ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.1.02-0173-C0001
Номер на проект:
ESF-2102-01-07014
Наименование:
Повишаване на компетенциите на служителите - ключ към добрата комуникация с клиентите
Бенефициент:
"ЧЕЗ България" ЕАД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
01.07.2009
Начална дата:
22.07.2009
Дата на приключване:
01.11.2010
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
Общата цел на настоящото проектно предложение е да се повиши производителността на труда и конкурентоспособността на фирмата чрез инвестиции в повишаване на капацитета на служителите й. От приемането на страната ни в ЕС и отварянето на пазарите, необходимостта от привеждане на организацията на труда във фирмата в съответствие с нормите и изискванията на европейския пазар стана все по-належаща. Настоящият проект ще повиши компетенциите на персонала, което ще осигури сигурност на отделните служители за запазване на работното място, тъй като те ще повишат качеството на работата си и ще премахне пречките за израстване на работното място. Чрез повишаване на мотивацията на заетите лица в „ЧЕЗ България” ЕАД ще се повиши мотивацията им и ще повиши качеството на обслужване. За да се подобри адаптивността на заетите лица и те да отговорят на изискванията, следва да отделим внимание на развитието на човешкия потенциал чрез осигуряването на необходимите обучения.
Дейности:
Дейност 1. Изграждане на операционен мениджмънт на проекта Цел: Установяване на мениджмънта на проекта. Процедура: Разработване и внедряване на надеждна система за управление на проекта. Детайлизиране на плана за действие и бюджета на проекта. Очакван резултат: Ясно разпределени роли и отговорности в управлението и координацията на проекта. Детайлизиран план за действие и бюджет.
Дейност 2. Популяризиране на проекта и Оперативната Програма ”Развитие на човешките ресурси” Цел: Популяризиране целите и приоритетите на проекта и дейностите, предвидени в него; създаване на условия потенциалните участници в целевата група да получат информация за целите на Оперативната програма “Развитие на човешките ресурси”. Процедура: Провеждане PR-кампания; изработване на листовки, обяви, постери и стикери; разпространение на рекламните материали със съдействието на Дирекция „Бюро по труда” . Очакван резултат: Оповестяване и публичност, което ще създаде условия за оптимално изпълнение на проекта.
Дейност 3. Избор на подизпълнител/и за провеждане на обучението Цел: Осигуряване на обучаваща/и институция/и, способна и мотивирана да постигне заложените в проекта цели. Процедура: Осъществяване на избор на обучаваща/и институция/и за обучение за ключови компетентности. Очакван резултат: Избрана обучаваща институция, която да осигури квалифицирани обучители и да разработи ефективна система за провеждането на обученията и удостоверяването на компетентностите на заетите лица – участници в целевата група по проекта.
Дейност 4. Разработване на дидактически материали за обучението Цел: Разработване на конкретни дидактически материали за теоретичното и практическото обучение на базата на учебните програми. Процедура: Разработване на материали и изработване на комплект учебни материали и пособия за всеки обучаван. Очакван резултат: Актуални дидактически материали за провеждане на качествено теоретично и практическо обучение.
Дейност 5. Сключване на договори за запазване на заетостта на обучените най-малко една година след приключване на обучението Цел: Създаване на условия за осигуряване на устойчива заетост в дружеството чрез гарантиране на постоянна работа на обучените участници от целевите групи. Процедура: Сключване на договори за повишаване на квалификацията и за преквалификация по чл. 234 от Кодекса на труда между фирмата и обучаваните. Очакван резултат: Създадени условия за устойчива заетост; изпълнени съответната специфична цел на проекта и на Схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Квалификационни услуги и обучения за заети лица – фаза 2”.
Дейност 6. Провеждане на обучение за придобиване на ключови компетентности Цел: Повишаване на възможностите на заетите лица – участници в целевата група по проекта за лична реализация, активен граждански живот, интегриране и трудоспособност в общество, базирано на знанието. Процедура: Разработване на график за обучението по групи; провеждане на обучение за придобиване на ключови компетентности; издаване на документи, удостоверяващи успешното завършване и придобитите умения и компетентности. Очакван резултат: Успешно проведено обучение за придобиване на ключови компетентности.
Дейност 7. Анализ и оценка на резултатите от проведеното обучение за придобиване на ключови компетентности Цел: Установяване на полезността на проведеното обучение за разширяване на набора от ключови компетентности на заетите лица в „ЧЕЗ България” ЕАД, което им дава възможност да бъдат по-адаптивни към бързо променящия се и силно взаимосвързан свят. Процедура: Анализиране и оценяване на резултатите от проведеното обучение; Очакван резултат: Изводи и насоки за организиране на последващи обучения за придобиване на ключови компетентности.
Дейност 8. Мултиплициране на резултатите от проекта Цел: Обобщаване и представяне на модела, изграден при изпълнението на проекта, обединяващ усилията на работодателя и заетите за повишаване на професионалната пригодност и адаптивността към конкретните изисквания на работните места. Процедура: Описание на добрата практика; представяне на добрата практика сред работодателите от ИКТ сектора на национално равнище. Очакван резултат: Популяризиране на възможностите за повишаване на квалификацията на заетите като необходимо условие за успешен бизнес в района
Дейност 9. Управление и координация на проекта Цел: Осигуряване на ефективно управление и координация на дейностите за гарантиране качеството на изпълнение на проектните дейности и постигане на очакваните резултати. Процедура: Координиране на дейностите от ръководството на проекта; дистанционно обсъждане на казуси, възникнали в хода на дейността; периодичен финансов контрол. Очакван резултат: Ефективно и качествено осъществяване на проектните дейности и спазване на предвидения график на дейностите. Осигурена финансова дисциплина и коректно изпълнение на планирания бюджет.
Дейност 10. Финализиране и отчитане на проекта Финализиране и отчитане на проекта
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"ЦЕНТЪР ЗА ЧУЖДИ ЕЗИЦИ И МЕНИДЖМЪНТ" ООД
"КПМГ Адвайзъри" ЕООД
"Артър Адамс България" ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
139 171 BGN
Общ бюджет:
187 611 BGN
БФП:
131 328 BGN
Общо изплатени средства:
131 294 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
131 328
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
27 834 BGN
2010
0 BGN
2011
103 460 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
131 294 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
111 629
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
23 659 BGN
2010
0 BGN
2011
87 941 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
111 600 BGN
В т.ч. Национално финансиране
19 699
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
4 175 BGN
2010
0 BGN
2011
15 519 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
19 694 BGN
Финансиране от бенефициента
59 645
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 2
дял на лицата, придобили ключови компетенции
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз