ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO003-2.1.02-0176-C0001
Номер на проект:
СО/QMS/093/15.01.2008
Наименование:
Внедряване на ISO 9001:2000 в "Оптико - механичен завод" ООД
Бенефициент:
"ОМЗ" ООД
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика"
Дата на решение на договарящия орган:
19.08.2008
Начална дата:
02.09.2008
Дата на приключване:
02.09.2009
Статус:
Прекратен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
чрез внедряване на системата за управление на качеството ISO 9001 : 2000 да се постигне модернизация на управлението на предприятието, да се повиши конкурентноспособността на Оптико – механичния завод, да се разшири пазарния дял и да се завоюват позиции на световните пазари
Дейности:
Запитване до фирми-косултанти за разработване и внедряване на СУК в „ОМЗ“ ООД, отговаряща на изисванията на ISO 9001:2000
Запитване до доставчици на интерферометър
Разглеждане на получените оферти за разработване и внедряване на СУК и избор на изпълнител. Приемане на офертата и сключване на договор.
Разглеждане на получените оферти за доставка и монтаж на интерферометър и избор на изпълнител. Приемане на офертата и сключване на договор.
Доставка монтаж и пускане в експлоатация на интерферометър
Диагностика на управлението за съответствие с изискванията на ISO 9001:2000
Дефиниране на Политиката по качеството, цели по качеството. Актуализиране на организационната структура. Създаване на органи във връзка със СУК
Разработване на Наръчник по качеството и Процедури по качеството.
Преглед на документацията по СУК от „ОМЗ“ ООД и нанасяне на корекции
Внедряване на системата за управление на качеството. Тестване на документите
Вътрешен одит за оценка степента на съответствие на СУК спрямо определените в документацията изисквания
Отстраняване на несъответствията, констатирани от вътрешния одит
Запитване до сертифицираща фирма за извършване на сертифициращ одит и издаване на сертификат
Разглеждане на получените оферти за сертифициращ одит и избор на изпълнител. Приемане на офертата и сключване на договор
Извършване на сертифициращ одит
Издаване на сертификат
Преглед от ръководството
Разходи за одит на проекта
Разходи за информационни дейности
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
66 400 BGN
Общ бюджет:
0 BGN
БФП:
0 BGN
Общо изплатени средства:
0 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента
66 400
BGN
Индикатори
Няма въведени индикатори към този проект
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз