ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.1.02-0397-C0001
Номер на проект:
ESF-2102-04-01005
Наименование:
"Обучения за развитие на заетите в "ЦБА Асет Мениджмънт" - възможност за успешен бизнес"
Бенефициент:
"ЦБА АСЕТ МЕНИДЖМЪНТ" АД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
29.01.2010
Начална дата:
19.02.2010
Дата на приключване:
19.12.2010
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Повишаване ефективността на труда и конкурентноспособността на "ЦБА Асет Мениджмънт" посредством инвестиране в обучения за развитие на ключови професионални компетентности на мениджърския и експертен екип и за професионална квалификация на служители във фирмата за получаване на знания и умения, необходими и адекватни на съвременните процеси в компанията и в търговията с хранителни стоки в България.
Дейности:
Дейност 1:Организиране на екипа за управление на проекта и преподавателския екип за обучение на бенефициентите Организационна среща на екипа по проекта. Разработване на План-график за действие. Изготвяне на Учебен график за провеждане на обученията.Разпределение на бенефициентите по обучителни групи.
Дейност 2:Провеждане на процедури за подбор и закупуване на материали за визуална идентификация Изготвяне на цялостната документация по провеждане на процедури за закупуване и изработване на материали за визуална идентификация.
Дейност 3:Провеждане на процедури за закупуване на учебни материали. Изготвяне на цялостна документация по провеждане на процедури за закупуване на материали по теория и практика за обученията, водени от партньорската организация.
Дейност 4:Провеждане на процедури за подбор на обучаващи институции. Провеждане на процедури за избор на обучаващи организации за обученията: по част от професия "Водач на електрокари и мотокари на вътрешноведомствен транспорт"; "СБА-академия за мениджъри" и "СБА-академия за експерти"
Подготовка и изпълнение на Дейност 5:Провеждане на обучения от партньорската организация. Провеждане на обучение по част от професия "Готвач" във В. Търново, Русе и Варна. Провеждане на обучение по част от професия "Оператор на компютър" във В. Търново, Русе и Варна. Обучение на обучители.
Дейност 6:Провеждане на обучение по част от професия "Водач на електрокари и мотокари на вътрешноведомствен транспорт Провеждане на обучение по част от професия "Водач на електрокари и мотокари на вътрешноведомствен транспорт
Дейност 7:"СБА-академия за мениджъри" Обучение, насочено към управленския екипза придобиване на ключови компетентности.
Дейност 8:СБА- академия за експерти Обучение по ключови компетентности насочено към експертния персонал
Дейност 9: Мониторинг и контрол Осъществяване на проверки на място с изготвяне на констативен протокол от експерт Мониторинг
Дейност 10:Популяризиране на дейностите по проекта и приноса на ЕС Отпечатване на 1000 информационни флаери. Поддържане на информационно каре в регионални брошури на фирмата. Три публикации в регионален весктник. Поместване на рекламен банер в сайта на фирмата. Поддържане на рубрика в корпоративния ежемесечник. Отпечатване на 500 стикера за учебните помагала.
Дейност 11:Изготвяне на финансов и технически отчет Отчитане на резултатите от дейностите на проекта. Изготвяне на междинни и окончателно плащане
Партньори
Партньори:
Бизнес център "Унисофт" ЕООД
Изпълнители:
РУЛАН ООД
Интернешънъл Консултинг Груп ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
78 837 BGN
Общ бюджет:
98 851 BGN
БФП:
68 207 BGN
Общо изплатени средства:
68 200 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
68 207
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
31 439 BGN
2011
36 761 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
68 200 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
57 976
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
26 723 BGN
2011
31 247 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
57 970 BGN
В т.ч. Национално финансиране
10 231
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
4 716 BGN
2011
5 514 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
10 230 BGN
Финансиране от бенефициента
35 420
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2
Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 3
дял на лицата, придобили или повишили степента си на професионална квалификация
Индикатор 4
дял на лицата, придобили ключови компетенции
Индикатор 5
Брой лица успешно завършили обучение за професионална квалификация
Индикатор 6
Брой лица успешно завършили обучение за ключови компетенции
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз