ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Изпълнители/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-3.1.02-0029-C0001
Номер на проект:
А09-31-158С/12.06.2009 г.
Наименование:
Повишаване качеството на предлаганите услуги от общинските администрации Борино и Доспат чрез прилагане на модела "едно гише" и въвеждане на електронни услуги
Бенефициент:
Община Борино
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
26.05.2009
Начална дата:
12.06.2009
Дата на приключване:
12.06.2012
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Южен централен
Описание
Описание на проекта:
Общата цел на настоящия проект е да се предоставят качествени и насочени към нуждите и изискванията на потребителите административни услуги от двете партниращи си общини – Борино и Доспат, основно посредством въвеждане на модела за обслужване на „едно гише” и внедряването на информационни и комуникационни технологии (изработка на софтуер и доставка на хардуер). Към общата цел на проекта се отнася цялостното подобряване на работата на двете общински администрации – Борино и Доспат, което заедно
Дейности:
Дейност 1 - Подготовка за изпълнение, управление и отчетност на проекта.
Дейност 2 - Подготовка на документи за провеждане на тръжни процедури.
Дейност 3 - Изготвяне на анализи за разработване на модела на обслужване на "едно гише".
Дейност 4 - Проектиране на софтуер за внедряване на автоматизирана административна система за обслужване на едно гише.
Дейност 5 - Привеждане на интернет сайтовете на двете общини в съответствие с новопроектираната информационна система и нормативните изисквания.
Дейнос 6 - Програмиране на софтуер и въвеждане на информационна ситема за предоставяне на административни и информационни електронни услуги.
Дейност 7 - Осигуряване и поддръжка на интернет достъп до всяко от населените места в двете общини.
Дейност 8 - Извършване на СМР и закупуване на необходимия хардуер.
Дейност 9 - Провеждане на обучения за придобиване на необходими знания и умения на общинските служители.
Дейност 10 - Изработка на информационни материали за населението.
Дейност 12 - Одит на проекта.
Дейност 11 - Информация и публичност
Партньори
Партньори:
Община Доспат
Изпълнители:
"Нико Консултинг" ЕООД
Консорциум - Технологика Акт Софт
АБСД компютърс
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
666 069 BGN
Общ бюджет:
568 149 BGN
БФП:
568 149 BGN
Общо изплатени средства:
568 149 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
568 149
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
147 839 BGN
2010
13 975 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
406 335 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
568 149 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
482 927
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
125 663 BGN
2010
11 878 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
345 385 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
482 927 BGN
В т.ч. Национално финансиране
85 222
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
22 176 BGN
2010
2 096 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
60 950 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
85 222 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
По Д1 - Подписани договори. Подготвени ежемесечни доклади в срок.
Индикатор 2
По Д2 - Навреме стартирана тръжна процедура; Брой кандидати с оферти; Избран в срос подходящ изпълнител.
Индикатор 3
По Д3 - Изготвени подробни 3 доклада; Преглед на административните услуги за тяхното предоставяне онлайн; ПРеглед на Администрации, въвели система за вътрешен документооборот.
Индикатор 4
По Д4 - Изготвени подробни технически задания.
Индикатор 5
По Д5 - Променена визия на сайта; Административни услуги, предлагани онлайн.
Индикатор 6
По Д6 - Функционираща система в двете Общини; Административни услуги, предлагани онлайн.
Индикатор 7
По Д7 - Функционираща интернет връзка между всички кметства.
Индикатор 8
По Д8 - Подсигурени 19 напълно оборудвани работни места.
Индикатор 9
По Д9 - Проведени 3 обучения и направени електронни модулни обучителни материални тестове.; Обучени по 45 човека за 2-те обучения и 30 за третото.; Придобити умения за работа със системата и обслужване на клиенти.
Индикатор 10
По Д10 - Осигурен достъп на населението до новите услуги, чрез информираност.; Създадена харта на клиента за двете общини.
Индикатор 11
По Д11 - Публикувани 8 обявления на търгове в национални медии; Изработени : дипляни, плакати, табели, транспаранти, химикалки, папки.
Индикатор 12
По Д12 - Одитен доклад.
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз