ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-3.1.02-0142-C0001
Номер на проект:
А09-31-144/30.01.2009
Наименование:
Модерна парламентарна администрация в услуга на обществото
Бенефициент:
Народно събрание
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
26.05.2009
Начална дата:
12.06.2009
Дата на приключване:
12.12.2010
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
Постигане на по-голяма удовлетвореност от работата на администрацията на НС чрез внедряване на е-управление
Дейности:
1 Проучване и адаптиране на опита от други държави от ЕС и на ЕП Включва: кабинетно проучване; пътуване в ЕС; изготвяне доклад
2 Оптимизиране на процесите на обслужване и изграждане на ефективна организационна среда Включва: анализ на състоянието; модел за оптимизация; анализ на нормативната уредба; актуализиране вътрешни правила; обучение на 50 служители
3 Въвеждане на интегриран модел за обсружване Включва: внедряване модел едно гише за обслужване; места за е-публичен достъп; терминал за измерване удовлетвореността; обучение 10 служители
4 Надграждане на интегрираната информационна с-ма (ИИС) Включва: анализ на съответствието с действащото законодателство; техническо задание; разработване и внедряване на софтуерно решение на ИИС; наръчник за работа със с-те; обучение на служителите
5 Модернизиране и развитие на сайта на НС Включва: техническо задание; софгуерно решение; инфоброшура
6 Външен одит
7 Дейности за информация и публичност
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
“ИНДЕКС-БЪЛГАРИЯ” ООД
"Ламбаджиев Стандарт" ООД
"Брайт Консулт" ООД
"РИКУЕСТ"
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
587 684 BGN
Общ бюджет:
444 314 BGN
БФП:
444 314 BGN
Общо изплатени средства:
444 314 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
444 314
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
117 537 BGN
2010
168 103 BGN
2011
170 662 BGN
2012
- 11 988 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
444 314 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
377 667
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
99 906 BGN
2010
142 888 BGN
2011
145 063 BGN
2012
- 10 190 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
377 667 BGN
В т.ч. Национално финансиране
66 647
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
17 631 BGN
2010
25 215 BGN
2011
25 599 BGN
2012
- 1 798 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
66 647 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
По Д1 - проучен на място опит на 2 д-ви от ЕС и на ЕП
Индикатор 2
По Д1 - брой служители участвали в проучването -15
Индикатор 3
По Д1 - брой добри практики за въвеждане в НС
Индикатор 4
По Д2 - осъществени: анализ на текущото с-е; модел за оптимизация на обслужването; анализ на вътрешната нормативна уредба; осъвременени вътрешни правила в областта на е-управление
Индикатор 5
По Д2 - брой служители обучени - 50
Индикатор 6
По Д3 - реализирани: обслужване на едно гише; места за е-публичен достъп до услуги включително за лица с увреждания; с-ма за обратна връзка
Индикатор 7
По Д3 - брой обучени служители -10
Индикатор 8
По Д3 - брой граждани (%жени)заявили услуги на 1 гише месечно
Индикатор 9
По Д3 - брой граждани (%жени) използвали места за е- публичен достъп до услуги месечно
Индикатор 10
По Д4 - реализирани: анализ на с-то на законодателството в олбластта на е- управление; надградена интегррана ИС; оперативна съвместимост на ИС с портала
Индикатор 11
По Д4 - брой обучени служители за работа с портала и с-та
Индикатор 12
По Д4 - брой разпротранени наръчници
Индикатор 13
По Д5 - брой нови раздели и функции на портала
Индикатор 14
По Д5 - брой нови модули
Индикатор 15
По Д5 - брой разпространени брошури
Индикатор 16
По Д6 - одитен доклад
Индикатор 17
По Д7 - осъществени дейности: 2 пресконференции; 3 прессъобщения; разпространени -300 папки; 1000 химикалки; 500 тефтери; 500 календари; 500 флашпамети; 500 маркери; 500 дипляни; 20 плаката
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз