ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.1.02-0260-C0001
Номер на проект:
ЕSF-2102-01-11021
Наименование:
"Квалифицирания персонал - предпоставка за успешно развитие и по-добър живот"
Бенефициент:
Национален институт за професионално образование и обучение
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
24.11.2009
Начална дата:
23.12.2009
Дата на приключване:
23.10.2010
Статус:
Прекратен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
Повишаване на квалификацията и производителността на труда на персонала на партньорите по проекта и респективно тяхната конкурентноспособност в контекста на стратегическите цели на Лисабонската стратегия. По-конкретно целта е повишаване адаптивността и конкурентноспособността на персонала чрез укрепване на системите за развитие на човешките ресурси във фирмата; създаване на добри практики и модел с цел повишаване на информираността на работодателите в страната относно важността от подобряването на капацитета на наетия персонал за нарастване на производителността на труда; привеждане на квалификацията на персонала във ВО и фирмите-партньори в съответствие със специфичните изисквания на Българска строителна камара; създаване на условия за по-широко прилагане на принципите за учене през целия живот, следвайки стратегиите на ЕС и целите за създаване на икономика, основана на знанието.
Дейности:
Дейност 1 : Администриране и координиране проекта Екипът за организация и управление на проекта се състои от 4 човека, чиято задача е да координират и подпомагат реализирането на дейностите по проекта. Всеки от членовете има ясно разпределена роля в рамките на проекта , носи отговорност за извършването на определен тип дейност и за проследяване на изпълнението й , както и за осигуряване качеството и ефективността на обучението. При стартирането на проекта ще се уточнят и регламентират начините за комуникация между Партньорите и ВО, което ще осигури стриктното изпълнение на дейностите по време и начин, планирани в проектното предложение.
Дейност 2 : Подбор на подизпълнител Изборът ще бъде проведен по условията на 55 ПМС/2007 г. Подготовка и одобрение на тръжно досие за избор на доставчик на материали, консумативи и материални запаси, провеждане на тръжна процедура и сключване на договор със спечелилия контрагент
Дейност 3 – Подготовка и изпълнение - Информиране и публичност Издаване на брошура относно развитието на проекта по развитието на човешките ресурси , необходимостта от въвеждане на нови форми за професионално обучение , отговарящи на европейските стандарти ; Публикации в Интернет страници , относно реализацията на проекта.
Дейност 4 – Подготовка и изпълнение - Провеждане на обучение по специалност „Външни облицовки и настилки” Разпределение на заете лица по групи, събразно работният им график и нивото на владеене на основните процеси в професията. Разработване на материали ( Учебни пособия ,тестове , казуси и др.) отговарящи за нуждите на конкретното обучение. Разпределение на закупените материали за обезпечаване на теоритичното и практическо обучение. Разработване на график за обучението по групи.
Дейност 5 Мониторинг и вътрешна оценка Наблюдение , самооценка и въвеждане на корективи. Ежемесечни посещения на 2-ма от членовете за управление на екипа на мястото на провеждане на обучението . Посещенията ще се отбелязват в доклади,като ще се описват и евентуалните пречки , възникнали в процеса на обучение, както и предложения и мнения от крайните бенефициенти, относно обучението.
Партньори
Партньори:
"АГРОМАХ" ЕООД
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
163 290 BGN
Общ бюджет:
0 BGN
БФП:
0 BGN
Общо изплатени средства:
0 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента
40 823
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2
дял на лицата, придобили или повишили степента си на професионална квалификация
Индикатор 3
Дял на служителите, успешно завършили обучение
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз