ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-3.1.02-0150-C0001
Номер на проект:
А09-31-31/29.01.2009
Наименование:
Повишаване качеството на административното обслужване от дирекция "Административна" на "Направление Архитектура и Градоустройство" към СО чрез облекчаване на регулаторните режими и развитие на електронен регистър
Бенефициент:
Столична Община
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
26.05.2009
Начална дата:
12.06.2009
Дата на приключване:
12.12.2010
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
Повишаване на общественото доверие в Дирекция „Административна” на НАГ към СО чрез облекчен достъп на гражданите и бизнеса с административните услуги за архитектурната документация, в това число подобряване на административното обслужване
Дейности:
1 Проучване на удовлетвореността на потребителите
2 Съпътстващи обучения Пет обучения за 20 служители
3 разработка на архитектурата на база данни, инжинеринг и подготовка на процесите
4 Пречертаване на аналогови единици
5 Цифровизиране на аналогови единици
6 Изграждане на бази данни
7 Анализ на потреблението и структура за административно приложение
8 Програмиране на е- регистър, тестване
9 Уеб интерфейс и уеб структура към сайта на НАГ
10 Оптимизация на качените материали
11 Програмиране, тестване и анализ на уеб интерфейс
12 Управление
13 Информираност и публичност
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
„РАЙС” ЕООД
"Идеа Интернешънал" ООД
Географска информационна система - София" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
403 430 BGN
Общ бюджет:
257 016 BGN
БФП:
257 016 BGN
Общо изплатени средства:
257 016 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
257 016
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
80 686 BGN
2010
65 966 BGN
2011
0 BGN
2012
110 364 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
257 016 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
218 464
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
68 583 BGN
2010
56 071 BGN
2011
0 BGN
2012
93 809 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
218 464 BGN
В т.ч. Национално финансиране
38 552
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
12 103 BGN
2010
9 895 BGN
2011
0 BGN
2012
16 555 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
38 552 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
По Д1 - 2 бр доклади с оценка след проучването
Индикатор 2
По Д2 - проведени 5 бр. обучения - 20 обучени със сертификати
Индикатор 3
По Д3 - изготвени: 1 Анализ на съществуващ модел; 1 бъдещ модел; 1 номенклатура база данни
Индикатор 4
По Д4 - 25 пречертани и съхранени аналогови единици с архитектурни чертежи, годни за цифровизиране
Индикатор 5
по д5 - 2-ма обучени оператори на сканираща техника
Индикатор 6
По Д5 - брой сканирани документи от аналогови в цифрови
Индикатор 7
По Д6 - въведени в действие: 1 база данни; 1 админстративно приложение; 1 модул за ъплауд
Индикатор 8
По Д7 - 1 изграден модул за структура на е-регистър
Индикатор 9
По Д8 - 1 създаден софтуер за е- регистър
Индикатор 10
По Д9 - изградени: 1 уеб структура, достъпна чрез линк към сайта на УАГ; 1 уеб интерфейс
Индикатор 11
По Д10 - брой публикувани данни на уеб пространството достъпни за служители
Индикатор 12
По Д11 - 1 бр. работещ е-регистър на архитектурните документи
Индикатор 13
По Д11 - брой администрации спазващи стандартно време за предоставяне на услуга 20 мин.
Индикатор 14
По Д12 - изпълнение на дейностите и предаване на отчети и доклади по график
Индикатор 15
По Д13 - изреботени и реализирани: 18 публикации в медиите; 1 оповестяване на резултатите от проекта; 100 плакат; 1 инфо секция на сайта на УАГ; 500 брошури; 6 пресконференции - по , на 3 месеца; 2 конференции - откриваща и закриваща
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз