Дейности:
|
Дейност 1 – Управление на проекта За управлението на проекта ще се сформира екип от служители на Областна администрация Ловеч /ръководител, технически сътрудник и счетоводител/, и ще се изготвят длъжностни характеристики с подробно описани функции и задължения. Ще се сключат договори за работа по ЗЗД и съгласно действащата нормативна уредба.
Ще бъде разработен план за текущото наблюдение и контрол по изпълнението съгласно подписан договор, както и оценка на междинните и финалните резултати. Ще се изготвят технически и финансови отчети съгласно изискванията на ОПАК. Ще се изготвя и поддържа архив на документите. Ще се провеждат работни срещи по предварително съгласуван график.
Дейност 4 – Провеждане на обучение по ключови компетентности Тази дейност обхваща служителите на различни длъжности, в областната администрация. Дейността обхваща провеждането на едно обучение за 12 души на следната тема: „Устойчиво развитие”. Самата тема ще бъде разделена на четири модула, а именно: „Устойчивост в организацията”, „Еко-иновации и ресурсна ефективност”, „Изменение на климата и нисковъглеродна икономика” и „Зелен активизъм и консенсус за устойчиво развитие”. Обучението ще се проведе като 4 еднодневни /6-8ч./ семинара в рамките на два месеца. Всички участници ще получат копие от презентациите. Зала, кетъринг и техника се осигурява от Областна администрация Ловеч. Дейност 2 - Специализирано обучение от Института по публична администрация на служители по теми за Комуникативни умения на немски език, Електронно управление, Облачните услуги – иновативен подход за електронно управление, Немска граматика и презента Дейността предвижда подготовка и организация за реализирането на обучения за служителите от Областна администрация Ловеч, съгласно каталога на ИПА 2014, както следва:
1. Обучение на тема „Електронно управление/базов курс/ ЕП-1, 2 дни, 16 уч. часа за 20 служителя от Областна администрация Ловеч;
2. Обучение на тема „Комуникативни умения на немски език/базов курс/ ЧЕО-5А-1, 5 дни, 40 уч. часа за един служител;
3. Обучение на тема „Облачните услуги – иновативен подход за електронно управление” ЕП-6, 2 дни, 16уч. часа за 1 служител;
4. Обучение на тема „Немска граматика” З-15-5-1, 5 дни, 40 уч. часа за един служител;
5. Обучение на тема „Презентационни умения на английски език” З-14-4-1, 5 дни, 40 уч. часа за един служител;
Дейност 5 - Информация и публичност Дейността предвижда организирането и провеждането на две пресконференции. Първа, след подписване на договора и втора, в края на проекта, за отчитане на извършената по проекта дейност и постигнати резултати. Предвидена е и публикация в печатни издания, изготвяне на рекламни брошури. Ще бъдат изготвени бележници и химикали, на които ще бъдат положени инициалите на ОПАК и ЕС.
Още със стартирането на проекта на видимо място ще бъде поставен банер, съгласно изискванията за визуализация на получената финансова подкрепа.
Всички материали ще бъдат със задължителните символи на ЕС, ЕСФ и ОПАК, съгласно изискванията за информация и публичност. Чрез наличния сайт на областната администрация ще бъде вписана актуална информация за изпълнението на дейностите и резултатите по проекта, която ще бъде достъпна по всяко време до цялата общественост.
Дейност 3 – Специализирано чуждоезиково обучение 1. Провеждане на обучение по английски език на тема „Ефективна служебна кореспонденция на английски език” за 22 служители;
|