ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO003-2.1.02-0066-C0001
Номер на проект:
РВ/QMS/002/14.01.2008
Наименование:
"Система по управление на качеството в "ДАКС" ЕООД"
Бенефициент:
ДАКС ЕООД
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика"
Дата на решение на договарящия орган:
19.08.2008
Начална дата:
16.09.2008
Дата на приключване:
16.09.2009
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Южен централен               Пловдив                    Пловдив
Описание
Описание на проекта:
Да допринесе за повишаване конкурентноспособността на българските фирми на европейския и световен пазар и постигане на устойчиво развитие
Дейности:
Подготовка на дейности 1-5 - Избор на консултант Подготовка на дейности 1-5 - Избор на консултант
Изпълнение на дейности 1,2,3,4,5 и 6 включващи: Анализ на съществуващото състояние, Анализ на процесите и взаимовръзките, Разработване на документацията на СУК, Апробиране на СУК, Подготовка за сертификация, Избор на спец. софтуерно приложение за СУК Консултантска услуга за предоставяне на професионални съвети и консултации за разработване и внедряване на система по управление на качеството /СУК/, съгласно международния стандарт ЕN ISO 9001:2000. Консултантската услуга има няколко основни групи дейности: 1. Анализ на съществуващото състояние 2. Анализ на процесите и взаимовръзките 3. Разработване на документацията на СУК 4. Апробиране на СУК 5. Подготовка за сертификация
Изпълнение на дейност 6 и 7 - Закупуване на спец. софтуерно приложение за внедряване и функциониране на СУК; Закупуване на компютърна конфигурация - 1 бр. Доставката на оборудване включва: 1. Закупуване на 2 броя дебеломери. 2. Закупуване на специализирано софтуерно приложение за внедряване и функциониране на СУК и 3. Закупуване на 1 брой настолна компютърна конфигурация за инсталиране и работа на софтуера
Подготовка на дейност 7 за избор на настолна компютърна конфигурация Подготовка на дейност 7 за избор на настолна компютърна конфигурация
Подготовка на дейност 8 за Избор на сертифициращ орган с европейска акредитация Подготовка на дейност 8 за Избор на сертифициращ орган с европейска акредитация
Изпълнение на дейност 8 - Сертификация на СУК Сертификация на Системата по управление на качеството, извършена от упълномощен сертифициращ орган с европейска акредитация с цел установяване на съответствие на въведената СУК с изискванията на международния стандарт ISO 9001:2000 и получаване на сертификат. Дейността по сертификация на СУК включва : 1. Документален преглед на разработената СУК 2. Провеждане на сертификационен одит от сертифициращия орган за проверка на способността на СУК в Дакс ЕООД да удовлетворява изискванията на стандарта ISO 9001:2000. Резултатите от одита се документират от одиторите в доклад от сертификационен одит. 3. При установени несъответствия, прилагане на подходящи коригиращи действия 4. Получаване на сертификат
Изпълнение на дейност 9 -Визуализация на проекта За визуализация и популяризиране на проекта предвиждаме: - да бъде публикувана информация за реализацията му на интернет сайта на дружеството – двукратно в хода на реализация и при приключване; - да бъдат поставени информационни табели за проекта в офиса и в цеха, да бъдат поставени информационни стикери на закупения компютър
Одит Извършване на финансов одит на изпълнението на проекта
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
„ТКМ 2000”
"Интертек ВА" ЕООД
„АЛБИ-Албена Аргирова”
„Жар" ЕООД
Каст Инк
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
11 170 BGN
Общ бюджет:
17 370 BGN
БФП:
8 685 BGN
Общо изплатени средства:
8 685 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
8 685
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
8 685 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
8 685 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
7 382
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
7 382 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
7 382 BGN
В т.ч. Национално финансиране
1 303
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
1 303 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
1 303 BGN
Финансиране от бенефициента
11 170
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой сертификати, въведени в подкрепените предприятия
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз