ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-3.1.02-0155-C0001
Номер на проект:
А09-31-32С/29.01.2009
Наименование:
Община Попово - модерна администрация в услуга на гражданите и бизнеса
Бенефициент:
Община Попово
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
26.05.2009
Начална дата:
12.06.2009
Дата на приключване:
12.12.2011
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Североизточен               Търговище                    Попово
Описание
Описание на проекта:
Подобряване административното обслужване и модернизиране на предлаганите услуги и въвеждане на електронни административни услуги
Дейности:
1 Оптимизиране на административните процеси - анализ на състоянието и разработване на оптимизиран модел на административните процеси
2 Проучване на опит и добри практики при предоставяне на е-услуги в страни от ЕС
3 Актуализиране на вътрешните правила за работа в администрацията - анализ - новиправила - наръчник - обучение
4 Надграждане на е-деловодна с-ма в единна автоматизиранаинформационна с-ма - анализ - техническо задание - софтуер -закупуване сървър - внедряване на с-та - обучение
6 Въвеждане на с-ма за измерване на удовлетвореността на потребителите - харта на клиента - механизъм за обратна в-ка - внедряване с-мата
5 Въвеждане на места за е-публичен достъп и е-административни услуги 1 внедряване на е-услуги 2 създаване регистър на услугите 3 2 бр. киоски
7 Одит
8 Дейности за информация и публичност 1 Начална и заключителна пресконференция 2 Прессъобщения - 3 бр. 3 Брошури - 500 4 Табела 5 Плакати за проекта 6 Публикации в интернет
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"ДАВИД ХОЛДИНГ" АД
"Юропроджектс пойнт" ЕАД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
350 280 BGN
Общ бюджет:
331 904 BGN
БФП:
331 904 BGN
Общо изплатени средства:
331 904 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
331 904
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
70 050 BGN
2010
41 919 BGN
2011
57 039 BGN
2012
162 896 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
331 904 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
282 119
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
59 543 BGN
2010
35 631 BGN
2011
48 484 BGN
2012
138 461 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
282 119 BGN
В т.ч. Национално финансиране
49 786
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
10 508 BGN
2010
6 288 BGN
2011
8 556 BGN
2012
24 434 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
49 786 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
по Д1 - извършен анализ на адм. услуги
Индикатор 2
По Д1 - разработен модл на адм. услуги
Индикатор 3
По Д2 - брой служители посетили община в ЕС
Индикатор 4
По Д2 - брой проучени практики
Индикатор 5
По Д3 - изготвени: Анализ на вътр. правила; Обновени правила; Технобогични карти; Наръчник
Индикатор 6
По Д3 - проведено обучение
Индикатор 7
По д4 - реализирани: Анализ на мрежовата връзка; С-ма за е-документооборотМ-м за контрол върху сроковете
Индикатор 8
По Д4 - закупен сървър
Индикатор 9
По Д4 - брой обучени служители
Индикатор 10
По Д5 - въведени е-услуги
Индикатор 11
По Д5 - брой и вед създадени регистри
Индикатор 12
По Д5 -брой точки за автоматизиран достъп
Индикатор 13
По Д5 - брой услуги за хора с увреждания
Индикатор 14
По Д6 - създадени: Харта на клиента; С-ма за сигнали и заявления; С-ма за проучване на мнението
Индикатор 15
По Д6 - брой въведени практики за обратна в-ка с гражданите
Индикатор 16
По Д6 - закупена СЕМКО
Индикатор 17
По Д6 - брой граждани използвали с-та за експресно мнение
Индикатор 18
По Д7 - извършен одит
Индикатор 19
По Д8 - реализирани и изготвени: 2 пресконференции; Прессъобщения; инфотабела; плакати; брошури
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз