ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO003-2.1.02-0085-C0001
Номер на проект:
РВ/QMS/017/15.01.2008
Наименование:
Подобряване управлението във "ФЛЕКСИКОН БГ" ЕООД чрез внедряване на системи за упраление на качеството и контрол върху околната среда
Бенефициент:
"ФЛЕКСИКОН БГ" ЕООД
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика"
Дата на решение на договарящия орган:
19.08.2008
Начална дата:
02.09.2008
Дата на приключване:
02.09.2009
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Южен централен               Кърджали                    Кърджали
Описание
Описание на проекта:
повишаване конкурентноспособността в производството на ПП контейнери във „Флексикон БГ” ЕООД, гр. Кърджали
Дейности:
Ф1. Дейност 1 - Сформиране на екип по проект Ф1. Дейност 1 - Сформиране на екип по проекта – екипът по проекта ще се изгради от членове на кандидатстващата организация. След подписването на договора с Договарящия орган ще бъдат подписани граждански договори с членовете на екипа по проекта. Ще бъдат разпределени задълженията и отговорностите на всеки от екипа. Екипът по проекта ще се състои от следните длъжности: Ръководител проект, координатор на проектните дейности, счетоводител, технически секретар
Ф1. Дейност 2 - Отчетност на проектните дейности и разходи Ф1. Дейност 2 - Отчетност на проектните дейности и разходи – отчетността ще прави съгласно разпоредбите на Управляващия орган и Междинното звено
Ф1. Дейност 3 - Избор на подизпълнители Поддейност 1. - Избор на консултант за въвеждане на ISO 14001:2004 и ISO 9001:2000 Дейност 3. Избор на подизпълнители – избора на подизпълнители ще се проведе съгласно изискванията на ПМС № 55 и ПМС № 236, както и допълнителни разпоредби на управляващия орган и междинното звено. Поддейност 1. Избор на консултант за въвеждане на ISO 14001:2004 и ISO 9001:2000
Ф1. Дейност 3 - Избор на подизпълнители Поддейност 2 - Избор на сертифицираща организация Ф1. Дейност 3 - Избор на подизпълнители Поддейност 2 - Избор на сертифицираща организация
Ф1. Дейност 3 - Избор на подизпълнители Поддейност 3 - Избор на подизпълнител за доставка на оборудване Ф1. Дейност 3 - Избор на подизпълнители Поддейност 3 - Избор на подизпълнител за доставка на оборудване
Ф1. Дейност 3 - Избор на подизпълнители Поддейност 4 - Избор на подизпълнител за изграждане на информационна система Ф1. Дейност 3 - Избор на подизпълнители Поддейност 4 - Избор на подизпълнител за изграждане на информационна система
Ф2 и Ф3: Ф2 Дейности 1. и 2: Определяне на обхвата на системите и Процес на разработване на системите; и Ф3. Дейност 1. и 2: Анализ на оперативните системи за производство на рекламни материали и Етапно интегриране на ISO 14001:2004 и ISO 9001:2
Ф3. Дейност 3. Тестване на информационната система; и Ф3. Дейност 4. Въвеждане в експлоатация на интегрираната информационната система Ф3. Дейност 3. Тестване на информационната система; и Ф3. Дейност 4. Въвеждане в експлоатация на интегрираната информационната система
Ф4. Дейности 1 и 2, включващи: Провеждане на сертифициращи одити; и Издаване на сертификати от съответния компетентен орган Ф4. Дейност 1. Провеждане на сертифициращи одити Ф4. Дейност 2. Издаване на сертификати от съответния компетентен орган
Ф5. Дейност 1 Начална презентация на проекта Ф5. Дейност 1 Начална презентация на проекта
Ф.5 Дейност 2: Финална презентация на проекта Ф.5 Дейност 2: Финална презентация на проекта
Ф.5 Дейност 3: Отпечатване на брошури и листовки Ф.5 Дейност 3: Отпечатване на брошури и листовки
Одит на проекта Одит на проекта
Доставка на оборудване Доставката нключва настолни компютри 4 бр. и специализиран софтуер
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"ЕВРОПЕЙСКИ ПРОЕКТЕН ЦЕНТЪР" ООД
"Експертком" ЕООД
"Сертификейшън Интернешънъл България"
ЕТ "Верна-Стамо Гачев"
"Степ-Софт" ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
25 875 BGN
Общ бюджет:
46 414 BGN
БФП:
22 659 BGN
Общо изплатени средства:
22 659 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
22 659
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
22 659 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
22 659 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
19 260
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
19 260 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
19 260 BGN
В т.ч. Национално финансиране
3 399
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
3 399 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
3 399 BGN
Финансиране от бенефициента
27 125
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой сертификати, въведени в подкрепените предприятия
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз