Индикатор 1
|
Д1 Извършен анализ на процесите на административното обслужване и на предлаганите админстративни услуги на гражданите и бизнеса
|
Индикатор 2
|
Д1 Осъществен реинженеринг на на административните процеси
|
Индикатор 3
|
Д1 Бр. услуги, които да се предлагат по електронен път
|
Индикатор 4
|
Д1 Процент на услугите, които ще се предлагат по електронен път от общия брой на административните услуги
|
Индикатор 5
|
Д1 Бр. комплексни услуги, които да се извършват от общината
|
Индикатор 6
|
Д1 Бр. разработени технологични карти
|
Индикатор 7
|
Д2 Бр. предложени за проучване общини в държава член на ЕС
|
Индикатор 8
|
Д2 Бр. служители от общината, участвали в проучването
|
Индикатор 9
|
Д2 Представен доклад от анализа на опита и добри практики на община от държава член на ЕС
|
Индикатор 10
|
Д2 Списък на приложимите добри практики
|
Индикатор 11
|
Д3 Отчетен доклад за анализ на вътрешните правила за работа на администрацията на общината
|
Индикатор 12
|
Д3 Бр. актуализирани вътрешни правила в съответствие с нормативната уредба
|
Индикатор 13
|
Д3 Процент от служителите в администрацията, които са обучени
|
Индикатор 14
|
Д3 Бр. служители, преминали успешно обучението
|
Индикатор 15
|
Д3 Процент на успешно преминалите обучението от общо обучените
|
Индикатор 16
|
Д4 Изготвено техническо задание
|
Индикатор 17
|
Д4 Представен доклад за анализ на съществуващите информационни ситеми и възможностите за надграждането и интегрирането им
|
Индикатор 18
|
Д4 Въведени софтуерни решения за надграждане на информационните системи и интегрирането им в единна система в административния център на община Лом и 4 кметства
|
Индикатор 19
|
Д 4 БР. обучени служители за работа с единната информационна система
|
Индикатор 20
|
Д4 Процент от служителите в администрацията, които са обучени за работа със системата
|
Индикатор 21
|
Д4 Бр. обучени служители за работа с хора с увреждания
|
Индикатор 22
|
Д4 Процент от служителите във фронт офиса, които са обучени за работа с хора с увреждания
|
Индикатор 23
|
Д4 Бр. служители преминали успешно обученията
|
Индикатор 24
|
Д4 Процент на успешно преминалите обученията от общо обучените
|
Индикатор 25
|
Д4 Брой и вид закупена техника
|
Индикатор 26
|
Д5 Работеща модернизирана Интерент страница
|
Индикатор 27
|
Д5 Бр. въведени секции
|
Индикатор 28
|
Д5 Бр. чуждоезични версии на страницата
|
Индикатор 29
|
Д6 Внедрен софтуер за обработка на семейните регистри
|
Индикатор 30
|
Д6 Бр. обучени служители за работа със софтуера
|
Индикатор 31
|
Д6 Процент на обучените спрямо общия брой на служителите
|
Индикатор 32
|
Д6 Брой служители преминали успешно обучението
|
Индикатор 33
|
Д6 Процент на успешно преминалите обучението от общо обучените
|
Индикатор 34
|
Д6 Бр. автоматизирани семейни регистри и актове за гражданско състояние
|
Индикатор 35
|
Д6 Процент на автоматизираните семейни регистри и актове за гражаднското състояние спрямо всички регистри, съответно актове
|
Индикатор 36
|
Д6 Брой и вид закупена техника
|
Индикатор 37
|
Д7 Функциониращ обществен информационен терминал в административния център на община Лом
|
Индикатор 38
|
Д7 Бр. административни услуги, за които може да се получи информация чрез терминала, включително и от хора с увреждания
|
Индикатор 39
|
Д8 Работеща система за експресно мнение за качеството на обслужване
|
Индикатор 40
|
Д8 Интегрираност на системата към Интерент страницата
|
Индикатор 41
|
Д8 Бр. потребители, ползвали месечно системата
|
Индикатор 42
|
Д8 Процент положителни мнения спрява общия брой мнения месечно
|
Индикатор 43
|
Д9 Брой проведени пресконференции
|
Индикатор 44
|
Д9 Брой публикувани прессъобщения и публикации
|
Индикатор 45
|
Д9 Брой разпространени брошури
|
Индикатор 46
|
Д9 Монтирана табела в общината
|
Индикатор 47
|
Д9 Брой попълнени анкетни карти
|
Индикатор 48
|
Д9 Процент положителни мнения по анкетните карти
|
Индикатор 49
|
Д10 Предаден доклад за извършен одит
|