ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-3.1.02-0141-C0001
Номер на проект:
А09-31-136/12.06.2009 г.
Наименование:
Създаване на интегрирана информационна система за подобряване на икономическия и социално - правен потенциал и административно обслужване за гражданите и бизнеса в областна администрация Велико Търново и общините в областта
Бенефициент:
Областна администрация – Велико Търново
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
26.05.2009
Начална дата:
12.06.2009
Дата на приключване:
12.11.2010
Статус:
Прекратен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северен централен
Описание
Описание на проекта:
Подобряване на административното, електронно обслужване на гражданите и бизнеса от област Велико Търново, чрез съсздаване на интегрирана информационна система за развитие на икономическия и социално-правен потенциал
Дейности:
Д1 Организиране и провеждане на въвеждащ семинар Обзор и анализ на на състоянието на предлаганите адм. услуги в областта и общините в областта. Да се изведат конкретни нужди и проблеми в сферата на обслужването
Д2 Анализ на настоящото сътояние на предлаганите услуги на гражданите и бизнеса, свързани с развитие на регионалната икономика, социален потенциал, правна рамка, административно обслужване и т. н. Извършен анализ на актуалното състояние на предлаганите услуги за гражданите и бизнеса
Д3 Изследване на практиките на страни членки на ЕС в областта на административното електронно обслужване на гражданите и бизнеса Изследване на опита на страни членки на ЕС в областта на административното обслужване
Д4 Разработване на модел за оптимизация на процесите на елекронно обслужване - адаптиране на чуждия опит към българската среда Изготвяне на модел за оптимизация на процесите на електронното обслужване, съобразен с нуждите на областната администрация
Д5 Изработване и въвеждане на интегрираната информационна система за икономическия и социално-правен потенциал на областта Използавне на модерни технологии, при предоставяне на достъп до специализирани услуги и др.
Д6 Събиране на информация за попълване на базата данни Да се събере и синтезира основна ключова информация за целевата област
Д7 Закупуване и поставяне на необходимата компютърна техника в областната администрация и общините партньори Закупената техника е необходима за улесняване на достъпа до информационната система
Д8 Подготовка и провеждане на обучението за представителите на областната администрация и общините за работа с интегрираната система Обучение за представителите на областната администрация и общините за работа с интегрираната система
Д9 Организиране и провеждане на пътващ семинар из общините в областта, с цел популяризиране на системата Да се запознаят гражданите и бизнеса с възможностите, котио им предоставя използването на информационната система
Д10 Разработване на механизъм за обратна връзка Разработването на механизма за обратна връзка е подходящ индикатор за изследване на нивото и качеството на предлаганите услуги
Д11 Организиране и провеждане на заключителна конференция Отчитане на резултатите от проекта
Д12 Извършване на одит Дейността ще се извърши от независим одитор
Д13 Дейности за информация и публичност Популяризиране на дейностите по проекта и ОПАК
Партньори
Партньори:
Община Лясковец
Община Павликени
Община Сухиндол
ОБЩИНА ЗЛАТАРИЦА
ОБЩИНА ЕЛЕНА
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
658 390 BGN
Общ бюджет:
0 BGN
БФП:
0 BGN
Общо изплатени средства:
0 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
131 678 BGN
2010
- 131 678 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
111 926 BGN
2010
- 111 926 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
19 752 BGN
2010
- 19 752 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Д1 Бр. присъстващи, бр. направени предложения за успешно провеждане на дейностите
Индикатор 2
Д2 Бр. и видове анализирани услуги
Индикатор 3
Д3 Бр. изследвани практики на страни от ЕС, бр. участиници в изследването
Индикатор 4
Д4 Бр. приложени в модела добри практики
Индикатор 5
Д5 Бр. въведени интегрирани информационни системи
Индикатор 6
Д6 Изградена база данни
Индикатор 7
Д7 Бр. закупена техника, бр. технически спецификации
Индикатор 8
Д8 Бр. обучени служители
Индикатор 9
Д9 Бр. присъстващи, бр. задаени въпроси, бр. присъстващи граждани, бр. представители на бизнеса
Индикатор 10
Д10 Бр. участници в изследването, бр. съставени фокус групи, бр. направени предложения
Индикатор 11
Д11 БР. участници, бр. обсъждани теми, бр. направени препоръки
Индикатор 12
Д13 Бр. публикации, бр. отпечатани рекламни материали
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз