ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.1.02-0191-C0001
Номер на проект:
ESF-2102-01-11010
Наименование:
Повишаване качеството на услугите в областта на здравеопазването и здравното осигуряване, чрез разширяване на знания и умения на заетия персонал в "МБАЛ- Елин Пелин", гр. Елин Пелин
Бенефициент:
"НАСИ" ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
01.07.2009
Начална дата:
14.07.2009
Дата на приключване:
14.03.2010
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София област                    Елин Пелин
Описание
Описание на проекта:
Да се подобри административното обслужване в “МБАЛ – Елин Пелин” ЕООД , посредством обучение на общопрактикуващите лекари за повишаване на квалификацията и уменията им. Считаме, че това ще доведе до повишанане на доходите на служителите, а оттам и до повишанане на жизнения им стандарт. Ще се подобри качеството на предлаганите услуги за населението. Достъпът до качествено образование и учение през целия живот допълнително ще мотивира служителите, а тяхната повишена компетентност ще стимулира и другите служители в работата им. Повишаване на инвестициите в развитието на персонала. Въвеждане и развитие на съвременни системи за управление и развитие на човешкия капитал
Дейности:
Дейност 1 : Администриране и координиране проекта Екипът за организация и управление на проекта се състои от 5 човека, чиято задача е да координират и подпомагат реализирането на дейностите по проекта. Всеки от членовете има ясно разпределена роля в рамките на проекта , носи отговорност за извършването на определен тип дейност и за проследяване на изпълнението и , както и за осигуряване качеството и ефективността на обучението. При стартирането на проекта ще се уточнят и регламентират начините за комуникация между Партньора и ВО , което ще осигури стриктното изпълнение на дейностите по време и начин , планирани в проектното предложение. Време на изпълнение : Дейността се осъществява през цялото време на проекта – 8 месеца Очаквани резултати : - Ежемесечни работни срещи - Определени методи за координация и комуникация
Дейност 2 – Подготовка и изпълнение - Информиране и публичност Провеждане на презентации сред местните органи за самоуправление за постигане на информирана гражданска позиция по развитието на човешките ресурси , необходимостта от въвеждане на нови форми за професионално обучение , отговарящи на европейските стандарти ; Публикации в местните медии , относно реализацията на проекта. Време на изпълнение : Дейността се осъществява през цялото време на проекта – 8 месеца Очаквани резултати : Оповестяване и публичност , което ще създаде условия за оптималното изпълнение на проекта.
Дейност 3 –Провеждане на обучение по специалност „Административно обслужване „ Разработване на материали ( Учебни пособия ,тестове , казуси и др.) отговарящи за нуждите на конкретното обучение. Закупуване на материали за обезпечаване на теоритичното и практическо обучение . Разработване на график за обучението по групи. Време на изпълнение : Дейността се осъществява в рамките на 1 месец. Очаквани резултати : Осигурени оптимални условия за качествено провеждане на обучението. Провеждане на професионално обучение по специалност „ Административно обслужване „ - квалификационен курс от 180 учебни часа за 4 групи – 3 групи по 10 бр. лица и 1 група от 11 бр. лица в рамките на 6 месеца. За 1-ва и 3-та група обученията са по 4 учебни часа на ден в рамките на работното време за дните понеделник и сряда. За 2-ра и 4-та група 21 - обученията са по 4 учебни часа на ден в рамките на работното време за дните вторник и четвъртък. Часовете по теория са 76 , а по практика 104 часа. Разработване на процедурите и провеждане на изпитите за придобиване на професионална квалификация.Издаване на сертификати за придобиване на професионална квалификация – Образец на МОН № 3-37 Време на изпълнение : Дейността се осъществява в рамките на 6 месеца Очаквани резултати : Успешно проведено обучение , практически ориентирано и съобразено с нуждите на работодателя . Успешно завършили обучението и получили удостоверение № 3-37 на МОН – минимум 85 % от включените в обучението лица .
Дейност 4 Мониторинг и вътрешна оценка Наблюдение , самооценка и въвеждане на корективи . Ежемесечни посещения на 2-ма от членовете за управление на екипа на мястото на провеждане на обучението . Посещенията ще се отбелязват в дневник , където ще се описват и евентуалните пречки , възникнали в процеса на обучение ,както и предложения и мнения от крайните бенефициенти , относно обучението. Време на изпълнение : Дейността се осъществява в рамките на 5 месеца Очаквани резултати : Създадени критерии за наблюдение на качеството на обучението
Дейност 5 Междинно отчитане на проекта Анализиране и оценяване на резултатите от проведеното обучение ; преглед на финансовата и техническата документация по проекта
Дейност 5.1 Финално отчитане на проекта Анализиране и оценяване на резултатите от проведеното обучение ; преглед на финансовата и техническата документация по проекта
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
28 953 BGN
Общ бюджет:
34 319 BGN
БФП:
27 456 BGN
Общо изплатени средства:
27 451 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
27 456
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
27 451 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
27 451 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
23 337
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
23 334 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
23 334 BGN
В т.ч. Национално финансиране
4 118
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
4 118 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
4 118 BGN
Финансиране от бенефициента
7 238
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2
дял на лицата, придобили или повишили степента си на професионална квалификация
Индикатор 3
Дял на служителите, успешно завършили обучение
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз