Дейности:
|
Подготовка на дейност 1 - сформиране на екип на проекта Сформиране на екип на проекта – проектът ще се управлява от екип в състав: Ръководител, Координатор и счетоводител. Ръководителят на проекта ще осигури цялостното ръководство на проекта, ще представлява проекта пред финансиращия орган и трети лица. Координаторът ще отговаря за подготовката и изпълнението на проектните дейности, изготвянето на тръжни досиета, подготовката и провеждането на тръжни процедури, изпращането на отчетни документи и други до заинтересованите лица и управляващите органи от МИЕ Изпълнение на дейност 1 Сформиране на екип на проекта Сформиране на екип на проекта – проектът ще се управлява от екип в състав: Ръководител, Координатор и счетоводител. Ръководителят на проекта ще осигури цялостното ръководство на проекта, ще представлява проекта пред финансиращия орган и трети лица. Координаторът ще отговаря за подготовката и изпълнението на проектните дейности, изготвянето на тръжни досиета, подготовката и провеждането на тръжни процедури, изпращането на отчетни документи и други до заинтересованите лица и управляващите органи от МИЕ Подготовка на дейност 2
Установяване на система за вътре-шен контрол на изпълнението на проекта
Установяване на система за вътрешен контрол на изпълнението на проекта - Екипът ще разработи система за вътрешен мониторинг на изпълнението на проекта. Системата ще включва “стандарти” за измерване на резултатите от изпълнението на проекта, сравняване на актуалните резултати с тези “стандарти” и вземане на корективни мерки при необходимост.Резултат – разработени стандартни форми за отчитане напредъка на проекта и система за вътрешен мониторинг и контрол. Изпълнение на дейност 2
Установяване на система за вътрешен контрол на изпълнението на проекта
Установяване на система за вътрешен контрол на изпълнението на проекта - Екипът ще разработи система за вътрешен мониторинг на изпълнението на проекта. Системата ще включва “стандарти” за измерване на резултатите от изпълнението на проекта, сравняване на актуалните резултати с тези “стандарти” и вземане на корективни мерки при необходимост= Резултат – разработени стандартни форми за отчитане напредъка на проекта и система за вътрешен мониторинг и контрол.Изпълнение на дейност 2
Установяване на система за вътрешен контрол на изпълнението на проекта
Подготовка на дейност 3 - Изготвяне на рекламни материали за публичност Изработване на рекламни материали за публичност – тези материали целят осигуряване на публичност и обществена подкрепа. Ще бъде изработена рекламна табела и ще бъдат направени 4 рекламни публикации в национални и регионални ежедневници. Рекламните материали ще бъдат изработени съгласно изискванията за визуална идентификация на проектите, финансирани със средства от ЕС.
Изпълнение на дейност 3 - Изготвяне на рекламни материали за публичност Изработване на рекламни материали за публичност – тези материали целят осигуряване на публичност и обществена подкрепа. Ще бъде изработена рекламна табела и ще бъдат направени 4 рекламни публикации в национални и регионални ежедневници. Рекламните материали ще бъдат изработени съгласно изискванията за визуална идентификация на проектите, финансирани със средства от ЕС. Подготовка на дейност 4
Консултантски услуги за въвеждане на ISO 9001:2000
Подготовка на дейност 4
Консултантски ус-луги за въвеждане на ISO 9001:2000
Изпълнение на дейност 4
Консултантски ус-луги за въвеждане на ISO 9001:2000
Дейност 4:
Консултантски услуги за въвеждане на ISO 9001:2000 – за целта ще бъде избрана консултантска фирма, която да извърши подготовката за сертифициране. Основният принцип при избора на консултанта ще бъде ефективността и съответствие на разходите, доказани качества, прозрачност и обективност при избора на консултанта. Изборът ще бъде направен в съответствие с българското законодателство /Закон и Наредба за обществените поръчки/.
Подготовка на дейност 5
Консултантски ус-луги за въвеждане на ISO 14001:2004
Подготовка на дейност 5
Консултантски ус-луги за въвеждане на ISO 14001:2004
Изпълнение на дейност 5
Консултантски ус-луги за въвеждане на ISO 14001:2004
Дейност 5:
Консултантски услуги за въвеждане на ISO 14001:2004 – за целта ще бъде избрана консултантска фирма, която да извърши подготовката за сертифициране. Основният принцип при избора на консултанта ще бъде ефективността и съответствие на разходите, доказани качества, прозрачност и обективност при избора на консултанта. Изборът ще бъде направен в съответствие с българското законодателство /Закон и Наредба за обществените поръчки/.
Подготовка на дейност 6
Сертифициране по ISO 9001:2000
Подготовка на дейност 6
Сертифициране по ISO 9001:2000
Изпълнение на дейност 6
Сертифициране по ISO 9001:2000
Дейност 6: Сертифициране по ISO 9001:2000 – за целта ще бъде избран акредитиран сертификатор, член на IAF MLA, в съответствие с EN 45012/ISO/IEC, Guidelines 62. Основният принцип при избора на консултанта ще бъде ефективността и съответствие на разходите, доказани качества, прозрачност и обективност при избора на консултанта. Изборът ще бъде направен в съответствие с българското законодателство /Закон и Наредба за обществените поръчки/. Подготовка на дейност 7
Сертифициране по ISO 14001:2004
Подготовка на дейност 7
Сертифициране по ISO 14001:2004
Изпълнение на дейност 7
Сертифициране по ISO 14001:2004
Дейност 7:
Сертифициране по ISO 14001:2004 – за целта ще бъде избран акредитиран сертификатор, член на IAF MLA, в съответствие с EN 45012/ISO/IEC, Guidelines 62. Основният принцип при избора на консултанта ще бъде ефективността и съответствие на разходите, доказани качества, прозрачност и обективност при избора на консултанта. Изборът ще бъде направен в съответствие с българското законодателство /Закон и Наредба за обществените поръчки/
Подготовка на дейност 8 -
Доставка на софтуер, машини и съоръжения
Подготовка на дейност 8 -
Доставка на софтуер, машини и съоръжения
Изпълнение на дейност 8:
Доставка на софтуер, машини и съоръжения
Дейност 8:
Доставка на софтуер, машини и съоръжения – основният принцип за избор на доставчик ще се основава на ефективността и съответствието на разходите, прозрачност и обективност. Ще бъдат разработени технически спецификации, които да се спазят при подаване на офертите, ще бъде назначена комисия за избора на доставчик и ще бъдат спазени съответните на действащото българско законодателство принципи и процедури за избор на доставчик
Изпълнение на дейност 9 -
Счетоводна отчетност и вътрешен контрол
Дейност 9:
Счетоводна отчетност и вътрешен контрол – при реализацията на проекта ще се спазят принципите на финансовата ефективност, целесъобразност и законност на извършваните разходи, на добро финансово управление. Ще се изготвя навременна и точна отчетна документация, ще се организира добра система за отчетност към финансиращия орган.
Подготовка на дейност 10:
Финален отчет
Подготовка на дейност 10
Финален отчет
Изпълнение на дейност 10:
Финален отчет
Дейност 10:
Финален отчет – след приключване на проектните дейности ще се изготвят финален технически и финансов отчет. Те ще бъдат съобразени с предоставените от финансиращия орган указания и ще отразят точно изпълнението на проектните дейности и постигнатите цели и резултати.
Подготовка на дейност 11:
Одит
Подготовка на дейност 11
Одит
Изпълнение на дейност 11
Одит Изпълнение на дейност 11
Одит
|