ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.1.02-0255-C0001
Номер на проект:
ЕSF-2102-01-07021
Наименование:
"Треада" ООД
Бенефициент:
"Треада" ООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
24.11.2009
Начална дата:
17.12.2009
Дата на приключване:
17.11.2010
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
Последователно осъществяване на кадровата политика на ВО "Треада" ООД. Тази политика е съпосочна с целите на ОПРЧР и е насочена към повишаване "качеството на труд и качеството на работната сила, повишаване производителността и адаптивността на заетите", в резултата от което да се постигнат по-високи нива на конкурентоспособност на членовете на трудовия колектив, да се подобри качеството на влагания труд, както и качеството им на живот. Това ще засили тяхното индивидуална социално включване и колективните социални интеграционни процеси. В резултат на действията, насочени към постигането на тази цел се очаква като благоприятен резултата повишаване на качеството на труд и качеството на производството във ВО, съобразено с изискванията на европейските партньори, ще се повиши производителността и адаптивността на заетите в производството, което ще им позволи да се интегрират и в други колективи от бранша.
Дейности:
Работен пакет I. Създаване на екип и установяване на система за управление, наблюдение и оценка, организация и техническо обезпечаване на проекта. I.1 Организиране на ръководен екип и ясно разпределение на задачите и отговорностите. I.2 Управление на проекта. I.3 Техническо обезпечение на проекта. I.4 Организиране на система за наблюдение и оценка.
Работен пакет II. Подготовка за провеждане на обучителните курсове. II.1 Изработване на програмата и модулите на обучението. II.2 Изготвяне на детайлизиран график за осъществяване на конкретните задачи по Проекта II.3 Техническо обезпечаване на обучението. II.4 Подготвяне и оборудване на учебните площадки и оборудване за провеждане на практическите обучения.
Работен пакет III. Провеждане на обучителните курсове. III.1 Определяне входното ниво на всички участници в курса. III.2 Окончателно утвърждаване на състава на Целевата група съвместно с Партньора при стартиране на Проекта. III.3 Подготовка, организация и утвърждаване на Учебна програма и Учебен план за професията “Шивач” III.4 Провеждане на теоретичните модули и на практическите модули по утвърдените Учебни програми и Учебни планове - 1 и 2 група. III.5 Определяне резултатите от обучението и приключване на обучителните курсове. III.6 Подготовка, организация и провеждане на изпитите по теория и практика.
Работен пакет IV. Дейности по подобряване адаптивността на заетите лица, завършили курса IV.1 Затвърждаване на практическия опит, знания и умения, усвоени в обучението за повишаване на квалификацията. IV.2 Изготвяне на стратегия за човешките ресурси.
Работен пакет V. Популяризиране, дисиминация и визуализация на проекта. V.1 Изработване и поставяне на табло за визуална идентификация; V.2 Разпространение на рекламни листовки. V.3 Организиране на две пресконференции V.4 Съобщения към медиите
Работен пакет VI. Отчитане на Проекта. За успешното провеждане и изпълнение на предложения Проект Ръководителят на проекта ще има задължението да изготви и представи пред Агенцията по заетостта при МТСП междинни отчети за извършените дейности и краен финансов и технически отчети, според предварително установените правила. Това свое задължение Ръководителят осъществява с помощта на целия управленски екип, но носи своята персонална отговорност.
Партньори
Партньори:
Национален Център за Професионално Обучение в системата на Българската Търговско-промишлена Палата
Изпълнители:
"Дафи 90" ЕООД
ЕТ "Биноври - Съвин Кьоров"
ЕТ "Георги Табаков - Блестан Табаков"
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
20 718 BGN
Общ бюджет:
9 788 BGN
БФП:
9 788 BGN
Общо изплатени средства:
9 788 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
9 788
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
4 144 BGN
2011
5 644 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
9 788 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
8 320
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
3 522 BGN
2011
4 798 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
8 320 BGN
В т.ч. Национално финансиране
1 468
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
622 BGN
2011
847 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
1 468 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2
дял на лицата, придобили или повишили степента си на професионална квалификация
Индикатор 3
Дял на служителите, успешно завършили обучение
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз