ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-3.2.06-0018-C0001
Номер на проект:
14-32-18
Наименование:
«Осигуряване на стандартна и съвместима информационно-комуникационна среда в Национален център по обществено здраве и анализи»
Бенефициент:
Национален център по обществено здраве и анализи към Министерство на здравеопазването
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
23.07.2014
Начална дата:
11.11.2014
Дата на приключване:
31.12.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Осигуряване на стандартна и съвместима информационно-комуникационна среда в Национален център по обществено здраве и анализи
Дейности:
Дейност 7. Дейности за информация и публичност.
Дейност 8. Одит на проекта.
Дейност 1. Организация и управление на проекта.
Дейност 2. Подготовка на тръжни документации за възлагане по реда на ЗОП и провеждане на процедури за избор на изпълнители.
Дейност 4. Създаване на Регистър на персонала, работещ в системата на здравеопазването, осигуряване на оперативна съвместимост и възможност за обмен на информация с други регистри и бази-данни, поддържани от други администрации.
Дейност 3. Разработване и внедряване на модули към Програмна система «Специализиран софтуер за болници» за целите на автоматизирания обмен между МЗ, НЦОЗА, РЗИ, НЗОК, РЗОК, лечебните заведения от болничната помощ и други административни, здравни и ст
Дейност 6. Обучение по Закона за електронното управление на служителите на НЦОЗА, целящо да ги запознае в детайли с актуалната нормативна уредба за електронно управление и да ги подготви за прилагането на методиките и стандартите, свързани с развитие
Дейност 5. Изграждане на интерфейс, който да дава възможност за връзка на регистрите с централните системи на електронното управление, като типът и параметрите на интерфейса ще се съгласуват с МТИТС по време на разработване на техническите задания за
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
471 672 BGN
Общ бюджет:
0 BGN
БФП:
0 BGN
Общо изплатени средства:
94 334 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
94 334 BGN
2015
0 BGN
94 334 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
80 184 BGN
2015
0 BGN
80 184 BGN
В т.ч. Национално финансиране
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
14 150 BGN
2015
0 BGN
14 150 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
(Д) 4 броя сключени договори с членовете на екипа
Индикатор 2
(Д) 5 броя отчети – 4 броя междинни отчети и 1 брой финален отчет
Индикатор 3
(Д) 6 броя разработени тръжни документи
Индикатор 4
(Д) 5 броя проведени процедури /процедурите могат да бъдат окрупнени при указание на УО/
Индикатор 5
(Д) 5 броя избрани изпълнители /броят може да бъде редуциран, в зависимост от процедурата препоръчана от УО и/или подадените оферти
Индикатор 6
(Д) 5 броя подписани договори /броят може да бъде редуциран, в зависимост от процедурата препоръчана от УО и/или подадените оферти
Индикатор 7
(Д) 1 брой избран изпълнител
Индикатор 8
(Д) 1 брой подписан договор
Индикатор 9
(Д) 4 броя разработени и внедрени модули
Индикатор 10
(Д) 11 брой избран изпълнител
Индикатор 11
(Д) Изготвена, отпечатана и разпространена брошура
Индикатор 12
(Д) Публикации в пресата
Индикатор 13
(Д) Информационни банери
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз