ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-3.1.02-0031-C0001
Номер на проект:
А09-31-10C/12.06.2009
Наименование:
Подобряване на административното обслужване в Община Пазарджик чрез въвеждане на система за електронно управление
Бенефициент:
Община Пазарджик
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
26.05.2009
Начална дата:
12.06.2009
Дата на приключване:
12.02.2012
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Южен централен
Описание
Описание на проекта:
Общата цел на Проекта е да бъде подобрено и улеснено обслужването на гражданите и бизнеса в общината чрез внедряване на електронна система за обслужване и управление на административните услуги, което ще доведе до повишаване на удовлетвореността на потребителите.
Дейности:
Дейност 1: Анализ на административната готовност на община Пазарджик за въвеждане на система за електронно управление - диагностика и анализ на процесите, бизнес функциите, съществуващите документи и информационни потоци в общината - проучване и използване на опита на водещите в областта на изграждане на електронно правителство администрации - идентифициране и приоритизиране на административни услуги - определяне на насоки за реинженеринг на процесите в администрацията
Дейност 2: Изработване на Методика за цялостно изграждане на система за електронно управление С дейността ще се създаде методика за изработване и прилагане на практика на системата за електронно управление, която да заложи правилата и критериите за въвежданети й.
Дейност 3: Изграждане не система за улесняване на достъпа на представители на учзвими групи и хора с увреждания При тази дейност ще се създадат помагала, наръчници, софтуерни модули, бази данни, които ще позволят на представители на учзвими групи и хора с увреждания да използват равнопоставено с останалите потребители, услугите които ще се предоставят от системата на електронно управление.
Дейност 4: Изграждане на единна операционна среда за управление и предоставяне на електронни административни услуги в реално време При тази дейност ще се създаде надеждна система за идентификация и информационна сигурност, изграждане на интегриране информационно-управленска среда, осигуряване на интегрирани електронни услуги за задоволяване на потребностите на гражданите и бизнеса. По тази дейност ще се извърши унифициране и свързване на разработената система със съществуващите държавни и административни системиза електронно управление и електронни разплащания.
Дейност 5: внедряване и тестване на системата и провеждане на съпътстващо обучение на служителите работещи с нея При тази дейност ще се извърши пробно пускане на системата в дейстие, пилотно приложение и тестване с реални данни и документи в реални условия. Ще се подготви документацията за крайните потребители. Ще се инсталират допълнителните приложения и модули и ще се пробва цялостното решение в работни условия.Ще се направи подготовка за свързване на със системите на електронното правителство на национално ниво.
Дейност 6: Популяризиране на система за електронно управление сред гражданите и бизнеса на община Пазарджик При тази дейност ще се извърши популяризиране на системата на електронно управление в общината: - създаване на ПР концепция - провеждане на кръгла маса при стартирането на проекта - провеждане на кампания в регионалните електронни медии - създаване и отпечатване на информационни брошури и др.
Дейност 7: Дейности за визуализация и публичност Общината ще представи мерките и резултатите от проекта на местната общност, чрез организиране на 2 пресконференции - в началото и в края на проекта с представители на медиите и бизнеса
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"АКСИОР" ООД
МАТЕРНА - ПРЕМИЕР
Консорциум "Евроконсулт"
"ГИДЕС"
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
758 100 BGN
Общ бюджет:
561 087 BGN
БФП:
561 087 BGN
Общо изплатени средства:
552 922 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
561 087
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
151 620 BGN
2010
85 240 BGN
2011
65 166 BGN
2012
324 661 BGN
2013
- 26 619 BGN
2014
- 47 145 BGN
2015
0 BGN
552 922 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
476 924
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
128 877 BGN
2010
72 454 BGN
2011
55 391 BGN
2012
275 961 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
532 683 BGN
В т.ч. Национално финансиране
84 163
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
22 743 BGN
2010
12 786 BGN
2011
9 775 BGN
2012
48 699 BGN
2013
- 26 619 BGN
2014
- 47 145 BGN
2015
0 BGN
20 239 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
По Дейност 1: Брой доклади
Индикатор 2
По Дейност 1: Брой прегледани административни услуги за тяхното предоставяне онлайн
Индикатор 3
Дейност 2: брой методологии
Индикатор 4
По Дейност 3: Брой изработени набори за хора в неравностойно положение
Индикатор 5
По мдейност 3: Брой помагала
Индикатор 6
По Дейност 3: Брой наръчници
Индикатор 7
По Дейност 3: Брой софтуерни модули
Индикатор 8
По Дейност 3: Брой бази данни
Индикатор 9
По Дейност 4: Брой създадени софтуерни платформи
Индикатор 10
По Дейност 4: Брой закупени сървъри
Индикатор 11
По Дейност 4: Брой закупени и инсталирани компютърни системи тип киоск
Индикатор 12
По Дейност 5: Брой обучени експерти
Индикатор 13
По Дейност 5: Брой административни услуги, предоставяни онлайн
Индикатор 14
По Дейност 5: Брой практики за подобряване на достъпа до административно обслужване за хора в неравностойно положение
Индикатор 15
По Дейност 6: Брой съсзадени ПР концепции
Индикатор 16
По Дейност 6: Брой проведени кръгли маси
Индикатор 17
По Дейност 6: Брой информационни кампании
Индикатор 18
По Дейност 6: Брой поставени информационни табели
Индикатор 19
По Дейност 6: Брой отпечатани и раздадени информационни брошури
Индикатор 20
По Дейност 7: Брой проведени пресконференции
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз