Дейности:
|
Дейност 1: Организация и управление на проекта 1.1 Подписване на договори с членовете на екипа за управление на проекта. Екипът на проекта ще се състои от 3 човека, включващи представители на водещата организация и партньора.
1.2 С оглед ефективното и своевременно изпълнение на дейностите, се предвижда изготвянето на детайлен времеви график по задължения и отговорности, както на екипа по проекта, така и на привлечения експертен персонал от страна на партньора, и изготвяне на система за управление и контрол върху изпълнението на проекта.
1.3 Провеждане на месечни работни срещи, съобразно изготвения детайлен график, за отчитане на постигнатите резултати в отделните подетапи, и предприемане на коригиращи действия при възникнали проблеми.
Очаквани резултати:
• Изготвен детайлен план за работата по проекта.
• Разпределени отговорностите между членовете на екипа по проекта и партньора.
• Изготвена система за контрол върху изпълнението на проекта.
Дейност 2: Провеждане на процедури за избор на подизпълнители на дейностите, свързани с популяризиране и визуализация на проекта, за обучение за работа със специализиран софтуер и за материали за обучение Разходи, предвидени по бюджета на проекта, изискващи разходване съгласно изискванията на ПМС 55/12.03.2007 год., налагат използването на съответна процедура след съгласуване с Управляващия орган на ОП „РЧР”. Изборът на подизпълнител ще се извърши от комисия, определена със заповед на Директора на ВО. Договорите с определените от комисията подизпълнители ще се сключат в съответствие с изискванията на Управляващия орган на ОП „РЧР”.
Очаквани резултати:
• проведени процедури за избор на подизпълнители;
• сключен договор с подизпълнител за дейности свързани с популяризиране и визуализация на проекта;
• сключен договор с подизпълнител за осигуряване на материали за обучение;
• сключен договор с подизпълнител за обучение с програмни продукти.
Дейност 3: Провеждане на тестове за определяне входно ниво за езиково обучение Всички определени, съгласно заявката на ВО, участници в езиковото обучение ще преминат съответен тест за входно ниво. Тестовете ще се изготвят, проведат и анализират от партньора по проекта.
Очаквани резултати:
• сформирани 4 групи х 11 човека и 1 група х 9 човека
Дейност 4: Провеждане на обучения В рамките на тази дейност се предвижда провеждането на следните обучения:
4.1 Обучение за придобиване на професионални компетенции по професия “Финансист”, код 343010; Специалност „Застрахователно и осигурително дело”, код 3430102
Обучението ще бъде проведено от преподаватели по специалността, осигурени от партньора по проекта.След приключване на обучението, ще бъде проведен изпит в съответствие с изискванията на обучителната програма.
Обучението ще се проведе в следния формат:
• Участници - 56 човека, разпределени в 7 групи х 8 човека;
• Продължителност на обучението: 2880 учебни часа/ 10 месеца; мин. 3 пъти в седмицата х 3 ч.;
След приключване на обучението ще бъде проведен изпит и на успешно издържалите изпита лица ще бъдат издадени удостоверения за част от професия “Финансист”.
Очаквани резултати:
56 заети във фирмата лица ще придобият професионални знания и умения за част от професията “Финансист”, както и същите 56 лица, получили професионална знания и умения, осигурена дългосрочна трудова заетост.
4.2. Обучение за придобиване на професионални компетенции по професия “Икономист-мениджър”, код 345010; Специалност „Икономика и мениджмънт”, код 3450104
Обучението ще бъде проведено от преподаватели по специалността, осигурени от партньора по проекта.След приключване на обучението, ще бъде проведен изпит в съответствие с изискванията на обучителната програма.
Обучението ще се проведе в следния формат:
• Участници - 34 човека, разпределени в 4 групи х 7 човека ; 1група х 6 човека;
• Продължителност на обучението: 1800 часа/ 10 месеца ; мин. 3 пъти в седмицата х 3 ч.;
След приключване на обучението ще бъдат проведени изпити и на успешно издържалите изпита лица ще бъдат издадени удостоверения за част от професията “Икономист-мениджър”;
Очаквани резултати:
34 заети във фирмата лица ще придобият професионални знания и умения за част от професията “Икономист-мениджър”, както и същите 34 лица, получили професионална знания и умения, ще подобрят пригодността си на пазара на труда в сферата на стопанското управление и администрация и подобрят шансовете за дългосрочна трудова заетост.
4.3. Обучение за придобиване на ключови компетенции - Обучение по английски език
Обучението ще бъде модулно и проведено от преподаватели, осигурени от партньора по проекта.След приключване на обучението, ще бъде проведен изпит в съответствие с изискванията на обучителната програма.
Обучението ще се проведе в следния формат:
• Участници - 53 човека, разпределени в 4 групи х 11 човека и 1 група х 9човека; минимум 9 учебни часа на седмица;
• Продължителност на обучението: 750 часа общо;
На успешно издържалите изпита лица ще бъдат издадени сертификати
Очаквани резултати:
53 заети във фирмата лица ще придобият знания по чужд език и ще подобрят пригодността в съответствие с идентифицираните нужди на фирмата.
4.4. Обучение за придобиване на ключови компетенции – Обучение по програмни продукти HeRMeS и INSIS
Обучението ще бъде проведено от фирма подизпълнител с необходимия опит и компетентност, на основание договор.
Обучението ще се проведе в следния формат:
• Участници - 27 човека
• Продължителност на обучението: 3 месеца, минимум 30 учебни часа на програмен продукт в групи, съгласно спецификата на програмните продукти;
На успешно преминалите обучението, след полагане на изпит, ще бъдат издадени сертификати.
Очаквани резултати: 27 заети във фирмата лица ще придобият знания по ключови компетенции – по програмни продукти HeRMeS /за управление на човешки ресурси/ и INSIS / специализиран софтуер за застрахователна и презастрахователна дейност/, в съответствие с нуждите на фирмата.
Дейност 5 Информационна кампания за популяризиране целите, дейностите и резултати по проекта В рамките на тази дейност се предвижда:
5.1 Провеждане на информационна среща във връзка със стартиране на проекта, с оглед популяризиране целите, дейностите и очакваните резултати. Срещата ще бъде проведена в сградата на фирмата и на нея ще бъдат поканените представители на местната и държавната власт, партньора, други обучаващи институции и социални партньори.
Формат на срещата – 1/2 ден, брой участници 50;
5.2 Изготвяне, отпечатване и разпространение на информационна брошура за популяризиране постигнатите резултати и за финансовия принос на ЕСФ за изпълнението на проекта - тираж 1000 броя. Брошурата ще се разпространява сред органите на местната и държавната власт, социалните партньори, както и сред други МСП от региона.
5.3 Предоставяне текуща информация на интернет страницата на ВО ( www.lev-ins.com) за напредъка в изпълнението на проекта и за постигнатите резултати;
5.4 Изготвяне на 2 информационни табели с информация за проекта, ВО и партньора, ОП”РЧР” и ЕСФ.
Очаквани резултати: Популяризиран приноса на финансиращите институции за постигане целите и очакваните резултати по проекта; популяризиране добрите практики създадени в рамките на проекта за постигане целите на проекта.
|