Дейности:
|
Дейност 1. Административно управление на проекта Ще бъде сформиран екип за изпълнението на проекта, включващ 6 експерти от различни отдели на общинска админинстрация Кърджали - ръководител, координатор, експерт «Тръжни процедури», експерт «Строителство», технически сътрудник и счетоводител. За работа на екипа ще бъде предоставен оборудван офис и ще бъдат осигурени необходимите условия и средства за реализирането на проектните дейности и извършване на контрол и мониторинг. Ще бъде подготвен подробен работен план-график за изпълнение на дейностите и отговорностите на всеки член на екипа. Експертите от екипа ще извършват подготовката, мониторинга на изпълнението и отчитането на предвидените дейности по проекта и оценката на постигнатите резултати. Ежемесечно ръководителят на проекта ще докладва на ръководството на общината за хода на изпълнение на проекта. В рамките на проекта екипът ще проведе три работни срещи с ръководството на общината, на които ще се обсъдят постигнати резултати и ще се набележат последващите стъпки.
Сформирането на екип с ясно разпределени отговорност между членовете му и организирането на работата му по подробен план–график ще гарантира качеството на изпълнение на заложените дейности и постигането на специфичните цели във времевата рамка на проекта. Дейност 2 Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители на строително-ремонтните работи, авторски и строителен надзор, доставка и монтаж на специализирано оборудване за домашния социален патронаж и дневния център „Надежда” и изработван В рамките на три месеца експертът „Тръжни процедури” съвместно с ръководителя на екипа, координатора и експерта „Строителство” ще разработи тръжна документация за обявяване на процедури за избор на изпълнители за строително-ремонтните работи, авторски и строителен надзор,доставка и монтаж на специализирано оборудване за домашен социален патронаж и дневния център «Надежда» и изработването и монтирането на информационни билбордове и табели. Тръжната документация ще бъде съгласувана с финансиращия орган.
Съгласно изискванията на Закона за обществените поръчки ще бъдат проведени пет процедури за избор на изпълнители за :
• Извършване на строително-ремонтни работи на помещенията на Домашен социален патронаж гр. Кърджали и част от сградата на Дневен център „Надежда” – открита процедура за строителство съгласно НВМОП , с обща стойност на процедурата 704 348.55 лв. без ДДС
• Осъществяване на авторски надзор при извършване на строително -ремонтни работи на помещенията на Домашен социален патронаж гр. Кърджали и част от сградата на Дневен център „Надежда” - открита процедура за услуга съгласно НВМОП, с обща стойност на процедурата 10565 лв. без ДДС
• Осъществяване на строителен надзор при извършване на строително -ремонтни работи на помещенията на Домашен социален патронаж гр. Кърджали и част от сградата на Дневен център „Надежда” - за строителен надзор - открита процедура за услуга съгласно НВМОП, за авторски надзор – договаряне с покана с обща стойност на процедурите 23947 лв. без ДДС
• Доставка и монтаж на специализирано кухненско оборудване за домашен социален патронаж гр. Кърджали, специализирано рехабилитационно оборудване за Дневен център “Надежда” и платформи за достъп на хора с увреждания до и в дневния център – открита процедура за доставка съгласно ЗОП, с обща стойност на процедурата 191 400,85 без ДДС
• Изработване и монтиране на информационни билбордове и табели– открита процедура за доставка съгласно НВМОП, с обща стойност на процедурата 4100 лв. без ДДС
Дейност 3 „Извършване на основен ремонт и преустройство на помещенията на „Домашен социален патронаж” гр. Кърджали В рамките на 12 месеца избраният изпълнител ще извърши основен ремонт и преустройство на помещенията, предоставени на Домашен социален патронаж – Кърджали с обща застроена площ от 406 м2 . Ще бъде подменена дограмата на помещенията. Ще бъдат отворени 3 нови входа за персонала, социалния патронаж, детската кухня и върнатите съдове. Също така ще бъдат ремонтирани ВиК и електро инсталациите. Ще бъде осигурена вентилация и поставени пожаро-известителна и охранителна системи. За да се улесни достъпа на хора с увреждания до патронажа ще се изгради външна рампа.
Дейност 4 „Извършване на основен ремонт на част от сграда на Дневен център „Надежда”
В рамките на 12 месеца избраният изпълнител ще извърши основен ремонт на частта от сградата, предназначена за дневен център за възрастни с психически и физически увреждания съгласно изискванията на Наредба № 2 на Министерство на регионалното развитие и благоустройството от 1994. Ще бъдат обособени 3 звена за три отделни групи, които могат да се посещават от 30 човека. Всяко звено ще включва зала за обучение и хранене, помещение за почивка, санитарен възел и кабинет за социалния работник за провеждане на самостоятелни занимания. Ще бъдат изградени рехабилитационна зала, медицински кабинет, кабинет за психолога и кухня за провеждане на заниманията по готварство, като част от функционалната трудотерапия. Ще бъдат ремонтирани покрива, водопроводната, парната и електрическата инсталации. Ще бъдат основно ремонтирани и модернизирани 518 м2 разгъната застроена площ.
Ръководителят на проекта и експертът “Строителство” ще осъществява непрекъснат контрол при извършването на строително ремонтните дейности. Ще бъде извършван авторски и строителен надзор. След приключването на строително ремонтните работи, обекта ще бъде приет съгласно нормативните изисквания.
Дейност 5 Доставка и монтаж на специализирано кухненско обордване в „Домашен социален патронаж” гр. Кърджали След приключването на ремонта на помещенията на “Домашен социален патронаж – Кърджали” изпълнителят, избран след провеждането на процедура съгласно ЗОП, ще достави и монтира в рамките на три месеца следното специализирано кухненско оборудване:
Дейност 6 Доставка и монтаж на специализирано рехабилитационно оборудване в Дневен център „Надежда” След приключването на ремонта на сградата на Дневния център „Надежда” изпълнителят, избран след провеждането на процедура съгласно ЗОП, ще достави в рамките на три месеца специализирано рехабилитационно оборудване, част от което ще бъде монтирано в изградената рехабилитационна зала за възрастни с физически и психически увреждания. С другата част ще бъде дооборудвана съществащата рехабилитационна зала за деца с физически и психически увреждания.
Дейност 7 Доставка и монтаж на стълбищни платформи за осигураване на достъпа на хора с увреждания в и до Дневен център „Надежда”
След приключването на ремонта на сградата на Дневния център „Надежда” изпълнителят, избран след провеждането на процедура съгласно ЗОП, ще достави и монтира в рамките на три месеца 3 платформи за осигураване на достъпа на хора с увреждания в и до дневния център „Надежда”. Две от стълбищните платформи ще бъдат монтирани на вътрешните стълбища на центъра, а третата ще бъде монтирана на външното стълбище към входа на центъра за възрастни хора с физически и психически увреждания.
Параметрите и характеристиките на платформите ще бъдат съобразени с вида и параметрите на отделните сълбища.
Ръководителят на проекта и координаторът ще осъществяват непрекъснат контрол по изпълнението на договора с изпълнителя и при извършването доставката и монтажа на оборудването.
Сградата, в която се помещава центъра е проектирана и построена за детска градина и има два подхода към нея. Подходът към дневния център за деца с физически и психически увреждания е алея с малък наклон и не затруднява особено придвижването. Подходът към корпуса за възрастни с физически и психически увреждания представлява външно стълбище с много голям наклон, което практически прави невъзможен достъпа на трудно подвижни хора и такива в инвалидни колички до входа на центъра. Самата сграда е да два етажа и има две вътрешни стълбища, които не са пригодени за използване от хора с физически увреждания, Това от своя страна възпрепятства и ограничава движението на хората с увреждания из сградата. Ограничения достъп, свързан с архитектурната среда ще бъде ефективно преодолян с монтирането на три стълбищни платформи - две на вътрашните стълбища и една на външното стълбище. Те ще осигурят безпроблемен достъп до сграда и свобода на движение в нея на децата и възрастните с физически увреждания.
Дейност 8 Медийно отразяване и осигуряване на публичност на дейностите по проекта Екипът по проекта ще подготви и проведе две пресконференция, на които ще бъдат поканени всички представители на местните и регионалните медии. На първата пресконференция ще бъдат представени целите и дейностите на проекта. Втората пресконференция ще бъде проведена в края на проекта и на нея ще бъдат презентирани резултатите постигнати по време на реализирането му. Информация за хода на изпълнението на проекта ще бъде предоставяна на местните медии и ще бъде публикувана регулярно на уеб-страниците на община Кърджали.
Ще бъдат изработени два информационни билборда и седем информационни табели, които ще популяризират проекта, донорната програма и финансирането от страна на ЕФРР. Билбордовете ще бъдат монтирани на подходящи места пред сградите, в които се помещават Домашен социален патронаж – Кърджали и Дневен център „Надежда”. Четири от информационните табели ще бъдат монтирани на самите сгради, а останалите три ще бъдат поставени в двете рехабилитационни зали в дневния център и в помешенията на патронажа, оборудвани по проекта. Изпълнителят ще бъде избран чрез процедура, съгласно изискванията на ЗОП. Видът и съдържанието на информационните билбордове и табели ще бъдат съобразени с Регламент (ЕО) № 1828/2006 на ЕК и насоките осъществяване на мерки за информирмация и пулбичност на бенефициентите на Оперативна програма „Регионално развитие 2007 – 2013 г.
Ръководителят на проекта и координаторът ще осъществяват непрекъснат контрол по изпълнението на договора с изпълнителя и при извършването доставката и монтажа на информационните билбордове и табели.
Популяризирането на целите, финансирането и резултатите от проекта е насочено към осигуряването на пълна прозрачност и публичност при реализирането на проекта. Избраните методи на информиране на общността отчитат спецификата на отделните групи в общността и позволяват за кратко време да се достигне до много широк кръг от потребители.
|