Индикатор 1
|
По Д 1 Протоколи от срещи
|
Индикатор 2
|
По Д 1 Протоколи от експертни консултации на място в общините
|
Индикатор 3
|
По Д 1 Идентифицирани сфери и звена за подобрение
|
Индикатор 4
|
По Д 1 Разработен формуляр за оценка ефективността от работата на ОЦУИГ
|
Индикатор 5
|
По Д 2 1 анализ
|
Индикатор 6
|
По Д 2 Идентифицирани сфери и звена за подобрение
|
Индикатор 7
|
По Д 2 Установена практика на регулярно (3 или 6 месечно) попълване на формуляр за оценка ефективността от работата на АИС
|
Индикатор 8
|
По Д 2 Разработен формуляр за оценка ефективността от работата на АИС
|
Индикатор 9
|
По Д 2 1 списък на услугите с унифицирани наименования
|
Индикатор 10
|
По Д 2 Администрация, въвела система за вътрешен електронен документооборот
|
Индикатор 11
|
По Д 2 Администрации, спазващи стандартното време за предоставяне на услуга
|
Индикатор 12
|
По Д 2 Намалено време за предоставяне на услуги
|
Индикатор 13
|
По Д 2 Подобрена информираност на клиентите на ОбА
|
Индикатор 14
|
По Д 2 Увеличен брой на административни услуги на "едно гише"
|
Индикатор 15
|
По Д 3 Повишена ресурсна осигуреност и унифициране на системите на общините
|
Индикатор 16
|
По Д 5 Разработени 3 обучителни модула
|
Индикатор 17
|
По Д 5 Проведени 4 типа обучения
|
Индикатор 18
|
По Д 5 брой обучени служители на ОбА Монтана и другите целеви общини
|
Индикатор 19
|
По Д 5 Проведено посещение в Австрия за запознаване с "добри" практики, 5 дневно за 15 човека
|
Индикатор 20
|
По Д 6 Внедрени устройства за експресно измерване мнението на гражданите за качеството на обслужване при получаване на услуга и лиценз за прилежащия към тях софтуер
|
Индикатор 21
|
По Д 6 Създадена система за получаване на експресна обратна връзка
|
Индикатор 22
|
По Д 6 Създадени 2 комплекта за обратна връзка: за граждани и служители
|
Индикатор 23
|
По Д 6 Внедрена система за работа с жалби
|
Индикатор 24
|
По Д 6 Подобрено отношение към клиентите
|
Индикатор 25
|
По Д 6 1 анализ на необходимата функционалност
|
Индикатор 26
|
По Д 7 6 сайта на общини унифицирани съгласно визията
|
Индикатор 27
|
По Д 7 Осигурени възможности за 10 онлайн услуги
|
Индикатор 28
|
По Д 8 Брой проведени информационни срещи (кръгли маси, конференции, пресконференции)
|
Индикатор 29
|
По Д 9 1 брой одитен доклад
|