ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-3.1.02-0158-C0001
Номер на проект:
А09-31-114/30.01.2009
Наименование:
Развитие на информационна система "лицензиране и регистри" на КРС, във връзка с разработване на приложно програмно осигуряване за уведомителната, разрешителната, лицензионната и регистрационната дейност с цел предоставяне на комплексни административни услуги по електронен път на гражданите и бизнеса
Бенефициент:
Комисия за регулиране на съобщенията
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
26.05.2009
Начална дата:
12.06.2009
Дата на приключване:
12.12.2011
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Подобряване на административно-информационното обслужване на гражданите и бизнеса, свързано с осигуряване на уведомителната, разрешителната, лицензионната и регистрационна дейности на КРС, чрез въвеждане и прилагане на принципите на електронното управление в работата на КРС.
Дейности:
1 Изготвяне на документация и провеждане на процедура по ЗОП
2 Разработване на модел на информационна с-ма с релация м/1 процесите
3 Разработване натехническо задание и проект на база данни
4 Разработване, доставка и инсталация на приложна програмно осигуряване на данни, инсталация на базово програмно осигуряване, операционни с-ми, бази данни
5 Внедряване на информационна с-ма в реална експлоатация и съпровод
6 Разработване на Вътрешни правила за приемане, издаване и съхраняване на е-документи, подписани с универсален е-подпис
7 Дейности за информация и публичност
8 Одит
9 Организация и управление на проекта
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
ТЕХНОЛОГИКА ЕООД
"СИЛДЕКС" ЕАД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
741 589 BGN
Общ бюджет:
517 025 BGN
БФП:
517 025 BGN
Общо изплатени средства:
515 884 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
517 025
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
149 651 BGN
2010
185 936 BGN
2011
173 987 BGN
2012
- 265 BGN
2013
6 575 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
515 884 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
439 471
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
127 203 BGN
2010
158 045 BGN
2011
147 889 BGN
2012
- 225 BGN
2013
5 589 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
438 501 BGN
В т.ч. Национално финансиране
77 554
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
22 448 BGN
2010
27 890 BGN
2011
26 098 BGN
2012
- 40 BGN
2013
986 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
77 383 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
По Д1 - изготвена докуметация, проведени поръчки за избор на изпълнител
Индикатор 2
По Д2 - разработен модел на информационна система
Индикатор 3
По Д3 - изготвени: Техническо задание, включващо проекта на база данни
Индикатор 4
По Д4 - разработен и инсталиран приложен програмен продукт и база данни
Индикатор 5
По Д4 - брой автоматизирани процеси на въвеждане и обработка на данни
Индикатор 6
По Д4 - брой инсталирани технически средства
Индикатор 7
по Д5 - оситурени: Средства за он-лайн и оф-лайн подаване на информация от предприятиятя; Средства за информационна сигурност
Индикатор 8
По Д5 - работеща интегрирана информационна система
Индикатор 9
По Д5 - обучени експерти на КРС за работа в с-та
Индикатор 10
По Д5 - осъществено представяне на с-та пред предприятията, предоставящи данни
Индикатор 11
По Д5 - брой административни услуги, предлагани он лайн
Индикатор 12
По Д5 - брой обучени експерти - % жени
Индикатор 13
По Д6 - разработени Вътрешни правила
Индикатор 14
По Д7 - брой разпространени информационни книжки
Индикатор 15
По Д7 - брой разпространени демонстрационни диска
Индикатор 16
По Д7 - брой запитвания към отдел ИОТ
Индикатор 17
По Д8 - извършен одит - одитен доклад
Индикатор 18
По Д9 - междинни и окончателен доклади предадени съгласно графика
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз