Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.1.02-0316-C0001
Номер на проект: ESF-2102-01-11016
Наименование: Повишаване адаптивността и конкурентоспособността на заетите в Спиди ООД и Омникар-БГ ЕООД лица чрез предоставяне на обучение за придобиване и развитие на ключови компетентности
Бенефициент: СПИДИ ООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 24.11.2009
Начална дата: 19.12.2009
Дата на приключване: 19.12.2010
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: Повишаване на производителността на труда и конкурентоспособността на Спиди ООД и Омникар БГ ЕООД, посредством обучение на заетите в двете фирми лица и осигуряване на достъп до високо качество на обучение за изграждане и развитие на ключови компетенции на мениджърския състав и служителите и насърчаване инвестирането в развитието на човешките ресурси.
Дейности: Подготовка на Дейност 1: Система за управление на проекта - подготовка Системата за управление и реализация на проекта се основава на принципа за децентрализация и взаимно-полезно сътрудничество, имащо за задача да доведе до устойчивост и постигане на заложените цели. Нейното установяване е систематичен начин на работа, който ще осигури планово протичане на всички мероприятия, подходящ контрол и успешно финализиране на проекта. Сътрудничеството между двамата партньори се основава на лоялност и коректност, съгласуваност на съвместните действия и взаимно подпомагане при реализацията на всяка от дейностите. Веднага след подписване на договора с ДО, екипът по изпълнението ще предприеме следните стъпки: •Сключване на договори с членовете на екипа – ръководител, координатор, технически сътрудник и счетоводител; •Сформиране на екип за провеждане на тръжните процедури за избор на подизпълнител. •Запознаване на всички членове на екипа с техните задължения и отговорности; •Изготвяне на график за провеждане на срещи на екипа по проекта. •Съвместни срещи между ВО и партньора за установяване на механизмите на работа и координация на дейносттите по проекта. Системата за управление и реализация на проекта се изготвя от ВО в сътрудничество с партньорската организация и се прилага текущо през целия период на реализация на дейностите.
Подготовка на Дейност 2: Организиране и провеждане на тръжни процедури за избор на обучаваща организация - подготовка Съгласно изискванията на ПМС 55/12.03.2007, Насоките за кандидатстване и бюджета на проекто-предложението се предвижда провеждане на процедура за избор на изпълнител за провеждане обучение по ключови компетенции. Веднага след подписване на договора с Управляващия орган за изпълнение на дейностите, водещата организация ще създаде комисия и критерии за избор на подизпълнител. Основните критерии, към които ще се придържа Спиди ООД, са свързани с условията за допустимост на обучаващете организации: организации, предоставящи обучение за придобиване на ключови компетенции и притежаващи минимален професионален опит от 2 години за провеждане на обучения за работа в екип, мотивация на персонала, чуждоезикова подготовка и копмютърни умения.
Подготовка на Дейност 3: Сформиране на групи и изготвяне на графици за обучение - подготовка Включва следните поддейности: 1. Изготвяне и съгласуване на графика на обученията по населени места с двамата работодатели. 2. Изготвяне и съгласуване на обученията по групи. 3. Прецизиране на времевия график на обученията 4. Провеждане на анкетно проучване сред служителите за самоопределяне на професионалните липси и анализиране на очакванията; 5. Анализ на очакванията; 6. Провеждане на тестове за служителите, които ще се обучават в компютърни умения и английски език, за определяне на входящото ниво; 7. Групиране на курсистите поименно по групи и според входящото ниво, където е приложимо, и утвърждаване от работодателите. 8. Попълване и окомплектоване на документи за участие в обученията (заявления, дипломи, трудовипкнижки и др.); 9. Подписване на договори за обучение с курсистите. Всички поддейности се извършват съвместно от двамата партньори по проекта в рамките на 3-4 месец от стартирането на проекта.
Подготовка на Дейност 5: Информираност и публичност на проекта - подготовка Разбирането на екипа на проекта е, че в процеса на неговото изпълнение трябва да се провокира достатъчно медиен интерес и да се поддържа постоянна публична осведоменост за неговото развитие и целева ефективност. Тези резултати ще бъдат постигнати чрез следните стъпки: - Провеждане на пресконференции за оповестяване на целите на проекта при неговото стартиране и за отчитане на резултатите след приключване на дейностите - Периодично отразяване на мероприятията по проекта в местни и регионални медии, в интернет-страниците на ВО и партньора. - Анкети при старта и финала на проекта със служителите, обхванати от обучението, за индикация на очакванията и резултатите след провеждане на обученията - Отпечатване на 2000 рекламни брошури за популяризиране на резултатите от проекта. Целта на активното популяризиране на дейностите от проекта е освен за повишаване на публичността и за стимулиране на работодателите от цялата страна да повишат своите инвестиции за обучение на персонала. Още при стартирането ще се извършат и съответните мероприятия за визуализация, съборазно Насоките на Европейския съюз, които ще повишат публичността на проекта. Дейностите по разпространението и медийното отразяване на проекта ще започнат от втория месец и ще продължат през целия период.
Изпълнение на Дейност 1: Система за управление на проекта - изпълнение Системата за управление и реализация на проекта се основава на принципа за децентрализация и взаимно-полезно сътрудничество, имащо за задача да доведе до устойчивост и постигане на заложените цели. Нейното установяване е систематичен начин на работа, който ще осигури планово протичане на всички мероприятия, подходящ контрол и успешно финализиране на проекта. Сътрудничеството между двамата партньори се основава на лоялност и коректност, съгласуваност на съвместните действия и взаимно подпомагане при реализацията на всяка от дейностите. Веднага след подписване на договора с ДО, екипът по изпълнението ще предприеме следните стъпки: • Сключване на договори с членовете на екипа – ръководител, координатор, технически сътрудник и счетоводител; • Сформиране на екип за провеждане на тръжните процедури за избор на подизпълнител. • Запознаване на всички членове на екипа с техните задължения и отговорности; • Изготвяне на график за провеждане на срещи на екипа по проекта. • Съвместни срещи между ВО и партньора за установяване на механизмите на работа и координация на дейносттите по проекта. Системата за управление и реализация на проекта се изготвя от ВО в сътрудничество с партньорската организация и се прилага текущо през целия период на реализация на дейностите.
Изпълнение на Дейност 2: Организиране и провеждане на тръжни процедури за избор на обучаваща организация - изпълнение Съгласно изискванията на ПМС 55/12.03.2007, Насоките за кандидатстване и бюджета на проекто-предложението се предвижда провеждане на процедура за избор на изпълнител за провеждане обучение по ключови компетенции. Веднага след подписване на договора с Управляващия орган за изпълнение на дейностите, водещата организация ще създаде комисия и критерии за избор на подизпълнител. Основните критерии, към които ще се придържа Спиди ООД, са свързани с условията за допустимост на обучаващете организации: организации, предоставящи обучение за придобиване на ключови компетенции и притежаващи минимален професионален опит от 2 години за провеждане на обучения за работа в екип, мотивация на персонала, чуждоезикова подготовка и копмютърни умения.
Изпълнение на Дейност 3: Сформиране на групи и изготвяне на графици за обучение - изпълнение Включва следните поддейности: 1. Изготвяне и съгласуване на графика на обученията по населени места с двамата работодатели. 2. Изготвяне и съгласуване на обученията по групи. 3. Прецизиране на времевия график на обученията 4. Провеждане на анкетно проучване сред служителите за самоопределяне на професионалните липси и анализиране на очакванията; 5. Анализ на очакванията; 6. Провеждане на тестове за служителите, които ще се обучават в компютърни умения и английски език, за определяне на входящото ниво; 7. Групиране на курсистите поименно по групи и според входящото ниво, където е приложимо, и утвърждаване от работодателите. 8. Попълване и окомплектоване на документи за участие в обученията (заявления, дипломи, трудовипкнижки и др.); 9. Подписване на договори за обучение с курсистите. Всички поддейности се извършват съвместно от двамата партньори по проекта в рамките на 3-4 месец от стартирането на проекта.
Подготовка на Дейност 4: Провеждане на обучения за придобиване и усъвършенстване на ключови компетенции на служителите на Спиди ООД и Омникар БГ ЕООД - подготовка В рамките на тази дейност ще бъдат проведени следните обучения за придобиване и усъвършенстване на ключовите компетентности на работещите в Спиди ООД и Омникар БГ ЕООД: Английски език Обучението има за цел да повиши чуждоезиковите компетенции на 88 служители. Предвижда се обучение за едно ниво в рамките на 150 часа за всеки обучаем. Участниците в обучението ще бъдат разпределени в групи, съобразно резултатите от теста за определяне на входното ниво и с цел надграждане на познанията за постигане на по-високи нива. Предвижда се сформирането на 11 групи с по 8 души – 5 за гр. София и по 2 за градовете Пловдив, Варна и Велико Търново. Подизпълнителят, избран за провеждане на обучението, ще бъде отговорен за разработването на програма, учебни и информационни материали, тестове и изпитни задачи. Компютърни умения Курсът има за цел да запознае обучаващите се с всички необходими умения за работа в един съвременен офис. То включва няколко модула, които ще бъдат застъпени в различна степен в зависимост от потребностите на обучаемите и резултатите от тестовете за входно ниво. Модул Глобалното Интернет пространство: Основните услуги предлагани в Интернет. Начини за достъп до световната мрежа, Интернет адреси, работа с браузъри, зареждане на Web документи, навигация в Web документи, отпечатване на Web файлове, запазване на Web документи, избор на начална страница. Работа с електронна поща. Търсене на информация, сваляне на файлове. Разговори в Интернет. Модул Електронна поща с MS Outlook: Екран, ленти, менюта. Електронна поща - редактиране, получаване, копия, препращане. Папки в пощата. Адресна книга. Календар. Работа с папките, търсене на информация, създаване, преименуване, копиране избиране, архивиране и възстановяване. Модул Въведение в операционната система MS Windows: Основни понятия при работа. Организация на информацията. Методи за търсене на информация. Работа с програми, документи. Икони за бърз достъп. Модул MS WORD: Основен екран - елементи и промяна, изгледи, мащабиране. Правила за въвеждане на текста. Настройки на страницата. Форматиране на символи и параграфи. Създаване на таблица. Копиране на форматиране. Добавяне на графични обекти. Модул MS Excel: Описание на работния екран, Зареждане на работна книга, Работа с работни листове, въвеждане на информация в електронните тблици. Правила за избиране на клетки, редове и колони. Работа с области, Избор на неедносвързана област.Форматиране на клетка. Обучението е предвидено за 120 човека, разделени на 20 групи по 6 души и ще се проведе в рамките на 100 учебни часа за всяка група. Ще бъдат сформирани 8 групи за гр. София и по 4 за градовете Пловдив, Варна и Велико Търново. Подбор и назначение на персонала. Развитие и динамика на екипа. Обучаемите ще придобият умения и компетенции за осъществяване на подбор на персонала и способности за упражняване на необходимите средства при подбор на кандидатите; Ще бъдат в състояние да правят анализ на длъжността, профил на длъжността и профил на кандидата, както и да подготвят списък с въпроси за интервю; Обучението цели също така да ги подготви за разбиране на моментните проблеми в екипа, възможностите за определяне основната насока на екипа, както и начертаване отговорности на всеки един член от него и прилагане на система за активизиране с цел получаване на по-добро представяне на екипа. Ще бъдат обучени 39 души, разпределени в 4 групи – по 1 за София, Пловдив, Варна и Велико Търново. Тайм мениджмънт Обучението включва запознаване на участниците с ефективни способи за рационално планиране и разпределение на работното време. То е с практическа насоченост и е свързано с реалните потребности на екипа. Включва проиграване на симулативни ситуации, обсъждане на казуси, индивидуални задачи. Ще бъдат обучени 50 души, разпределени в 5 групи – 2 за гр. София и по 1 за Пловдив, Варна и Велико Търново Бизнес представяне и техники за водене на преговори Обучението предвижда създаване на умения за водене на различни видове преговори, способности за използване на интереси, закони, варианти, алтернативи и връзки, ще могат да планират, проведат и рецензират преговори, умения за използване на правилните въпроси, да слушат и да избягват сложни комуникационни проблеми. Ще бъдат обучени 54 служители, разделени на групи по 6 човека – 4 групи за София, 2 за Пловдив, 2 – Варна и 1 – Велико Търново. Напреднали техники за продажба Обучението включва: Преговор на основните техники в продажбите; Подпомага търговците да се адаптират към различните типове клиенти; Подсилване на взаимоотношенията с клиентите, използвайки търговски компетенции; Поведение съгласно фирмената култура. Ще бъдат обучени 60 служители, разделени на групи по 6 човека – по 3 групи за София и Пловдив, по 2 – Варна и Велико Търново. Маркетинг и дистанционни продажби Обучението ще доведе до придобиване на следните умения: Разбиране същността на маркетинга и връзките му с останалите отдели като продажби, логистика и др.; Умения за провеждане на промоции с цел подобряване продажбите; Познания за техниките на мърчъндайзинга; Умение за следене необходимите стъпки при изграждане на стратегии в различни дистрибуционни канали; Познаване на елементите от логистиката, които трябва да се оптимизират с цел по-ефективно обслужване на клиентите. Ще бъдат обучени 54 служители, разделени на групи по 6 човека – 3 групи за София, по 2 за Пловдив, и Велико Търново. Клонов мениджмънт Тренинг за организационна ефективност и развитие на ключовите управленски и лидерски функции на клоновия мениджър. Разбиране за взаимодействието между бизнес целите, работните екипи и индивидуалните действия и очаквания, процеса на управленско въздействие върху живота в мрежата от клонове и поведението на всички работещи в нея хора. Участниците в обучението ще имат възможност да разширят, обменят и проверяват наблюденията и знанията си за водещите тенденции в съвременните приложни изследвания в областта на управлението на организационната промяна, организационното развитие, динамиката на организационното поведение на мениджърите, лидерите и екипите от сътрудници, използвайки лабораторния подход на учене в малка учебна общност и техники за ускорено усвояване на знания. Ще бъдат обучени 42 човека - 1 група за гр. София, по 2 за Варна, Пловдив и Велико Търново. Развитие на конкурентноспособност и управление на проекти Курсът застъпва следните теми: Дефиниране на проблемите и целите на проекта. Планиране на проекта – принципи и комуникация в организацията. Ръководене, мониторинг и контрол на проекта – работа в екип. Дейности след представянето. Средства и инструменти за развитие на конкурентоспособността на компанията. Предвижда се обучение за 66 души, 5 групи за гр. София, по 2 за Варна, Пловдив и Велико Търново. Безопасно управление на МПС Целта на обучението е да се покаже огромното значение на връзката между теорията и практиката при формирането на умения и навици у водачите на моторни превозни средства. От водачите се очаква да научат неща, които в много голяма степен ще променят техния стил на управление и ще ги направят по-сигурни на пътя. Ще бъдат обучени 322 души, разделени в 16 групи – 6 за гр. София, 4 за Пловдив и по 3 за Варна и Велико Търново. Финанси за нефинансови мениджъри Обучението ще запознае участниците с различни начини за представянето на бизнеса им и как то се оценява от акционерите, ще направят връзка между цени и разходи, баланси и парични потоци за развитие на доходоносен бизнес.Ще могат да съставят и управляват бюджети и да вземат рашания относно промоции, ценообразуване и търговски условия. Предвиждат се 5 групи от по 6 души, които ще бъдат обучени – 2 - в гр. София и по 1 за Пловдив, Варна и Велико Търново. Всички обучения ще се организират от кандидата и ще се проведат от избрания подизпълнител.
Изпълнение на Дейност 4: Провеждане на обучения за придобиване и усъвършенстване на ключови компетенции на служителите на Спиди ООД и Омникар БГ ЕООД - изпълнение В рамките на тази дейност ще бъдат проведени следните обучения за придобиване и усъвършенстване на ключовите компетентности на работещите в Спиди ООД и Омникар БГ ЕООД: Английски език Обучението има за цел да повиши чуждоезиковите компетенции на 88 служители. Предвижда се обучение за едно ниво в рамките на 150 часа за всеки обучаем. Участниците в обучението ще бъдат разпределени в групи, съобразно резултатите от теста за определяне на входното ниво и с цел надграждане на познанията за постигане на по-високи нива. Предвижда се сформирането на 11 групи с по 8 души – 5 за гр. София и по 2 за градовете Пловдив, Варна и Велико Търново. Подизпълнителят, избран за провеждане на обучението, ще бъде отговорен за разработването на програма, учебни и информационни материали, тестове и изпитни задачи. Компютърни умения Курсът има за цел да запознае обучаващите се с всички необходими умения за работа в един съвременен офис. То включва няколко модула, които ще бъдат застъпени в различна степен в зависимост от потребностите на обучаемите и резултатите от тестовете за входно ниво. Модул Глобалното Интернет пространство: Основните услуги предлагани в Интернет. Начини за достъп до световната мрежа, Интернет адреси, работа с браузъри, зареждане на Web документи, навигация в Web документи, отпечатване на Web файлове, запазване на Web документи, избор на начална страница. Работа с електронна поща. Търсене на информация, сваляне на файлове. Разговори в Интернет. Модул Електронна поща с MS Outlook: Екран, ленти, менюта. Електронна поща - редактиране, получаване, копия, препращане. Папки в пощата. Адресна книга. Календар. Работа с папките, търсене на информация, създаване, преименуване, копиране избиране, архивиране и възстановяване. Модул Въведение в операционната система MS Windows: Основни понятия при работа. Организация на информацията. Методи за търсене на информация. Работа с програми, документи. Икони за бърз достъп. Модул MS WORD: Основен екран - елементи и промяна, изгледи, мащабиране. Правила за въвеждане на текста. Настройки на страницата. Форматиране на символи и параграфи. Създаване на таблица. Копиране на форматиране. Добавяне на графични обекти. Модул MS Excel: Описание на работния екран, Зареждане на работна книга, Работа с работни листове, въвеждане на информация в електронните тблици. Правила за избиране на клетки, редове и колони. Работа с области, Избор на неедносвързана област.Форматиране на клетка. Обучението е предвидено за 120 човека, разделени на 20 групи по 6 души и ще се проведе в рамките на 100 учебни часа за всяка група. Ще бъдат сформирани 8 групи за гр. София и по 4 за градовете Пловдив, Варна и Велико Търново. Подбор и назначение на персонала. Развитие и динамика на екипа. Обучаемите ще придобият умения и компетенции за осъществяване на подбор на персонала и способности за упражняване на необходимите средства при подбор на кандидатите; Ще бъдат в състояние да правят анализ на длъжността, профил на длъжността и профил на кандидата, както и да подготвят списък с въпроси за интервю; Обучението цели също така да ги подготви за разбиране на моментните проблеми в екипа, възможностите за определяне основната насока на екипа, както и начертаване отговорности на всеки един член от него и прилагане на система за активизиране с цел получаване на по-добро представяне на екипа. Ще бъдат обучени 39 души, разпределени в 4 групи – по 1 за София, Пловдив, Варна и Велико Търново. Тайм мениджмънт Обучението включва запознаване на участниците с ефективни способи за рационално планиране и разпределение на работното време. То е с практическа насоченост и е свързано с реалните потребности на екипа. Включва проиграване на симулативни ситуации, обсъждане на казуси, индивидуални задачи. Ще бъдат обучени 50 души, разпределени в 5 групи – 2 за гр. София и по 1 за Пловдив, Варна и Велико Търново Бизнес представяне и техники за водене на преговори Обучението предвижда създаване на умения за водене на различни видове преговори, способности за използване на интереси, закони, варианти, алтернативи и връзки, ще могат да планират, проведат и рецензират преговори, умения за използване на правилните въпроси, да слушат и да избягват сложни комуникационни проблеми. Ще бъдат обучени 54 служители, разделени на групи по 6 човека – 4 групи за София, 2 за Пловдив, 2 – Варна и 1 – Велико Търново. Напреднали техники за продажба Обучението включва: Преговор на основните техники в продажбите; Подпомага търговците да се адаптират към различните типове клиенти; Подсилване на взаимоотношенията с клиентите, използвайки търговски компетенции; Поведение съгласно фирмената култура. Ще бъдат обучени 60 служители, разделени на групи по 6 човека – по 3 групи за София и Пловдив, по 2 – Варна и Велико Търново. Маркетинг и дистанционни продажби Обучението ще доведе до придобиване на следните умения: Разбиране същността на маркетинга и връзките му с останалите отдели като продажби, логистика и др.; Умения за провеждане на промоции с цел подобряване продажбите; Познания за техниките на мърчъндайзинга; Умение за следене необходимите стъпки при изграждане на стратегии в различни дистрибуционни канали; Познаване на елементите от логистиката, които трябва да се оптимизират с цел по-ефективно обслужване на клиентите. Ще бъдат обучени 54 служители, разделени на групи по 6 човека – 3 групи за София, по 2 за Пловдив, и Велико Търново. Клонов мениджмънт Тренинг за организационна ефективност и развитие на ключовите управленски и лидерски функции на клоновия мениджър. Разбиране за взаимодействието между бизнес целите, работните екипи и индивидуалните действия и очаквания, процеса на управленско въздействие върху живота в мрежата от клонове и поведението на всички работещи в нея хора. Участниците в обучението ще имат възможност да разширят, обменят и проверяват наблюденията и знанията си за водещите тенденции в съвременните приложни изследвания в областта на управлението на организационната промяна, организационното развитие, динамиката на организационното поведение на мениджърите, лидерите и екипите от сътрудници, използвайки лабораторния подход на учене в малка учебна общност и техники за ускорено усвояване на знания. Ще бъдат обучени 42 човека - 1 група за гр. София, по 2 за Варна, Пловдив и Велико Търново. Развитие на конкурентноспособност и управление на проекти Курсът застъпва следните теми: Дефиниране на проблемите и целите на проекта. Планиране на проекта – принципи и комуникация в организацията. Ръководене, мониторинг и контрол на проекта – работа в екип. Дейности след представянето. Средства и инструменти за развитие на конкурентоспособността на компанията. Предвижда се обучение за 66 души, 5 групи за гр. София, по 2 за Варна, Пловдив и Велико Търново. Безопасно управление на МПС Целта на обучението е да се покаже огромното значение на връзката между теорията и практиката при формирането на умения и навици у водачите на моторни превозни средства. От водачите се очаква да научат неща, които в много голяма степен ще променят техния стил на управление и ще ги направят по-сигурни на пътя. Ще бъдат обучени 322 души, разделени в 16 групи – 6 за гр. София, 4 за Пловдив и по 3 за Варна и Велико Търново. Финанси за нефинансови мениджъри Обучението ще запознае участниците с различни начини за представянето на бизнеса им и как то се оценява от акционерите, ще направят връзка между цени и разходи, баланси и парични потоци за развитие на доходоносен бизнес.Ще могат да съставят и управляват бюджети и да вземат рашания относно промоции, ценообразуване и търговски условия. Предвиждат се 5 групи от по 6 души, които ще бъдат обучени – 2 - в гр. София и по 1 за Пловдив, Варна и Велико Търново. Всички обучения ще се организират от кандидата и ще се проведат от избрания подизпълнител.
Изпълнение на Дейност 5: Информираност и публичност на проекта - изпълнение Разбирането на екипа на проекта е, че в процеса на неговото изпълнение трябва да се провокира достатъчно медиен интерес и да се поддържа постоянна публична осведоменост за неговото развитие и целева ефективност. Тези резултати ще бъдат постигнати чрез следните стъпки: - Провеждане на пресконференции за оповестяване на целите на проекта при неговото стартиране и за отчитане на резултатите след приключване на дейностите - Периодично отразяване на мероприятията по проекта в местни и регионални медии, в интернет-страниците на ВО и партньора. - Анкети при старта и финала на проекта със служителите, обхванати от обучението, за индикация на очакванията и резултатите след провеждане на обученията - Отпечатване на 2000 рекламни брошури за популяризиране на резултатите от проекта. Целта на активното популяризиране на дейностите от проекта е освен за повишаване на публичността и за стимулиране на работодателите от цялата страна да повишат своите инвестиции за обучение на персонала. Още при стартирането ще се извършат и съответните мероприятия за визуализация, съборазно Насоките на Европейския съюз, които ще повишат публичността на проекта. Дейностите по разпространението и медийното отразяване на проекта ще започнат от втория месец и ще продължат през целия период.
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 127 650 BGN
Общ бюджет: 157 305 BGN
БФП: 110 113 BGN
Общо изплатени средства: 109 973 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 110 113 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 25 530 BGN
2011 54 048 BGN
2012 30 395 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
109 973 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 93 596 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 21 700 BGN
2011 45 941 BGN
2012 25 836 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
93 477 BGN
В т.ч. Национално финансиране 16 517 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 3 829 BGN
2011 8 107 BGN
2012 4 559 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
16 496 BGN
Финансиране от бенефициента 54 707 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 2 дял на лицата, придобили ключови компетенции
Индикатор 3 Лица,успешно завършили обучение за ключови компетенции


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз