ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-5.2.04-0113-C0001
Номер на проект:
BG051PО001/5.2/D02/0061
Наименование:
Грижа за достоен и по-добър живот
Бенефициент:
ОБЩИНА ОПАН
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
25.03.2009
Начална дата:
29.06.2009
Дата на приключване:
01.10.2010
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Югоизточен               Стара Загора                    Опан
Описание
Описание на проекта:
Основната цел е да бъде оказана подкрепа за социално включване на уязвими групи от населението чрез развитие на мрежа от социални услуги, подкрепящи бъдещата им интеграция на пазара на труда, насърчаване на социалното предприемачество и повишаване на трудоспособността и продължителността на трудовия живот на работната сила чрез по-добро здраве. Развитие на социални услуги чрез осигуряване на качествена грижа в семейна среда за хора с увреждания и самотно живеещи възрастни хора и отчитане на техните индивидуални потребности. Разширяване на териториалния обхват на предоставяните социални услуги
Дейности:
1. Разработване, отпечатване и разпространение на информационна брошура Разработване, отпечатване и разпространение на информационна брошура, за процеса на предоставяне на услугите, потребителски такси, права и задължения на страните
2. Разработване на индивидуални оценки на потребностите на потенциалните потребители на социални услуги. Набиране на кандидати за ползване на услугите, които ще се предоставят в хода на реализация на проекта, представяне на подадените заявления в дирекция “ Социално подпомагане”. Оценката на потребностите се извършва от социален работник в дома на кандидат-потребителите. Оценката на потребностите е абсолютно необходима на бенефициента за извършване на крайния подбор на потребителите на услугите, които ще бъдат включени в проекта.
3. Сключване на договори с потребителите за предоставяне на услугата “ Домашен помощник” Договорът се сключва писменно преди началото на предоставяне на услугата, изготвя се в два екземпляра
4. Изготвяне на индивидуален план за предоставяне на услугата “ Домашен помощник” Индивидуалния план се изготвя с участието на потребителя или негов законен представител. Съобразява се в максимална степен с начина на живот и индивидуалните потребности на потребителя. Обосновава се периодичността и планираните часове за достъп до услугите.
5. Подбор на изпълнители на услугата“ Домашен помощник” Провеждане на интервю с кандидатите за изпълнители, с цел установяване на мотивацията и нагласата за работа
6. Обучение на избраните изпълнители на социални услуги Провежда се въвеждащо обучение преди започване работа в дома на потребителя, с минимална продължителност 3 дни и определена тематика.
7. Изготвяне на досие на потребителя на социалните услуги Изготвя се досие на всеки потребител на социалната услуга, в която се съхраняват договорът, личния план, др. документи. Информацията се актуализира периодично.
8. Предоставяне на услугата “ Дом. помощник” Потребителите получават гъвкава и надеждна услуга, съответстваща на индивидуалните им потребности, като качеството на услугата се развива в интерес на потребителите.
9. Осигуряване на консултации със специалисти по искане на домашни помощници Провеждане на консултативни срещи между домашни помощници и специалисти в различни области – лекари, психолози, юристи, полицейски служители
10. Събиране на потребителските такси Посещение на координатора на проекта дома на потребителя и събиране на таксата
11. Мониторинг и документиране на предоставяната социална услуга Посещение от ръководния екип на проекта в дома на потребителя за оценяване и документиране качеството на предоставяната услуга
12. Популяризиране резултатите от работата по проекта Публикуване на статии в регионални вестници
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
88 918 BGN
Общ бюджет:
82 524 BGN
БФП:
78 464 BGN
Общо изплатени средства:
73 428 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
78 464
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
17 784 BGN
2010
55 644 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
73 428 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
66 694
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
15 116 BGN
2010
47 298 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
62 414 BGN
В т.ч. Национално финансиране
11 770
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
2 668 BGN
2010
8 347 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
11 014 BGN
Финансиране от бенефициента
4 600
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Увеличен брой лица, обслужвани в семейна среда
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз