебния график /Дейност 4/. Дейност 5
Подготовка на учебни материали и осигуряване на техника и учебни зали за провеждане на обученията.
Подготовка на необходимите за провеждането на обученията материали, техника и ангажирането на учебни зали /Дейност 5/. Планира се до края на втория месец, същите да бъдат изготвени и организирани за изпълнението на програмата за обучение, представена в настоящето проектно предложение. Дейност 6
Провеждане на обучение: „Развитие и усъвършенстване на мениджърски умения и компетенции”
През месец втори е планирано започването на обученията за „Развитие и усъвършенстване на мениджърски умения и компетенции” /Дейност 6/, с които 16 ръководители и мениджъри от средните и висши ръководни нива на двете компании ще развият и усъвършенстват своите лидерски умения и компетенции за управление на личностните ресурси и екипи, стратегическо планиране, целеполагане, получавне и даване на обратна връзка, делегиране, мотивиране и др. Дейност 7
Провеждане на обучение: „Екипна ефективност и комуникация за ръководния персонал”
ще стартират обученията за 133 ключови административни и производствени служители в дружеството /Дейност 8/, които ще придобият нови и особено необходими им знания и умения за екипната комуникация, теории и модели за екипна работа, развитие на екипа, екипната ефективност като инструмент за постигането на високи резултати в условията на ограничени ресурси и т.н.. През месец трети ще завършат обученията по мениджърски умения и компетенции като бъдат проведени обученията в зала на тема „Екипна ефективност и комуникация за мениджъри” /Дейност 7/. Дейност 8
Провеждане на обучение: „Екипна ефективност и комуникация за административния и производствен персонал”
ще стартират обученията за 133 ключови административни и производствени служители в дружеството /Дейност 8/, които ще придобият нови и особено необходими им знания и умения за екипната комуникация, теории и модели за екипна работа, развитие на екипа, екипната ефективност като инструмент за постигането на високи резултати в условията на ограничени ресурси и т.н.. Дейност 9
Провеждане на обучения за придобиване на професионална квалификация за част от професия„Строител - монтажник
Провеждане на обучения за придобиване на професионална квалификация за част от професия„Строител - монтажник
Дейност 10
Провеждане на обучения за придобиване на професионална квалификация за част от професия „Продавач – консултант”
Провеждане на обучения за придобиване на професионална квалификация за част от професия „Продавач – консултант”
Дейност 11
Постоянен процес по анализ и оценка на провежданите обучения
анализ и оценка на провежданите обучения
Дейност 12
Постоянен процес на комуникация с ДО и МЗ, управление и отчитане на проекта
Постоянен процес на комуникация с ДО и МЗ, управление и отчитане на проекта
Дейност 13
Обобщаване на постигнатите резултати, след завършване на всички обучения и запознаване на всички заинтересовани страни с тях.
Ще бъде извършено обобщение на постигнатите резултати, като след завършване на всички обучения те ше се оповестят публично с цел запознаване на всички заинтересовани страни с тях. Дейност 14
Изготвяне и предаване на финални технически и финансови отчети и съпътстваща документация
Изготвяне и предаване на финални технически и финансови отчети и съпътстваща документация
|