| 
                    Дейности:
                 | 
                
                    Дейност 1: Организация и управление на проекта 1.1	Подписване на договори с членовете на екипа за управление на проекта. Екипът на проекта ще се състои от 3 човека, включващи представители на водещата организация и партньорите.
1.2	С оглед ефективното и своевременно изпълнение на дейностите, се предвижда изготвянето на детайлен времеви график по задължения и отговорности, както на екипа по проекта, така и на привлечения експертен персонал от страна на партньорите, и изготвяне на система за управление и контрол върху изпълнението на проекта.
1.3	Провеждане на месечни  работни срещи, съобразно изготвения детайлен график,  за отчитане на постигнатите резултати в отделните подетапи, и предприемане на коригиращи действия при възникнали проблеми. 
Очаквани резултати:
•	Изготвен детайлен план за работата по проекта.
•	Разпределени отговорностите между членовете на екипа по проекта.
•	Изготвена система за контрол върху изпълнението на проекта.
 Дейност 2: Провеждане на процедури за избор на подизпълнители на дейностите, свързани с популяризиране и визуализация на проекта и материали за обучение Разходи, предвидени по бюджета на проекта, изискващи разходване съгласно изискванията на ПМС 55/12.03.2007 год., налагат  използването на съответна процедура след съгласуване с Управляващия орган на ОП „РЧР”. Изборът на подизпълнител  ще се извърши от комисия,  определена със заповед на Директора на ВО. Договорите с определените от комисията подизпълнители ще се сключат в съответствие с изискванията на Управляващия орган на ОП „РЧР”. Очаквани резултати: 
•	проведени процедури за избор на подизпълнители -2 бр; 
•	сключен договор с подизпълнител за дейности свързани с популяризиране и визуализация на проекта – 1бр;
•	сключен договор с подизпълнител за осигуряване на материали за обучение – 1бр;
 Дейност 3: Провеждане на тестове за определяне входно ниво за езиково обучение    Всички определени, съгласно заявката на ВО, участници в езиковото обучение ще преминат съответен тест за входно ниво. Тестовете ще се изготвят, проведат и анализират от  партньора по проекта.
Очаквани резултати:
•	сформирани 2  групи  обучаеми в зависимост от нивото на владеене на  английски език
 Дейност 4: Провеждане на обучения  В рамките на тази дейност се предвижда провеждането на следните обучения: 
4.2	Обучение за придобиване на професионални компетенции по част от професия “Финансист”, код 343010; Специалност „Застрахователно и осигурително дело”, код 3430102
Обучението ще бъде проведено  от преподаватели по специалността, осигурени от фирма-партньор по проекта. След приключване на обучението, ще бъде проведен изпит в съответствие с изискванията на обучителната програма.
Обучението ще се проведе в следния формат:  
•	Участници - 35 човека, разпределени в 5 групи х 7 човека;
•	Продължителност на обучението:  1800 учебни часа/ 9 месеца/ минимум 10 учебни часа на седмица; 
•	След приключване на обучението  ще бъде проведен изпит и на успешно издържалите изпита лица ще бъдат издадени удостоверения  за част от специалност „Застрахователно  и осигурителна дело”на професия „Финансит”.
Очаквани резултати:    
35 заети във фирмите-партньори по проекта, лица ще придобият професионални знания и умения за част от  специалност “Застрахователно и осигурително дела”,  на които  ще бъде осигурена дългосрочна трудова заетост.
 4.2. Обучение за придобиване на ключови компетенции - Обучение по английски език
Обучението ще бъде модулно и проведено от преподаватели, осигурени от фирма-партньор по проекта. След приключване на обучението, ще бъде проведен изпит в съответствие с изискванията на обучителната програма.
Обучението ще се проведе в следния формат:  
•	Участници - 12 човека,  разпределени в 2 групи х  6 човека х 105 учебни часа на курс/мин.  9 часа на  седмица;
•	Продължителност на обучението: 210 часа  общо;
На успешно издържалите изпита лица ще бъдат издадени сертификати.
Очаквани резултати: 
12 заети лица във фирмите-партньори по проекта ще придобият  знания  по чужд език и  ще подобрят пригодността  в съответствие с идентифицираните нужди на работодателя.
4.3. Обучение за придобиване на ключови компетенции – Обучение за мениджъри
Обучението ще бъде проведено от преподаватели от фирма-партньор по проекта с необходимия опит и компетентност.
Обучението ще се проведе в следния формат:  
•	Участници - 21 човека, разпределени в  2 групи х 10 и 11  човека;
•	Продължителност на обучението: 8 месеца, минимум 24 учебни часа на месец;
На успешно преминалите обучението, след полагане на  изпит, ще бъдат издадени сертификати за придобити  ключови компетентности:  комуникативност и екипност, юридическа компетентност, умения за създаване на вътрешни правила за работа и организация, презентационни умения, умения за водене на преговори, управление на конфликти, техники за мотивиране и креативно мислене, целеполагане, изграждане на визия, стратегическо мислене, предприемчивост , умения за делегиране, лидерски умения, умения за поемане на риска, планиране, анализиране, ръководство на проекти  и др.
Очаквани резултати: 21 заети във фирмите-партньори по проекта лица ще придобият  знания  –  мениджърски умения, в съответствие с нуждите на работодателите им.
 Дейност 5 Информационна кампания за популяризиране целите, дейностите и резултати по проекта В рамките на тази дейност се предвижда:
	5.1 Провеждане на информационна среща във връзка със стартиране на проекта, с оглед популяризиране целите, дейностите и очакваните резултати. Срещата ще бъде проведена  в помещение осигурено от партньора Сдружение „Съюз за стопанска инициатива” по проекта и на нея ще бъдат поканените представители на местната и държавната власт, партньорите, други обучаващи институции и социални партньори.  
	Формат на срещата – 1/2 ден, брой участници  100;
	5.2 Изготвяне, отпечатване и разпространение  на информационна брошура за популяризиране постигнатите резултати и  за финансовия принос на ЕСФ за изпълнението на проекта -  тираж 1000 броя. Брошурата ще  се разпространява сред органите на местната и държавната власт, социалните партньори, както и сред други МСП от региона.
	        5.3 Предоставяне текуща информация на  интернет  страницата  на ВО (www.levcorporation.com) за  напредъка в изпълнението на проекта и за постигнатите резултати;
	5.4 Изготвяне на 5 информационни табели с информация за проекта, ВО и партньори, ОП”РЧР” и ЕСФ.
Очаквани резултати: Популяризиран приноса на финансиращите институции за постигане целите и очакваните резултати по проекта; популяризиране добрите практики създадени в рамките на проекта за постигане целите на проекта.
                 |