Дейности:
|
Дейност 1.
Създаване на екип за реализиране и управление на проекта
Предвижда се тази дейност да е с продължителност един месец, в който ще се:
• изготвят и сключат договори с управленския персонал на проекта;
• уточнят в детайли персоналните отговорности и ангажименти;
• изясни методиката и времевото разпределение на дейностите в рамките на срока за изпълнение на проекта;
• уточни механизма за вътрешен контрол и наблюдение;
Дейност 2.
Техническа подготовка за ефективно провеждане на обучението
В тази дейност ще се включи:
• Подготовка и провеждане на тръжна процедура по условията на Постановление 55/12.03.2007 г. на Министерски съвет за избор на Обучителна организация.
• Подготовка и провеждане на тръжна процедура по условията на Постановление 55/12.03.2007 г. на Министерски съвет за осигуряване на учебни зали и презентационна техника.
• Изготвяне на окончателните списъци на обучаемите по групи.
• Създаване на учебните графици и съгласуване с ръководството на фирмата за времето на провеждане на занятията. Обученията ще се провеждат според професионалната заетост на целевата група, в работно или извън работно време, така че да не се пречи на нормалната работа.
• Подготовка на учебните материали за съответните групи обучаеми.
• Утвърждаване на съвременна методика за обучение, съобразена със задължителните нормативни изисквания и конкретните особености на бенефициентите и предназначението на курса.
Дейност 3.
Провеждане на обучение за професионлана квалификация
Предвижда се целевите групи да бъдат обучени в две професии:
• Професия „Оператор на компютър”, Специалност 3451001 – Текстообработване
Обучението е организирано в пет курса, с включени модули за работа със специализирани софтуерни продукти и организация. Ще бъде наета техника (мултимедиен проектор) за по-добра презентация и усвояване на лекционния материал.
Продължителността на обучението за една група ще бъде в рамките на 152 учебни часа. Всяка група ще се състои от 21 служители на дружеството. След приключване на обучението, ще се проведе изпит за проверка на усвоените знания и умения.
Общата продължителност на обучението ще е 760 учебни часа, за всички групи.
• Професия „Офис – мениджър”, Специалност 3460101 – Бизнес администрация
Обучението е организирано в един курс от 15 човека. Те ще бъдат обучени за работа в интензивна бизнес среда, ще придобият умения за водене на делови комуникации и преговори, както и способности за организация и управление на човешките ресурси във фирмата
Продължителността на обучението ще бъде в рамките на един месец (152 учебни часа). След приключване на занятията, ще се провежда изпит за проверка на усвоените знания и умения.
Дейност 4.
Провеждане на обучение по ключови компетенции
В рамките на тази дейност ще се проведе обучение за придобиване на ключови компетенции в областта на обществените и гражданските компетентности. Курсистите ще добият знания за управленчески и личностни умения, подобряване на комуникацията в работната среда и способност за предотвратяване на конфликти.
Обучението е организирано в шест самостоятелни курса - Обществени и граждански компетентности (курс: Управление на конфликти) – 24 уч. часа. Всяка група ще се състой от 20 човека, което е гаранция за постигане на оптимален ефект от обучението.
Общата продължителност на занятията – 144 учебни часа (6 групи * 24 учебни часа).
Дейност 5.
Оценка на ефективността от проведеното обучение и постигнатите резултати
Контрола ще се извършва съвместно от Водещата организация и подизпълнителя и ще се състои в:
• Междинна проверка на степента на усвоените знания за съответното обучение – тази проверка ще се извършва чрез разработени изпитни материали, след приключване на всеки учебен модул.
• Крайна проверка на придобитите знания, чрез провеждането на заключителен изпит
• Издаване на Удостоверения на успешно завършилите съответните обучения. Те ще се издават на основание Протокол от проведените заключителни (държавни) изпити.
• Изготвяне на Анализ на резултатите от проведените обучения и постигнатите резултати, чрез оценка на входящи и изходящи анкети.
Дейност 6.
Публичност
Дейността ще обхване действия, целящи популяризиране на проектното предложение, както и информиране на обществеността за ползите от инвестирането в развитието на човешкия ресурс, както за самата работна ръка, така и за работодателите. Предвижда се информационната кампания да се провежда във всички клонове на фирмата в градовете София, Пловдив, Плевен, Бургас, Варна, Враца и Русе.
Публичността по проекта да се извършва с различни средства, спрямо целевата публика:
Сред персонала информираността ще се постигне чрез:
• Информационни дипляни – 1000 бр.
• Табели за визуализация на проекта – 7 бр.
• Плакати – 100 бр.
Сред партньорите и клиентите на дружеството ще е чрез:
• Електрони съобщения на сайта на фирмата
• Рекламна брошура – 2000 бр.
Дейност 6 ще започне след приключването на дейност 1 и ще продължи до самия край на проекта.
|