ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-3.1.02-0161-C0001
Номер на проект:
А09-31-112С/10.06.2009 г.
Наименование:
Община Стамболово - администрация с лице към гражданите и бизнеса
Бенефициент:
Община Стамболово
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
26.05.2009
Начална дата:
10.06.2009
Дата на приключване:
10.11.2011
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Южен централен               Хасково                    Стамболово
Описание
Описание на проекта:
Да се създадат условия за качествено предоставяне на услуги на гражданите и бизнеса посредством предоставяне на е-услуги от общинската администрация
Дейности:
Д1 Изследване на процесите за предоставяне на административни услуги от общинската администрация и относно възможностите й за инициативи за формулиране на науждите на гражданите и бизнеса Експертното изследване е необходим инструмент за изготвянето на анализ и оценка на дейността на общинската администрация
Д2 Разработване на софтуерен продукт за подаване на заявления за извършване на административни услуги посредством сайта на общината Посредством софтуера се създава възможност за заявяване на документи чрез интерент
Д3 Разработване на софтуерно приложение за плащане на поне 3 услуги, предлагани от общината по електронен път чрез интерент сайта Разработване на софтуерно приложение за плащане на поне 3 услуги, предлагани от общината по електронен път чрез интерент сайта
Д4 Провеждане на 2 обучения на общинската администрация за работа със софтуерните продукти Провеждане на 2 обучения на общинската администрация за работа със софтуерните продукти
Д5 Разработване на интерактивен регистър на общинската собственост Целта на дейността е облекчаване на достъпа до услуги на гражданите, взаимодействие между гражданите и общинската администрацияи до информационна обезпеченост на всички заинтересовани страни
Д6 Обновяване на Интернет страницата на общината Обновяване на Интернет страницата на общината
Д7 Разработване и отпечатване на Вътрешни правила за работата на общинската администрация по отношение на административните услуги Организация на работата на администрацията по отношение на административното обслужване
Д8 Задължителен одит Одит
Д9 Дейности за управление на проекта Изграждане на ефективен механизъм за координация, комуникация и план за действие на екипа
Д10 Дейности за информация и публичност Популяризиране на дейностите по проекта и ОПАК
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Съюз за възстановяване и развитие - Хасково
"АЙСИДЖЕН КОРПОРЕЙШЪН" ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
364 840 BGN
Общ бюджет:
331 863 BGN
БФП:
331 863 BGN
Общо изплатени средства:
331 803 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
331 863
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
72 968 BGN
2010
79 602 BGN
2011
127 090 BGN
2012
52 144 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
331 803 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
282 084
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
62 023 BGN
2010
67 661 BGN
2011
108 026 BGN
2012
44 322 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
282 033 BGN
В т.ч. Национално финансиране
49 779
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
10 945 BGN
2010
11 940 BGN
2011
19 063 BGN
2012
7 822 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
49 770 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Д1 Бр. извършени изследвания
Индикатор 2
Д1 Бр. анкетирани участници
Индикатор 3
Д2 Бр. софтуерни продукти
Индикатор 4
Д2 Бр. предлагани административни услуги
Индикатор 5
Д3 Бр. софтуерни приложения
Индикатор 6
Д3 БР. услуги, заплащани по електронен път
Индикатор 7
Д4 Бр. лектори
Индикатор 8
Д4 Бр. обучени служители
Индикатор 9
Д5 Бр. създадени регистри
Индикатор 10
Д6 бр. обновени сайтове
Индикатор 11
Д7 Бр. издадени и отпечатани вътрешни правила
Индикатор 12
Д8 Бр. извършени одити
Индикатор 13
Д9 БР. създадени работни планове
Индикатор 14
Д9 БР. изработени отчети
Индикатор 15
Д9 Бр. финални отчети
Индикатор 16
Д10 Бр. проведени конференции
Индикатор 17
Д10 Бр. отпечатани и разпространени брошури
Индикатор 18
Д10 Бр. отпечатани и разпространени рекламни дипляни
Индикатор 19
Д10 Бр. отпечатани и разпространени плакати
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз