Дейности:
|
Изпълнение на дейност 1
Управление и вътрешен мониторинг на проекта
Установяването на система за управление и реализация на проекта е систематичен начин на работа, който ще осигури качествено изпълнение на заложените дейности в съответствие с очакваните резултати.. В тази насока се предвижда, дейността да покрива цялата му продължителност- от месец 1 до месец 10 и ще включва следните поддейности:
1. Разпределение на конкретните задачи и отговорности между членовете на екипа;
2. Разработване на план график за работа по проекта;
3. Разработване на рекламна стратегия за популяризиране на проекта;
4. Изготвяне на график за наблюдение на изпълнението и вътрешна оценка на проекта;
5. Ежемесечни срещи на ръководителя по проекта с всички ангажирани в изпълнението на проекта лица и ежемесечни работни срещи с координатора и партньoрите по проекта. На срещите ще бъдат разглеждани и данните от анализите за ефективността на извършваните дейности, удовлетвореността на целевите групи.
6. Подготовка на междинни и окончателни технически и финансови отчети, подготовка на вътрешни процедури за качествено изпълнение на проекта и периодични инструктажи на изпълнителите с оглед постигане на заложените индикатори.
Подготовка на дейност 2
Обучение по част от професията „Оператор на компютър”
През месец 2 ще започне подготовка за провеждане на професионално обучение по част от професията „Оператор на компютър”. Подготвителният етап ще включва:
Сформиране на групите за провеждане на професионално обучение „Оператор на компютър”. За целта бенефициентите ще попълнят заявление за участие и ще представят документи, удостоверяващи завършено образование и здравословно състояние. На всички участници ще бъдат изготвени лични картони съдържащи информация за хорариума учебни часове в съответствие с ДОИ. В процеса на реализиране на обучението в личните картони ще бъдат нанасяни резултатите от проведените изпити , както и номерата на издадените документи. При сформиране на групите за обучение ще бъдат спазени хоризонталните принципи за равен достъп на мъже и жени, етническа принадлежност -без ограничения и др.
Закупуване на необходимите материали за провеждане на обучението „Оператор на компютър” – обучителни материали, тетрадки, химикалки, CD – R диск. Подготовка на обучителните материали в съответствие със ЗПОО и Рамкова програма Д за начално професионално обучение с придобиване на квалификация по част от професията.
Изпълнение на дейност 2
Обучение по част от професията „Оператор на компютър”
Формата и продължителността на професионалното обучение обхваща следното:
Обучението ще се проведе под формата на квалификационен курс за придобиване на професионална квалификация по част от професията „Оператор на компютър” за 19 наети лица, разделени на две групи. Учебната програма ще бъде разработена от обучаващата организация, която е партньор 1 по проекта .
Място на провеждане на квалификационния курс – теоретичното обучение ще се проведе в наета за целта зала, а практическото обучение ще се проведе на работното място.
Учебните занятия ще бъдат провеждани по гъвкави план- графици и учебни разписания, съобразени със служебната заетост и свободното време на обучаващите се.
Учебният процес е с продължителност 320 учебни часа за една група, общо 620 часа за двете групи, в рамките на 7 месеца/ без подготвителният етап/.
Обученията завършват с полагане на изпити за придобиване на професионална квалификация по теория на професията и практика на професията. Съдържанието на изпитите се определя от обучаващата институция след съгласуване с водещата организация – ЕТ „Петров консулт- Валя Кръстева”.
Успешно завършилите обучението получават удостоверение Образец 3-37 на МОН.
Подготовка на дейност 3
Организиране и провеждане на обучение по ключови компетентности
През месец 3 ще стартира подготовка за обучение на заетите лица във фирма ЕТ „Петров консулт- Валя Кръстева”за придобиване на ключови компетентности Предвидени са чуждоезиково обучение - Английски език и обучение на тема „Умението да правим добро впечатление и да печелим приятели”.Подготвителният етап ще включва:
Сформиране на групите за обучение на тема „Организация на работното място и управление на времето и стреса”;
Изготвяне на План – график за провеждане на обученията.
Провеждане на входящо ниво по английски език с цел установяване нивото на владеене съгласно Европейската квалификационна рамка;
Подготовка на учебна програма за обучение по английски език с цел постигане на по- високи резултати.
Закупуване и подготовка на материали необходими за провеждане на обученията
Изпълнение на дейност 3
Организиране и провеждане на обучение по ключови компетентности
Обучение 1. Английски език - 10 лица в една група, в рамките на 150 учебни часа.Място на провеждане – в наета за целта зала oборудвана с необходимите технически средства: дъска, мултимедия, компютърна конфигурация и екран.
Учебната програма ще бъде подготвена от обучаващата организация, която е партньор 2 по проекта след установяване входящото ниво на бенефициентите. В случай, че се констатира значителна разлика в знанията на бенефициентите ще се използва диференциран подход в организацията на учебните занятия. Обучението ще бъде съобразено с изискванията на Европейската квалификационна рамка.
Учебните занятия ще бъдат провеждани по гъвкав план – график, съобразен със служебната заетост и свободното време на обучаващите се.
След приключване на обучението ще се проведат изпити за установяване на постигнатите резултати.Успешно положилите изпити ще получат сертификат за постигнатото ниво по английски език съгласно Европейската квалификационна рамка.
Обучение 2.” Умението да правим добро впечатление и да печелим приятели””- 19 лица в две групи, в рамките на 15 учебни часа за една група, общо 30 часа. Учебната програма ще бъде подготвена от обучаващата организация, която е партньор 2 по проекта.
Място на провеждане на обучението – в наета за целта зала.
Учебните занятия ще бъдат провеждани по гъвкав план – график, съобразен със служебната заетост и свободното време на обучаващите се.
Продължителност 5 месеца без подготвителния етап.
След приключване на обучението всички участници ще получат сертификат по образец на обучаващата институция.
Изпълнение на дейност 4
Информиране и публичност
Предвидените дейности за популяризиране на проекта са насочени към информиране на широката общественост за дейностите по проекта и финансовото подпомагане, което му е отпуснато от фондовете за реализацията на проекта.Всички използвани материали, включително и учебните, ще съдържат задължителните елементи за информиране и публичност на помощта от фондовете на ЕС. В тази насока се предвиждат:
пресконференции в началото и в края на дейностите по проекта – 2 бр;
информационни табели – 3бр.;
оповестяване на резултатите в местни и регионални медии – общо 5 публикации в печатни и електронни медии;
линк към сайта на водещата организация с възможности за обратна връзка и архив чрез който ще се осигури публичност и прозрачност.
отпечатване на цветни рекламни брошури,съдържащи общо 6 стр. с информация за проекта, които ще бъдат разпространявани от водещата организация и партньорите – 260 бр.
изготвяне на цветни диплянки – 80 бр.
отпечатване на информационни папки – 120 бр.
презентационни материали за двете пресконференции , които ще се проведат в началото и в края на проекта – 120 бр.
анкети относно ползите от курсовете,получаване на обратна връзка и обективна информация през периода на реализация на проекта, постигнати очаквания,проучване нуждата от последващо обучение – 118
падове с логото на ЕС и ОП „РЧР” – 20 бр.
|