ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-5.2.04-0028-C0001
Номер на проект:
BG051PО001/5.2/D02/0086
Наименование:
„Независим и достоен живот за хората с увреждания и самотно живеещите хора в община Трявна – Дейности „Социален асистент” и „Домашен помощник”
Бенефициент:
Сдружение "Шанс и подкрепа" - Трявна
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
25.03.2009
Начална дата:
30.06.2009
Дата на приключване:
01.10.2010
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северен централен               Габрово                    Трявна
Описание
Описание на проекта:
Проектът е насочен към разширяване обхвата на предоставяните социални услуги в общността, ориентирани към възрастни хора, самотни хора и хора с увреждания, живеещи на територията на община Трявна, преодоляване на социалната им изолация и предотвратяване на настаняването им в специализирани институции; към създаване на възможности и подкрепа за реализация на пазара на труда на лица с увреждания в трудоспособна възраст. Цели да се осигури устойчивост на алтернативните социални услуги в общността
Дейности:
ДЕЙНОСТ 1: • Оборудване и обзавеждане на офис за управление на проекта За офис по изпълнението на проекта ще бъде офисът на Сдружението За оперативното управление на проекта е необходимо оборудване и обзавеждане на предоставения офис
ДЕЙНОСТ 2: • Разработване на информационни материали и провеждане на медийна кампания сред потенциалните потребители и обществеността Продължаващото предоставяне на социалните услуги в домашна среда изисква допълнително информиране на потенциалните потребители за дейностите по проекта Публикации във вестник „Тревненска седмица“ и телевизинна презентация в Кабелна телевизия.Отпечатване на информационни брошури
ДЕЙНОСТ 3: • Разработване на ииндивидуални оценки на ппотребностите от социални услуги на ккандидатите за потребители Активно издирване на потенциалните потребители. Извършване на социални анкети и изготвяне на индивидуални оценки Необходимост от оценяване на потребностите с оглед определяне вида на социалната услуга
ДЕЙНОСТ 4: • Подбор на социалните асистенти и домашните помощници При подбора на социални асистенти и домашни помощници ще се направи преглед на представените документи и провеждане на интервю. За предоставянето на качествени социални услуги в общността се изисква притежаване на необходимите умения и личностни качества на кандидатите
ДЕЙНОСТ 5: • Сключване на трудови договори с одобрените социални асистенти и домашни помощници Сключване на 15 /петнадесет/ трудови или граждански договори с одобрените социални асистенти и домашни помощници. Договаряне и подписване на длъжностни характеристики. Предвижда се първоначално договорът да е със срок на изпитание в рамките на 6 месеца Провеждане на първоначален и периодичен инструктаж Подготовка на лични досиета на наетите лица
ДЕЙНОСТ 6: • Сключване на договори с потребителите за ползване на социалните услуги и уточняване на правата и задълженията на страните по договорите Подготовка и сключване на индивидуални договори за ползване на социалните услуги Сключените договори ще регламентират взаимоотношенията между доставчика и потребителите на социалните услуги
ДЕЙНОСТ 7: • Обучение на социалните асистенти и домашните помощници Предоставянето на качествени социални услуги е свързано с необходимостта от провеждане на въвеждащо и поддържащо обучение на назначените социални асистенти и домашни помощници по предварително разработена програма. Предвижда се въвеждащото обучение да проведе в 2 модула по 3 дни по 4 сесии на ден , а поддържащото да се провежда след стартирането на услугите и да е периодично до края на Проекта – общо 4 модула по 2 дни по 4 сесии. Потребност от формиране на познания и умения за работа с целевата група
ДЕЙНОСТ 8: • Супервизия на социалните асистенти и домашните помощници Дейностите на социалния асистент и домашния помощник са в групата на помагащите професии и са с висок риск от емоционално прегаряне. Това крие определени рискове за качеството на предоставяните социални услуги – риск от поемане на чужди роли, синдром на зависимост, неудовлетвореност от работата. Включването на супервизията е основно средство за професионална подкрепа на екипа. Възможност за супервизия ще имат всички социални асистенти и домашни помощници, които са ангажирани с реалното предоставяне на социалните услуги. Общо за проекта 82 часа.
ДЕЙНОСТ 9: • Предоставяне на социални услуги “Социален асистент” и “Домашен помощник” комплексно или поотделно на потребителите Необходимост от грижи и подкрепа за задоволяване на ежедневните потребности на потребителите за водене на самостоятелен живот Да се предоставят на социални услуги в домашна среда, отговарящи на индивидуалните потребности на потребителите и в съответствие с установените критерии и стандарти Предоставените социални услуги осигуряват максимално запазване на достойнството и автономността на потребителите Изготвяне на лични досиета на потребителите
ДЕЙНОСТ 10: • Организация и управление на проекта, контрол и наблюдение на качеството на предоставените социални услуги Цялостната реализация на Проекта изисква организация на работата на екипа за управление и синхрон при изпълнение на функциите му Ежемесечно оценяване качеството на предоставените социални услуги чрез извършване на проверки в домовете на потребителите Поддържане на високо ниво на качеството на социалните услуги
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
82 544 BGN
Общ бюджет:
72 078 BGN
БФП:
69 267 BGN
Общо изплатени средства:
65 981 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
69 267
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
16 509 BGN
2010
31 433 BGN
2011
18 040 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
65 981 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
58 877
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
14 032 BGN
2010
26 718 BGN
2011
15 334 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
56 084 BGN
В т.ч. Национално финансиране
10 390
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
2 476 BGN
2010
4 715 BGN
2011
2 706 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
9 897 BGN
Финансиране от бенефициента
3 350
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Увеличен брой лица, обслужвани в семейна среда
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз