Индикатор 1
|
Д 1: Изработване на 3 първоначални инвестиционни анализа и годишна актуализация към тях – Индикатор: Брой инвестиционни анализи
|
Индикатор 2
|
Д 4: Маркетингов анализ въз основа на емпирично изследване на познатостта, облика и нагласите към България като инвестиционна дестинация - Индикатор: Брой маркетингови анализи
|
Индикатор 3
|
Д 2: Правни анализи за нуждите на инвеститорите в България - Индикатор: Брой правни анализи
|
Индикатор 4
|
Д 3: Изработване на сравнителен правeн анализ на законодателството в други държави членки на ЕС и Балканите
|
Индикатор 5
|
Маркетингов анализ въз основа на емпирично изследване на познатостта, облика и нагласите към България като инвестиционна дестинация - Индикатор: Брой маркетингови анализи
|
Индикатор 6
|
Д 5: Проучване на удовлетвореността на инвеститорите от предлаганите от БАИ услуги
|
Индикатор 7
|
Д 6: Проучване на вида услуги и анализ на преференциите, предлагани от агенции по региони в Централна и Източна Европа, Далечния Изток, Северна и Южна Америка
|
Индикатор 8
|
Д 7: Проучване на финансовите капиталови пазари с цел изграждане на адекватна стратегия в условията на глобална икономическа и финансова криза и изграждане на модел за позициониране на България на международния пазар за финансови услуги и стимулиране прит
|
Индикатор 9
|
Д 8: Проучване на наличните информационни източници и база данни, поддържани от различни институции и ведомства и анализ на възможностите за връзка с тях и автоматичното им инкорпориране в интегрираната информационна система на БАИ
|
Индикатор 10
|
Д 9: Разработка на структурата и съдържанието на 8 инвестиционни брошури за осем приоритетни отраслови сектори на българската икономика + 4 информационни листове (Fact sheets) с годишна актуализация; Дизайн; Изработка на печатни материали от различен вид
|
Индикатор 11
|
Д 10: Провеждане на срещи с настоящи и потенциални инвеститори
|
Индикатор 12
|
Д 11: Създаване на три рекламни видеоклипа с цел представяне на възможностите за инвестиции в България
|
Индикатор 13
|
Д 12: Създаване на 4 документални филма на английски език
|
Индикатор 14
|
Д 13: Медийна кампания на България в ЕС, САЩ и Азия с цел привличане на чуждестранни инвестиции
|
Индикатор 15
|
Д 14: Организиране на пет журналистически тура - посещения в България с цел представяне на страната в чуждите медии като привлекателно място за чуждестранни инвестиции по различни секторни теми
|
Индикатор 16
|
Д 15: Разбработване и поддръжка на корпоративен уеб портал на БАИ на три езика
|
Индикатор 17
|
Д 16: Обучение на екипа на БАИ за управление и мониторинг на изпълнението на проекти, финансирани от ЕС; за работа с чуждестранни инвеститори, кандидатстващи по ЗОП, ЗООС и ЗУТ
|
Индикатор 18
|
Д 17: Информационни кампании сред българите в чужбина с цел популяризиране на инвестиционния климат, създаване на неформални общности и връщане на нашите имигранти и учещи в чужбина български студенти в България
|
Индикатор 19
|
Д 18: Създаване на система и оборудване за телеконферентна връзка с инвеститори и задгранични офиси
|
Индикатор 20
|
Д 19: Предоставяне на услуги за извършване на одит на проекта
|
Индикатор 21
|
Д 20: Закупуване на техника за обслужване и обезпечаване на дейностите по проекта – хардуер
|
Индикатор 22
|
Д 21: Изработване по проекти на презентационни модули за участие в инвестиционни форуми -
|
Индикатор 23
|
Д 22: Доставка на офис обзавеждане и оборудване
|
Индикатор 24
|
Д 23: Ремонт на офис
|
Индикатор 25
|
Д 24: Доставка и инсталиране на Web Server, Application Server, Data Base Server и свързани с тях продукти, произведени от водещ световен производител- cluster type, подновяване на софтуерните лицензи за базовия софтуер, тяхната поддръжка
|
Индикатор 26
|
Д 25: Провеждане на 3 международни конференции от световна бизнес медия и 9 кръгли маси под формата на работни обяди или работни вечери с водещи инвеститори в определени сектори
|
Индикатор 27
|
Д 26: Организиране на международни инвеститорски форуми в страни с потенциален интерес за директни инвестиции в България
|
Индикатор 28
|
Д 27: Организиране и провеждане на три роуд-шоута за популяризиране на българския капиталов пазар и българските публични компании в чужбина
|
Индикатор 29
|
Д 28: Интеграция на наличните информационни системи към корпоративния портал и въвеждането на модул за описание на бизнес процеси и информационни услуги (Разработване на ИИС), поддръжка на интегрирана информационна система
|
Индикатор 30
|
Д 29: Внедряване на система за автоматизирана обработка на документи и материали и поддръжка - Индикатор: Брой внедрени системи
|
Индикатор 31
|
Д 30: Въвеждане на система за управление на инвестиционни проекти - Индикатор: Брой внедрени
|
Индикатор 32
|
Д 31: Реализиране на международни инвестиционни промоционални посредници за популяризиране на България като фокус на ПЧИ в страни с потенциал за това в Европа, Близкия и Далечния Изток, Северна и Южна Америка
|
Индикатор 33
|
Д 32: Сертифицирано обучение за работа със софтуер, прилагащ световно утвърдена методология за управление на инвестиционни проекти - за ЕУП и ЕИП
|
Индикатор 34
|
Д 33: Публичност и визуализация на проекта
|
Индикатор 35
|
1. Брой изпълнени инвестиционни проекти в целеви сектори
Определение: брой инвестиционни проекти в целеви сектори, изпълнени след 2009 г. (включително проекти в процес на изпълнение)
|
Индикатор 36
|
2. Брой услуги, предоставени на инвеститори
Определение: видове услуги на БАИ, предоставени на инвеститори
|
Индикатор 37
|
3. Брой запитвания от потенциални инвеститори в целеви сектори
Определение: брой информационни запитвания и посещения на място от инвеститори в целеви сектори
|
Индикатор 38
|
4. Увеличение на броя на хората, които използват интернет страницата на БАИ
Определение: съотношение между броя потребители на страницата на БАИ през дадена година към броя на тези потребители през 2008 г.
|
Индикатор 39
|
5.Брой въведени нови услуги
Определение: брой нови услуги, предоставяни на инвеститори
|
Индикатор 40
|
6. Брой проучени чужди агенции за инвестиции
Определение: брой проучени практики на чужди агенции за инвестиции
|
Индикатор 41
|
7.Брой представителства на България в чужбина получили промоционални материали
Определение: брой представителства на България, получили промоционални материали за ПЧИ
|
Индикатор 42
|
9.Брой експерти в подкрепяните от БАИ области посетили промоционални събития в чужбина
Определение: брой експерти, посетили промоционални събития в подкрепяните от БАИ области
|
Индикатор 43
|
10. Брой посетители посетили промоционалните събития в чужбина
Определение: брой външни за БАИ експерти и представители на бизнеса, посетили промоционални събития в чужбина
|
Индикатор 44
|
11.Брой посетили информационните събития в чужбина българи трайно пребиваващи там, или учещи там
Определение: брой българи, живеещи или работещи в чужбина, посетили промоционалните събития, организирани от БАИ
|
Индикатор 45
|
12.Брой инвеститори използвали възможностите на телеконферентния център в БАИ
Определение: брой инвеститори използвали създадения телеконферентен център в БАИ
|
Индикатор 46
|
13. Брой насочени от международните инвестиционни посредници чужди инвеститори в България, ефективно извършили проучване за ПЧИ в България
Определение: брой чужди инвеститори, насочени от инвестиционните посредници към България
|
Индикатор 47
|
14. Брой публикации излезли в международни електронни и неелектронни медии
Определение: брой на публикациите, излезли в следствие на организирани от БАИ промоционални дейности
|
Индикатор 48
|
15. Брой обхванати инвеститори в промоционалните дейности
Определение: брой на инвеститорите, участвали в промоционалните дейности, организирани от БАИ
|
Индикатор 49
|
16. Брой проведени промоционални мероприятия с цел промотиране на България сред потенциални инвеститори
Определение: брой срещи, кръгли маси, форуми, организирани от БАИ
|
Индикатор 50
|
17.Брой обхванати журналисти в промоционални дейности, организирани от БАИ
Определение: брой журналисти, включени в промоционални дейности, организирани от БАИ
|
Индикатор 51
|
18.Брой публикувани рекламни материали с цел промотиране на България като инвестиционна дестинация
Определение: брой публикувани рекламни материали, в следствие на новите услуги, предоставяни от БАИ
|