ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO001-3.3.01-0010-C0001
Номер на проект:
BG161РО001/3.3-01/2008/001-8-02
Наименование:
РАЗРАБОТВАНЕ НА СТРАТЕГИЯ ЗА БРАНД „БЪЛГАРИЯ” И ВЪВЕЖДАНЕ НА ПРАКТИКА НА ИНТЕГРИРАН И ПОСЛЕДОВАТЕЛЕН БРАНД МЕНИДЖМЪНТ
Бенефициент:
Министерство на икономиката и енергетиката
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Регионално развитие"
Дата на решение на договарящия орган:
16.07.2009
Начална дата:
17.09.2009
Дата на приключване:
04.02.2013
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
да се повиши ефективността и влиянието на националните маркетингови дейности чрез изработването на бранд „България” с цел асоцииране/възприемане на страната като атрактивна туристическа дестинация, предлагаща разнообразен и висококачествен туризъм
Дейности:
1. Организация и управление на проекта
2. Изготвяне на тръжна документация и провеждане на тръжни процедури
3. Правен анализ, концепция за собствеността на продуктите от проекта и система за бранд-мениджмънт на национален, продуктови и регионални брандове
4. Анализ на резултатите от проучванията по проект 1 и допълнителни проучвания
5. Разработване на стратегия за бранд "България"
6. Консултиране с и утвърждаване на стратегията за бранд "България" сред туристическия бизнес, неговите сдружения и други заинтересовани
7. Изработване на лого, слоган и набор от графични символи на запазената марка "България"
8. Изработване на продуктови брандове като подбрандове на запазена марка „България”
9. Брандинг стратегия на туристическите региони и изработване на поне един пилотен регионален бранд
10. Тестване на националния, продуктовите и регионалните брандове на международните и вътрешния пазар
11. Независим финансов одит ще се изпълнява месеците от март до май 2010 и от септември до ноември 2011
12. Дейности за информация и публичност
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Ейч Ел Би България" ООД
Сдружение "Институт за публично-частно партньорство"
"Национален консултант по обществени поръчки" ООД
"Прайм Тайм" ООД
"Обединение за бранд България"
ДЗЗД ГД ЕУРО ПРИНТ ЮНАЙТЕД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
2 822 900 BGN
Общ бюджет:
1 641 791 BGN
БФП:
1 641 791 BGN
Общо изплатени средства:
1 641 791 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
1 641 791
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
175 045 BGN
2013
1 466 746 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
1 641 791 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
1 395 522
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
148 788 BGN
2013
1 246 734 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
1 395 522 BGN
В т.ч. Национално финансиране
246 269
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
26 257 BGN
2013
220 012 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
246 269 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Удовлетвореност от брандинговите продукти всред потребителите от туристическия сектор, предлагащи туристически услуги (много висока и висока степен на удовлетвореност – измерва се в началото и края на проекта)
Индикатор 2
Одобрение всред потенциалните потребители на свързаните с бранда подукти в началото и края на проекта (много висока и висока степен на удовлетвореност – сравняват се резултатите от маркетинговите проучвания по проект 1 и тестовите резултати на новите прод
Индикатор 3
Изработени стратегии и концепции (национална, продуктова, регионална; бранд-мениджмънт концепция)
Индикатор 4
Изработени брандове (национален, регионален, продуктови)
Индикатор 5
Изработени творчески продукти (криейтив) за рекламна кампания
Индикатор 6
Проведени консултации
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз