Дейности:
|
1.*Сформиране на екип от преподаватели от ОУ ” Никола Икономов”, мотивирани за работа по проекта. 2. (Подготовка) Изготвяне на планове и графици за осъществяване на дейностите по проекта. 3.(Подготоевка) Работна среща на екипите от водещата организация и нейните партньори. 4.Създаване на WEB страница на дейностите по проекта. (изпълнение) 5.Рекламна кампания за представяне на проекта в регионалните медии и на WEB страницата на проекта.(изпълнение) 6.*Срещи с фактори от социокултурната среда в селата Стражец, Липник, Киченица и Раковски.(ИЗПЪЛНЕНИЕ) 7.*Създаване и поддържане на база данни за застрашените от отпадане ученици от етническите малцинства и ученици в неравностойно положение. (изпълнение) 8.*Тематичен курс за учители “Езикови контакти, билингвизъм, майчин език- същност и специфика”.(изпълнение) 9.*Сформиране на групи от ученици – билингви / І и ІІ клас/ за провеждане на консултативни занятия. (изпълнение) 10.Създаване на програма за изучаване на родния език, адаптирана за ученици- билингви от І и ІІ клас.(изпълнение) 11.*Провеждане на консултативни занятия с ученици – билингви от I и II клас. 12.*Нетрадиционни срещи с родителите на застрашени от отпадане ученици от етническите малцинства и в неравностойно положение. (изпълнение) 13.*Осигуряване на карти за безплатна закуска на ученици в неравностойно положение / V-VІІІ клас/ за проектния период.(подготовка) 14.*Осигуряване на карти за градски транспорт на пътуващите ученици в неравностойно положение за проектния период.(изпълнение) 15.*Осъществяване на индивидуални и семейни консултации на адреси от психолози на Сдружение “ЖАНЕТА” през проектния период. (изпълнение) 16.Създаване и оборудване на дискусионен клуб “Хлапе, но не съвсем...”. (изпълнение) 17.*Създаване на клуб „Аз съм репортер, оператор, режисьор” – за мултимедийни изяви на учениците. (изпълнеие) 18.*Урок по родолюбие “Светите места на нашите деди” в местността “Демир баба” и Свещарската гробница.(изпълнение) 19.*Тренинг за родители на деца от ромски произход, съвместно с ЦДГ№6 за развитие на социални умения.(подготовка) 20.*Придружаване на родители и ученици в неравностойно положение от екип на Сдружение “ЖАНЕТА” до институции за решаване на проблеми.(изпълнение) 21.*Организиране Ден на отворените врати за учениците от VІІ и VІІІ клас и техните родители. 22.Изграждане на мотивация у ученици от различна етническа и полова принадлежност за включване в ръководните органи на училището в Деня на ученическото самоуправление. 23.*Лятна академия за бъдещите първокласници и техните родители- първи стъпки в интеркултурното образование, съвместно с ЦДГ№6.(подготовка) 24.*Семинар с преподаватели на тема “Проблеми в обучението на ученици- билингви.(изпълнение) 25.*Литературен конкурс за учениците от ІV- VІІ клас “Аз съм различен, ти си различен- ние сме приятели. Защо?”.(изпълнение) 26.*Създаване на фотоархив от проведените инициативи по проекта, който да стане част от музейната сбирка на училището.(изпълнение) 27.*“Единни в многообразието”- празник на традиционните култури в училищната общност, съвместно с ЦДГ№6.(ИЗПЪЛНЕНИЕ) 28.*Тренинг с учителите „Ценностите на етническите общности и взаимното проникване на различните култури”.(Изпълнение) 29.*Дни на информираност по дейностите на проекта.(подготовка) 30.*Издаване на сборник с фолклорни творби на различните етноси с работно заглавие “Напевите на рода...”. 31.Промоция на сборника „Напевите на рода...” с участието на ученици, родители, преподаватели, партньори, дейци на културата. 32.Предоставяне на екземпляри от сборника на всички ученици от ОУ”Никола Икономов”, на училищни библиотеки от община Разград и други общини от област Разград. 33.*Презентация на мултимедиен продукт на тема ”Модели на работа с учениците – билингви”. 34.Създаване на рекламен клип, демонстриращ добрите практики от изградената мултикултурна среда. 35.Заключителен концерт “Да бъдем заедно” пред разградската общественост. Изготвяне на планове и графици за осъществяване ... (подготовка) 3.Работна среща на екипите от водещата организация... (подготовка) 4.Създаване на WEB страница на дейностите по проекта.(подготовка) 5.Рекламна кампания за представяне на проекта в регионалните медии и на WEB страницата на проекта.(подготовка) 6.* Срещи с фактори от социокултурната среда в села... (подотовка) 7.Създаване и поддържане на база данни за застрашените от отпадане ученици от етническите малцинства и ученици в неравностойно положение. (подготовка) 8.*Тематичен курс за учители “Езикови контакти, билингвизъм, майчин език- същност (подготовка) 9.*Сформиране на групи от ученици – билингви / І и ІІ клас/ за провеждане на консултативни (подготовка) 10.Създаване на програма за изучаване на родния език, адаптирана за ученици- билингви от І и ІІ клас. (подготовка) 12.*Нетрадиционни срещи с родителите на застрашени от отпадане ученици от етническите малцинства и в неравностойно положение. (подготовка) 13.*Осигуряване на карти за безплатна закуска на ученици в неравностойно положение / V-VІІІ (изпълнение) 14.*Осигуряване на карти за градски транспорт на пътуващите ученици в неравностойно положение за проектния период. (подготовка) 15.*Осъществяване на индивидуални и семейни консултации на адреси от психолози на Сдружение “ЖАНЕТА” през проектния период. (подготовка) 16.Създаване и оборудване на дискусионен клуб “Хлапе, но не съвсем...”. (подготовка) 17.*Създаване на клуб „Аз съм репортер, оператор, режисьор” – за мултимедийни изяви на учениците.(подготовка) 18.*Урок по родолюбие “Светите места на нашите деди” в местността “Демир баба” и Свещарската гробница.(подготовка) 19.*Тренинг за родители на деца от ромски произход, съвместно с ЦДГ№6 за развитие на социални умения. (изпълнение) 20.*Придружаване на родители и ученици в неравностойно положение от екип на Сдружение “ЖАНЕТА” до институции за решаване на проблеми (подготовка) 21.Организиране Ден на отворените врати за учениците от VІІ и VІІІ клас и техните родители.(изпълнение) 22.*Изграждане на мотивация у ученици от различна етническа и полова принадлежност за включване в ръководните органи на училището в Деня на ученическото самоуправление.(подготовка) 23.*Лятна академия за бъдещите първокласници и техните родители- първи стъпки в интеркултурното образование, съвместно с ЦДГ№6.(подготовка) 24.*Семинар с преподаватели на тема “Проблеми в обучението на ученици- билингви.(подотовка) 25.*Литературен конкурс за учениците от ІV- VІІ клас “Аз съм различен, ти си различен- ние сме приятели. Защо?”.(подготовка) 26.*Създаване на фотоархив от проведените инициативи по проекта, който да стане част от музейната сбирка на училището.(подготовка) 27.*“Единни в многообразието”- празник на традиционните култури в училищната общност, съвместно с ЦДГ№6.(подготовка) 28.*Тренинг с учителите „Ценностите на етническите общности и взаимното проникване на различните култури”.(подготовка) 29.*Дни на информираност по дейностите на проекта.(изпълнение) 30.*Издаване на сборник с фолклорни творби на различните етноси с работно заглавие “Напевите на рода...”.(подготовка) 31.Промоция на сборника „Напевите на рода...” с участието на ученици, родители, преподаватели, партньори, дейци на културата.(подготовка) 33.*Презентация на мултимедиен продукт на тема ”Модели на работа с учениците – билингви”.(подготовка) 34.*Създаване на рекламен клип, демонстриращ добрите практики от изградената мултикултурна среда.(подготовка) 35.Заключителен концерт “Да бъдем заедно” пред разградската общественост.(подготовка) 2. (Изпълнение) Изготвяне на планове и графици за осъществяване на дейностите по проекта. 3.(Изпълнение) Работна среща на екипите от водещата организация и нейните партньори. 23.*Лятна академия за бъдещите първокласници и техните родители- първи стъпки в интеркултурното образование, съвместно с ЦДГ№6.(изпълнение)
|