Индикатор 1
|
Д1 Изготвена методика за провеждане на анализа
|
Индикатор 2
|
Д1 Извършен анализ на състоянието на административните услуги
|
Индикатор 3
|
Д1 Бр. препоръки за оптимизирането на административните услуги
|
Индикатор 4
|
Д2 Извършен анализ на съществуващите вътрешни правила за предлагане на административните услуги
|
Индикатор 5
|
Бр. и вид разработени процедури за оптимизирано предлагане на административните услуги
|
Индикатор 6
|
Д2 бр. разработени технологични карти на предлаганите административни услуги
|
Индикатор 7
|
Д2 Бр. идентифицирани услуги, които да бъдат предлагани електронно
|
Индикатор 8
|
Д2 Бр. проведени обучения по ЗЕУ
|
Индикатор 9
|
Д2 Процент обучени служители от всички служители от администрацията
|
Индикатор 10
|
Д3 Извършено надграждане на съществуващата административна информационна система и унифициране на деловодната система в кметствата и общината
|
Индикатор 11
|
Д3 Проведено обучение за работа с информационната система
|
Индикатор 12
|
Д3 Проведено обучение за работа с електронен подпис
|
Индикатор 13
|
Д3 Обучени служители за работа с информационната система
|
Индикатор 14
|
Д3 Обучени служители за работа с електронен подпис
|
Индикатор 15
|
Д5 Бр. административни услуги, предоставяни онлайн
|
Индикатор 16
|
Д6 Работеща унифицирана интерент страница на общината
|
Индикатор 17
|
Д6 Работеща версия на интерент страницата за хора с увреждания
|
Индикатор 18
|
Д6 Функциониращ механизъм за предоставяне на електронни услуги
|
Индикатор 19
|
Д6 Функционеращ електронен механизъм за обратна връзка с потребителите
|
Индикатор 20
|
Д7 Извършен одит на проекта
|
Индикатор 21
|
Д8 Проведени пресконференции
|
Индикатор 22
|
Д8 Изпратени прессъобщения
|
Индикатор 23
|
Д8 Създадени и разпространени видеоклипа
|
Индикатор 24
|
Д8 Разпечатани и разпространени информационни брошури и плакати
|
Индикатор 25
|
Д8 Изработена и поставена табела в общината
|