Индикатор 1
|
Брой проведени тръжни прпоцедури и избор на изпълнител по дейност 1.
|
Индикатор 2
|
брой извършени проучвания сред граждани, представители на бизнеса и служители по дейност 1.
|
Индикатор 3
|
брой извършени прегледи на административните услуги и тяхното представяне, в т.ч. онлайн по дейност 1.
|
Индикатор 4
|
Брой извършени анализи на вътрешната организация, правилници и дсокументи за административнообслужване по дейност 1.
|
Индикатор 5
|
Брой извършени анализи на вътрешната организация, правилници и документи за административното обслужване по дейност 1.
|
Индикатор 6
|
Брой изготвени анализи на електронните функционалности и електронна рамка за административно обслужване по дейност 1.
|
Индикатор 7
|
Брой разработени модели за административно обслужване по дейност 2.
|
Индикатор 8
|
Брой извършени анализи на несъответствие по дейност 2.
|
Индикатор 9
|
Брой извършени анализина несъответствие по дейност 2.
|
Индикатор 10
|
Брой разработени програми по дейност 2.
|
Индикатор 11
|
Брой администрации въвели система за вътрешен електронен документооборот по дейност 3.
|
Индикатор 12
|
Брой направени реинжинеринги на електронните системи по дейност 3.
|
Индикатор 13
|
Брой закупени електронни подписи по дейност 3.
|
Индикатор 14
|
Брой отпечетани наръчници по дейност 3.
|
Индикатор 15
|
Намалено време за осъществяване на административна услуга чрез средствата на информационните технологии в трите общини по дейност 3.
|
Индикатор 16
|
Брой инсталирана електронна система за вътрешен документооборот в 9 малки населени места по дейност 4.
|
Индикатор 17
|
Брой електронни подписи по дейност 4.
|
Индикатор 18
|
Брой администрации, въвели административни услуги, представяни онлайн по дейност 5.
|
Индикатор 19
|
Брой инсталиран и разработен онлайн портал за административно обслужване по дейност 5.
|
Индикатор 20
|
Брой проведени тридневни обучения за работа с електронните системи по дейност 6.
|
Индикатор 21
|
Брой проведени еднодневни обучения за работа с интернет портала по дейност 6.
|
Индикатор 22
|
Брой проведени тридневни обучения за служители от кметствата по дейност 6.
|
Индикатор 23
|
Брой обучени служители по дейност 6.
|
Индикатор 24
|
Брой разпечатани наръчници, формат А5, 8 страници, пълноцветен по дейност 7.
|
Индикатор 25
|
Изработен телевизионен клип по дейност 7.
|
Индикатор 26
|
Брой изработени информационни филма по дейност 7.
|
Индикатор 27
|
Брой излъчвания на телевизионен клип по дейност 7.
|
Индикатор 28
|
Брой запознати граждани в общините Бобов дол, Сапарева баня и Бобошево за възможноститеза получаване на по-добро административно обслужване по дейност 7.
|
Индикатор 29
|
Проведена пресконференция за стартиране на проекта по дейност 8.
|
Индикатор 30
|
Брой публикации (статии и интервюта) по дейност 8.
|
Индикатор 31
|
Брой изработени и разпространени информационни брошури формат А4, двустранно, 4+4 цвята по дейност 8.
|
Индикатор 32
|
Брой изработени и разпространени плакати - тираж, формат А3, обем 1 страница, 4 цвята по дейност 8.
|
Индикатор 33
|
Проведена конференция за отчитане на резултатите по дейност 8.
|
Индикатор 34
|
Брой участници в конференцията по дейност 8.
|
Индикатор 35
|
Извършен одит по проекта по дейност 9.
|