ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO003-2.1.02-0035-C0001
Номер на проект:
РВ/QMS/015/15.01.2008
Наименование:
"ТОМИКА-МЕТАЛ АД в ЕС - конкурентоспособен чрез инвестиции и въвеждане на международни стандарти"
Бенефициент:
"Томика -Метал" АД
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика"
Дата на решение на договарящия орган:
19.08.2008
Начална дата:
02.09.2008
Дата на приключване:
02.09.2009
Статус:
Прекратен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Южен централен               Пловдив                    Пловдив
Описание
Описание на проекта:
Повишаване на конкурентноспособността, модернизация на управлението и динамично развитие на експортната дейност на фирма „Томика-Метал” АД.
Дейности:
Подготовка на ФазаІ.Управление на проекта Ф 1. Дейност 1. Избор на екип по проекта и назначаване Подготовка на ФазаІ.Управление на проекта Ф 1. Дейност 1. Избор на екип по проекта и назначаване
Изпълнение на ФазаІ.Управление на проекта Ф 1. Дейност 1. Избор на екип по проекта и назначаване. Изпълнение на ФазаІ.Управление на проекта Ф 1. Дейност 1. Избор на екип по проекта и назначаване.
Подготовка на Ф 1. Дейност 2. Встъпителна и закриваща конференции Подготовка на Ф 1. Дейност 2. Встъпителна и закриваща конференции
Изпълнение на Ф 1. Дейност 2. Встъпителна и закриваща конференции. Изпълнение на Ф 1. Дейност 2. Встъпителна и закриваща конференции.
Подготовка на Ф 1. Дейност 3. Ежемесечни отчети към Управляващия орган (Междинното звено). Подготовка на Ф 1. Дейност 3. Ежемесечни отчети към Управляващия орган (Междинното звено).
Изпълнение на Ф 1. Дейност 3. Ежемесечни отчети към Управляващия орган (Междинното звено). Изпълнение на Ф 1. Дейност 3. Ежемесечни отчети към Управляващия орган (Междинното звено).
Подготовка на Ф 1. Дейност 4. Провеждане на процедури по избор на подизпълнители Подготовка на Ф 1. Дейност 4. Провеждане на процедури по избор на подизпълнители
Изпълнение на Ф 1. Дейност 4. Провеждане на процедури по избор на подизпълнители Изпълнение на Ф 1. Дейност 4. Провеждане на процедури по избор на подизпълнители
Подготовка на Ф1. Д 4. Поддейност 1. Избор на консултант по въвеждане на ISO 14001:2004 и ISO 27001:2005. Подготовка на Ф1. Д 4. Поддейност 1. Избор на консултант по въвеждане на ISO 14001:2004 и ISO 27001:2005.
Изпълнение на Ф1. Д 4. Поддейност 1. Избор на консултант по въвеждане на ISO 14001:2004 и ISO 27001:2005 Изпълнение на Ф1. Д 4. Поддейност 1. Избор на консултант по въвеждане на ISO 14001:2004 и ISO 27001:2005
Подготовка на Ф1. Д 4. Поддейност 2. Избор на сертифицираща организация Подготовка на Ф1. Д 4. Поддейност 2. Избор на сертифицираща организация
Изпълнение на Ф1. Д 4. Поддейност 2. Избор на сертифицираща организация Изпълнение на Ф1. Д 4. Поддейност 2. Избор на сертифицираща организация
Изпълнение на Ф1. Д 4. Поддейност 3. Избор на подизпълнител за доставка на софтуер, хардуер. и Доставка Изпълнение на Ф1. Д 4. Поддейност 3. Избор на подизпълнител за доставка на софтуер, хардуер. и Доставка
Подготовка на Ф1. Д 4. Поддейност 3. Избор на подизпълнител за доставка на софтуер, хардуер. и Доставка Подготовка на Ф1. Д 4. Поддейност 3. Избор на подизпълнител за доставка на софтуер, хардуер. и Доставка
Подготовка на Ф1. Д 4. Поддейност 4. Избор на подизпълнител за изграждане на информационна система Подготовка на Ф1. Д 4. Поддейност 4. Избор на подизпълнител за изграждане на информационна система
Изпълнение на Ф1. Д 4. Поддейност 4. Избор на подизпълнител за изграждане на информационна система Изпълнение на Ф1. Д 4. Поддейност 4. Избор на подизпълнител за изграждане на информационна система
Подготовка на Фаза ІІ. Консултантски услуги по изграждане на ISO 14001:2004 и ISO 27001:2005 Подготовката на Фаза II включва дейностите свързани с консултантските услуги: Ф2.Д1 - Определяне обхвата на системите; Ф2.Д2 Процес на разработване на системите; Ф2.Д2.подД1 Определяне на политика по изграждане на ISO 14001:2004 и ISO 27001:2005; Ф2.Д2.подД2 - Оценка и планиране; Ф2.Д2.подД3 - Документиране на системите; Ф2.Д2.подД4 - Внедряване в практиката; Ф2.Д2.подД5 - Одит като преглед на процесите, документите и контрол на записите; Ф2.Д2.подД6 - Подбор и обучение на персонала; Ф2.Д2.подД7 - Разрабтв
Изпълнение на Фаза ІІ. Консултантски услуги по изграждане на ISO 14001:2004 и ISO 27001:2005 Изпълнението на консултантските дейности включва: Ф2.Д1 -Определяне обхвата на системите; Ф2.Д2 -Процес на разработване на системите; Ф2.Д2.подД1 -Определяне на политика по изграждане на ISO14001:2004 и ISO27001:2005; Ф2.Д2.подД2 -Озенка и планиране; Ф2.Д2.подД3 -Документиране на системите; Ф2.Д2.подД4 -Внедряване в практиката; Ф2.Д2.подД5 -Одит като преглед на процесите, документите и контрол на записите; Ф2.Д2.подД6 - Подбор и обучение на персонала; Ф2.Д2.подД7 -Разработване на ефективни процедури по ISO
Подготовка на Фаза ІІІ. Интегриране на ISO 9001:2000, ISO 14001:2004 и ISO 27001:2005 в информационна система Подготовката на фаза III е свързана със следните дейности включени в изпълнението: Ф3.Д1 -Анализ на оперативните системи за производство на съдове за хран.вкусовата промишленост; Ф3.Д2 - Етапно интегриране на ISO 9001:2000, ISO 14001:2004 и ISO 27001:2005 в информационна система; Ф3.Д3 Тестване на иноформационната система; Ф3. Д4 -Въвеждане в експлоатация на интегрираната иноформационна система.
Изпълнение на Фаза ІІІ. Интегриране на ISO 9001:2000, ISO 14001:2004 и ISO 27001:2005 в информационна система Изпълнението на фаза III включва следните дейности: Ф3.Д1 -Анализ на оперативните системи за производство на съдове за хран.вкусовата промишленост и за производство на безшевно облекло и чорапи; Ф3.Д2 - Етапно интегриране на ISO 9001:2000, ISO 14001:2004 и ISO 27001:2005 в информационна система; Ф3.Д3 Тестване на иноформационната система; Ф3. Д4 -Въвеждане в експлоатация на интегрираната иноформационна система.
Подготовка на Фаза ІV. Сертификационни услуги Подготовката на Ф4 е свързана с изпълнението на следните дейности: Ф 4. Д1.- Провеждане на сертифициращи одити; Ф 4. Дейност 2. Издаване на сертификати от съответния компетентен орган;
Изпълнение на Фаза IV - Сертификационни услуги Сертификационните услуги включват: Ф4.Д1 - Провеждане на сертифициращи одити; Ф4.Д2 - Издаване на сертификати от съответния компетентен орган
Одит на проекта Одит на проекта
Информационни дейности Информационни дейности - Визуализация
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
34 996 BGN
Общ бюджет:
0 BGN
БФП:
0 BGN
Общо изплатени средства:
0 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента
36 954
BGN
Индикатори
Няма въведени индикатори към този проект
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз