Дейности:
|
Дейност 1:Осигуряване управлението на проекта-административно и техническо Свикване на първоначална среща на екипа на проекта, състоящ се от ръководител на проекта, координатор, счетоводител, непосредствено след подписване на договора
Приемане на подробен график за изпълнение на проектните дейности със срокове и отговорни експерти от екипа въз основа на отговорностите им:
Ръководител: отговаря за цялостната организация, координация и вътрешен мониторинг на дейностите, включени в настоящото проектно предложение. Отговаря за навременната и точна отчетност.Разпределя отговорностите между членовете на екипа и следи за тяхното изпълнение.
Координатор:организира и участва в избора на социални асистенти,организира ежемесечно общи срещи със социалните асистенти, изготвя договори на потребителите, изработва индивидуални планове за социални услуги на потребителите, извършва ежемесечен мониторинг на социалните услуги.
Счетоводител: извършва текуща счетоводна отчетност на осъществяваните дейности и разходи по проекта, изготвя междинните и краен финансов отчет, осъществява периодичен финансов контрол на извършените разходи.Изготвя ведомостта за заплати на социалните асистенти, изплаща заплати, превежда съответните социални и здравни осигуровки, съвместно с координатора изчислява размера на месечните потребителски такси, отговаря за тяхното събиране и осчетоводяване.
Дейност 2:Информиране и популяризиране Провеждане на информационна кампания сред целевите групи за услугите по проекта.
Отпечатване и разпространение на рекламни брошури.
Публикации в пресата, репортажи и участия в електронни местни медии.
Поддържане на актуална информация за реализиране на проектните дейности на интернет страницата на община Благоевград
Дейност 3: Подбор на потребители и социални асистенти Критериите и процедурите за избор се разработват предварително
Дейностите по подбора на социалните асистенти включват:
-събиране на заявленията за кандидатстване на желаещите да работят като социални асистенти
-оценка по документи
-провеждане на интервю с кандидатите
Дейностите по подбора на потребителите включват:
-прием на заявления на желаещи да получават услугата Социален асистент по предварително оповестена процедура
-изготвяне на оценка на потребностите от социални услуги на всеки заявител
В изпълнението на дейността участват координаторът на проекта, счетоводителят на поректа
Дейност 4: Договаряне на услугата Социален асистент с потребителите Договаряне на конкретни услуги и тяхното времетраене с потребителите
Изчисляване на дължимата месечна такса, според одобрена методика
Сключване на договори с потребителите
Изготвяне и актуализиране планово или по необходимост индивидуалните планове за социални услуги
В изпълнението на дейността участват координаторът на проекта, счетоводителят на проекта.
Дейност 5: Договаряне на работата със социалните асистенти Сключване на трудови договори със социалните асистенти
Определяне на работните места на социалните асистенти, съобарзно техните възможности и нагласи
Изготвяне на индивидуален план за работа на социалните асистенти
Начисляване и изплащане на работните заплати
В изпълнението на дейността участват координаторът на проекта, счетоводителят на проекта
Дейност 6: Обучителни дейности за повишаване компетенциите на социалните асистенти Проучване на актуалните потребности от обучение на социалните асистенти
Избор на обучители, съобразно установените нужди
Провеждане на въвеждащо обучение на социалните асистенти
Провеждане на редовни индивидуални и групови консултации на социалните асистенти
Провеждане на поддържащо обучение на социалните асистенти
В изпълнението на дейността участват екип от специалисти, координаторът на проекта
Дейност 7: Предоставяне на услугата Социален асистент Предоставяне на качествени социални услуги в общността, съобразно идентифицирани индивидуални нужди на потребителите
Осигуряване на възможност за консултиране при нужда на потребителите и техните семейства
Екипна работа по казуси /домашно насилие, траурна реакция, депресивни състояния, зависимости/
В изпълнението на дейността участват координаторът на проекта, ръководителят на проекта
Дейност 8: Вътрешен мониторинг и оценка на проекта. Отчетност Вътрешният мониторинг включва:
Разработване на обратна връзка
Оценка на удовлетвореността на участниците в проекта
Изготвяне на индивидуални отчети от членовете на екипа за изпълнение на конкретно поставените задачи и съобразно отговорностите им
Изготвяне на искания за плащане, техническите и финансови отчети, съгласно изискванията на МТСП и ОПРЧР
В изпълнението на дейността участват координаторът на проекта, ръководителят на проекта, счетоводителят на проекта
|